Muita naisia jotka ei halua miestä arkeensa?
Oon koko ikäni ajatellut että mies se on oltava. Muutaman kerran oon seurustellut pitempään, ne on aina päättyneet. Viimeisimmästä suhteesta yksi alakouluikäinen lapsi.
Nyt on ikää vähän yli 40v ja oon alkanut miettiä haluanko miestä enää ollenkaan elämääni. Raskain pikkulapsivaihe on takana, ja alkaisi olla aikaa jo omillekin jutuille. Välillä harvoin kaipaan miehen seuraa ja läheisyyttä mutta en niin paljon, että olisin enää valmis siihen, että joku mies pyörisi jatkuvasti kotona. Oon aikanaan pyrkinyt miellyttämään miehiä liikaakin ja nyt se vaaka on jotenkin napsahtanut toiseen asentoon, ei tee mieli miellyttää enää ketään. Kaipaan omaa aikaa.
Onkohan tää joku ikään ja hedelmällisyyden hiipumiseem liittyvä vaihe vai onko muilla samaa? En siis kaipaa miestä enää lapsentekoon, en elättämään enkä oikein arkeakaan jakamaan. Keskityn mielellään itseeni ja lapseeni. Tilanne voi tietysti olla eri kun lapsi lähtee kotoa.
Kommentit (465)
Keskustelu on rasistinen. Poistakaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut yksin 17 vuotta. 41vuotiaana oli viimeisin intiimimpi kanssakäyminen miespuolisen henkilön kanssa. Pärjään hyvin taloudellisesti, osaan pikkuremontit tehdä itse, viihdyn yksin. Jotkut tuttavat ihmettelevät, miksi en ole kiinnostunut miesseurasta. Mihin ihmeeseen sitä enää tässä iässä ukkoa tarvitsee, kun on jo näin kauan elänyt yksin? En halua jotain vanhaa ukkoa vaivoikseni, saan hoitaa työkseni vanhoja vaareja. On ihanaa, kun saa tehdä mitä haluaa, eikä tarvitse huomioida ketään toista.
No sinä olet jo siinä iässä että teet palveluksen niin itsellesi kuin miehillekin että et edes haaveile miesseurasta. Parempi kun lopetat kirjoittelunkin tänne, koska tuollaista negatiivista enegiaa ei tämä koronan vaivaama maa tarvitse yhtään enempää.
Hyvää lopppuelämää.
Arvaas mitä aion miehenä tehdä kun en enää saa kaunista nuorta naista sänkyä lämmittämään? No mielummin en ota sitten ketään.
Tästähän tässä on kyse vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut yksin 17 vuotta. 41vuotiaana oli viimeisin intiimimpi kanssakäyminen miespuolisen henkilön kanssa. Pärjään hyvin taloudellisesti, osaan pikkuremontit tehdä itse, viihdyn yksin. Jotkut tuttavat ihmettelevät, miksi en ole kiinnostunut miesseurasta. Mihin ihmeeseen sitä enää tässä iässä ukkoa tarvitsee, kun on jo näin kauan elänyt yksin? En halua jotain vanhaa ukkoa vaivoikseni, saan hoitaa työkseni vanhoja vaareja. On ihanaa, kun saa tehdä mitä haluaa, eikä tarvitse huomioida ketään toista.
No sinä olet jo siinä iässä että teet palveluksen niin itsellesi kuin miehillekin että et edes haaveile miesseurasta. Parempi kun lopetat kirjoittelunkin tänne, koska tuollaista negatiivista enegiaa ei tämä koronan vaivaama maa tarvitse yhtään enempää.
Hyvää lopppuelämää.
Just tämäkin, että miehille nainen on ihan roskaa 40 ikävuoden jälkeen. Ok. No sitten ei pitäisi harmittaa jos mikään 35+ ei ikinä teihin miehiin enää koske ja olette yksin lopun ikäänne kun nuoremmat ei kelpuuta. Kaikki voittaa siinä. Te ette joudu olemaan ikääntyvän naisen kanssa ja nainen ei joudu enää maksajan ja orjan rooliin passatessaan miestä jolta ei saa yhtikäs mitään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä naisia näköjään yhdistää on oma kyky saada itsenäistä miestä. Eli saa vaan pussin pohjalle jääneet ja ei se välttämättä ole hyvä valinta. Näillä naisilla ei myöskään näytä olevan miehelle muuta tarjottavaa passaus ja talouden pito.
Työssäkäyvää, omat asiansa hoitaavaa, itsenäistä ja kunnollista miestä on lähes mahdoton löytää. Eikä niitä liiemmin naisen persoona kiinnosta. Kunhan nanen hoitaa kodin, maksaa heidän elämisensä ja katsoo muut naiset sormien välistä niin se riittää miehelle.
johtuisiko siitä että te viher vassarit tuotte miesten työpaikkoihin ulkomaista työvoimaa?
En tiedä, minun aikani on mennyt elättäessä suomalaisia miehiä. En tunne yhtäkään ulkolaista miestä.
Liputtakaa muutkin tätä miestä väheksyvää keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua tai tarvitse miestä enää mihinkään. Edellinen suhde loppui viitisen vuotta sitten ja olen onnellisempi kuin koskaan näin yksin, aikuiset lapset mulla kyllä on. En kaipaa edes seksiä. N 48
Tuskin tuollainen vaihdevuosien kynnyksellä oleva nainen edes kellekään tosimiehelle kelpaisikaan. Totta kait on olemassa niitä peräkammarin poikia joille kelpaa kuka vaan, mutta kyllä asia on niin että sinun iässäsi parasta ennen päivä on jo mennyt ja siksi on vain hyvä asia että et tunge itseäsi enää miesmarkkinoille. Kyllä ne markkinat ovat tarkoitettu hieman nuoremmille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä naisia näköjään yhdistää on oma kyky saada itsenäistä miestä. Eli saa vaan pussin pohjalle jääneet ja ei se välttämättä ole hyvä valinta. Näillä naisilla ei myöskään näytä olevan miehelle muuta tarjottavaa passaus ja talouden pito.
Työssäkäyvää, omat asiansa hoitaavaa, itsenäistä ja kunnollista miestä on lähes mahdoton löytää. Eikä niitä liiemmin naisen persoona kiinnosta. Kunhan nanen hoitaa kodin, maksaa heidän elämisensä ja katsoo muut naiset sormien välistä niin se riittää miehelle.
Niinpä. Keski-iässä on miesten markkinat. Naiset on saaneet nauttia vallasta parisuhdemarkkinoilla siihen asti ja sitten roolit vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
johtuisiko siitä että te viher vassarit tuotte miesten työpaikkoihin ulkomaista työvoimaa?
En tiedä, minun aikani on mennyt elättäessä suomalaisia miehiä. En tunne yhtäkään ulkolaista miestä.
Siis miehillä ei ole töitä vityun daiju.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat yksinkertaisesti tyhmiä ja luulevat naiselle riittävän vain huono seksi jossa miehen tyydytys etusijalla siinäkin.
Onneksi en kaipaa enää seksiä elömääni ja jos joskus kaipaisin ostaisin siihen jonkinlaisen laitteen joka tyydyttäisi minut paremmin kun mies.
Happamia sanoi kettu pihlajan marjoista. Ja mikä onni se on että et kaipaa seksiä? Nautinnoista suurinta.
Kuka osaisi laittaa tämän keskustelun y l i l lau Dan ihmissuhteet osioon? En osaa mobiililla :/
Haluaisin miesnäkökulmaa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellytnäitä tyyppejä. Sinänsä, kukin tyylillään.
Olen ollut saman miehen kanssa 30v enkä ole ollut koskaan katkeroitunut. Meillä on tehty aina kotihommat puoliksi. Ei olisi tullut mieleenkään tehdä niitä yksin. Olen tarvinnut miestä muuhunkin usein :) ihan omasta halusta.Toiset on ehkä introvertimpia ja kaipaa enemmän omaa tilaa/aikaa. Tällöin se, että joku notkuu jatkuvasti lähettyvillä potentiaalisesti haluten jotain minusta tuntuu raskaalta.
Introvertin kannattaa ottaa introvertti kumppani, niin ongelmia ei tuon suhteen tule. Ellei sitten jouduta asumaan pikkuruisessa yksiössä kaksin, mikä ei liene kovin tavallinen tilanne.
Eli tuo on mielestäni tekosyy olla ilman kumppania. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Keski-iässä on miesten markkinat. Naiset on saaneet nauttia vallasta parisuhdemarkkinoilla siihen asti ja sitten roolit vaihtuu.
Keski-ikäisellä miehellä on iso maha, alkoholiongelma, persoonallisuushäiriö ja töissä on viimeksi ollut 90-luvulla. Liuta aikuisia lapsia jonka elatuksista ei ole maksanut latiakaan ja tuulen huuhtoma perse. Ei todellakaan sanele yhtään mitään kenellekään.
Juuri itse luettelit syyt miksi n miesten markkinat. Hyviä miehiä ei vaan riitä ja ne ketkä on vapaana saavat valita monista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mukavaa valehdella itselleen..mammat? Jokainen nainen kaipaa lämmintä, lihaksikasta ja karvaista miehen syliä🤗
mies52v
Nyt oikeasti. Miksi ihmeessä haluaisin jonkun karvaisen äijän, kun voin saada aivan käsittämättömän kauniin naisenkin? Mun tyttöystävä on niin upea ilmestys läpikotaisin, että sinä voit sellaisesta vain haaveilla.
Menkää miehet niitä omia teitänne niin me naiset viinimatkustellaan keskenämme.
Nainen ei kykene väsyttää sua samalla tavalla kuin olistte yhtä lihaa hikisenä ja voipuneena
mies52v
Tämä on kyllä totta. Kun ratsastaa sitä paikallaan olevaa tappi pystyssä makaavaa lahnaa, niin kyllä siinä tulee naiselle kuin naiselle hiki.
Tämä! :"D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun on vaikea löytää mutta älä yleistä. Jos asenteesi on tuo mitä tänne kirjoitat niin en yhtään ihmettele että kohdallesi on sattunut vain niitä jämä miehiä. Minä olen aina ollut ulospäin suuntautunut ja elänyt hyvää tasa arvoista elämää mieheni kanssa jonka olemme vuosien aikana rakentaneet yhdessä sen kaltaiseksi kuin molemmat haluavat. Välillä toinen uhraa asioita toisen eteen ja välillä taas toinen toisen eteen. Ei tämä elämä ole mikään kilpailu jossa joka asiat lasketaan että kumpi nyt on tehnyt mitäkin kotitöitä tai kumpi on tuonut enemmän rahaa yhteiseen kassaan.
Seksiä (ja hyvää sellaista) harrastetaan kummankin aloitteesta ja rahat ovat yhteisiä. Tällä palstalla on ihan liikaa niitä naisia, jotka katkerana itkevät kun ovat joskus joutuneet osallistumaan perheen laskujen maksuun, kotitöihin ja seksin harrastamiseen.
Elämää voi elää täysipainoisesti ja olla onnellinen kuten minä ja mieheni tai voi myös myös katkeroitua kaikesta ja viettää kurjaa elämää niin kuin suurin osa kirjoittajista, mutta kuka muu siinä asiassa häviää kuin katkeroitunut itse.
T: Nainen 58 V, 3 lapsen äiti ja neljän ihanan lapsen lapsen isoäiti.
Ilmoitettu asiattomaksi. Aloituksen mukaan mies kelpaa vain siittäjäksi ja elättäjäksi lapsille, mutta sitten ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisellä miehellä on iso maha, alkoholiongelma, persoonallisuushäiriö ja töissä on viimeksi ollut 90-luvulla. Liuta aikuisia lapsia jonka elatuksista ei ole maksanut latiakaan ja tuulen huuhtoma perse. Ei todellakaan sanele yhtään mitään kenellekään.
Juuri itse luettelit syyt miksi n miesten markkinat. Hyviä miehiä ei vaan riitä ja ne ketkä on vapaana saavat valita monista.
Ei oikeastaan koska kukaan ei etsi. Saa hyvä mies mennä menojaan koska ketään ei enää kiinnosta. Se huono tyyppi vei sinunkin mahdollisuutesi. Ja ei millään pahalla. 90% miehistä on epärealistiset luulot itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on seurannut sellaisten miesten kommentteja jotka on olleet "naisia" suhteessa eli roolit on menneet päinvastoin (mies on ollut vastuussa niin elatuksesta kuin lasten ja kodinhoidosta) niin ne on myös sitä mieltä, että ei ikinä enää parisuhdetta. Eli syy naisten ja naisen roolia vetävien miesten parisuhdehaluttomuuteen on se, että eivät jaksa naisen työtaakkaa. Miehet taas on kovin innoissaan olemaan parisuhteessa ja myös naiset jotka on tottuneet olemaan tekemättä mitään. Eli vapaamatkustajan ja hyötyjän rooli kyllä kelpaa kummallekin sukupuolelle.
Jotenkin näin ja syystä tai toisesta se nainen yleensä kuvittelee että hän saa olla se vapaamatkustaja ja sitten kun ei näin käykään, niin sitten aloitetaan tällaisia veistiketjuja ,niin kuin tämäkin täällä nyt on.
Mieshän se vapaamatkustaja yleensä on. Ei tee mitään kotona, nykyään ne ei käy töissäkään enää. Panna pitäisi ja pleikkarilla saada istua vielä 50 vuotiaanakin vaimon hoidettavana. En tunne yhtään naista joka olisi saanut vapaamatkustaa yhtään mitenkään. Sekö teille miehille on vapaamatkustamista että vaimo elää kolmen tunnin yöunilla vuosikausia kun käy vuorotyössä, hoitaa lapset kuin yksinhuoltaja ja tekee kaikki kotityöt vaikka on mies talossa?
Tähän vastaukseen tiivistyy koko viestiketjun sanoma ja kirjoittajien älykkyysosamäärä. Juupas, eipäs, juupas, eipäs. Meidän isi voittaa teidän isin, meidän äiti tekee parempaa ruokaa kuin teidän äiti jne.
Voi myssyn tyhjyys miten typerää jankkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun on vaikea löytää mutta älä yleistä. Jos asenteesi on tuo mitä tänne kirjoitat niin en yhtään ihmettele että kohdallesi on sattunut vain niitä jämä miehiä. Minä olen aina ollut ulospäin suuntautunut ja elänyt hyvää tasa arvoista elämää mieheni kanssa jonka olemme vuosien aikana rakentaneet yhdessä sen kaltaiseksi kuin molemmat haluavat. Välillä toinen uhraa asioita toisen eteen ja välillä taas toinen toisen eteen. Ei tämä elämä ole mikään kilpailu jossa joka asiat lasketaan että kumpi nyt on tehnyt mitäkin kotitöitä tai kumpi on tuonut enemmän rahaa yhteiseen kassaan.
Seksiä (ja hyvää sellaista) harrastetaan kummankin aloitteesta ja rahat ovat yhteisiä. Tällä palstalla on ihan liikaa niitä naisia, jotka katkerana itkevät kun ovat joskus joutuneet osallistumaan perheen laskujen maksuun, kotitöihin ja seksin harrastamiseen.
Elämää voi elää täysipainoisesti ja olla onnellinen kuten minä ja mieheni tai voi myös myös katkeroitua kaikesta ja viettää kurjaa elämää niin kuin suurin osa kirjoittajista, mutta kuka muu siinä asiassa häviää kuin katkeroitunut itse.
T: Nainen 58 V, 3 lapsen äiti ja neljän ihanan lapsen lapsen isoäiti.
Sinulla on käynyt tuuri että olet löytänyt ihmisen joka rakastaa sinua aidosti ja välittää hyvinvoinnistasi. Se ei kuitenkaan ole mitenkään yleistä parisuhteessa.