Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia jotka ei halua miestä arkeensa?

Vierailija
19.12.2020 |

Oon koko ikäni ajatellut että mies se on oltava. Muutaman kerran oon seurustellut pitempään, ne on aina päättyneet. Viimeisimmästä suhteesta yksi alakouluikäinen lapsi.

Nyt on ikää vähän yli 40v ja oon alkanut miettiä haluanko miestä enää ollenkaan elämääni. Raskain pikkulapsivaihe on takana, ja alkaisi olla aikaa jo omillekin jutuille. Välillä harvoin kaipaan miehen seuraa ja läheisyyttä mutta en niin paljon, että olisin enää valmis siihen, että joku mies pyörisi jatkuvasti kotona. Oon aikanaan pyrkinyt miellyttämään miehiä liikaakin ja nyt se vaaka on jotenkin napsahtanut toiseen asentoon, ei tee mieli miellyttää enää ketään. Kaipaan omaa aikaa.

Onkohan tää joku ikään ja hedelmällisyyden hiipumiseem liittyvä vaihe vai onko muilla samaa? En siis kaipaa miestä enää lapsentekoon, en elättämään enkä oikein arkeakaan jakamaan. Keskityn mielellään itseeni ja lapseeni. Tilanne voi tietysti olla eri kun lapsi lähtee kotoa.

Kommentit (465)

Vierailija
341/465 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mukavaa valehdella itselleen..mammat? Jokainen nainen kaipaa lämmintä, lihaksikasta ja karvaista miehen syliä🤗

mies52v

Nyt oikeasti. Miksi ihmeessä haluaisin jonkun karvaisen äijän, kun voin saada aivan käsittämättömän kauniin naisenkin? Mun tyttöystävä on niin upea ilmestys läpikotaisin, että sinä voit sellaisesta vain haaveilla.

Menkää miehet niitä omia teitänne niin me naiset viinimatkustellaan keskenämme.

Vierailija
342/465 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaava ketju NAISISTA poistuisi palstalta sekunneissa

MIKSI YLLÄPITO SUOJELEE TÄTÄ MIESTEN VIHAAMISTA? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/465 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana miesrakastaja, yhdessä ollaan viikonloppuisin ja viikollakin, jos töiltä ja lapsilta ehditään. En enää halua sitä tappavan tylsää arkea yhdessä. En halua nalkuttaa hänen sukista lattialla, en kuulla naputusta siitä kun olen av-palstalla tuhlaamassa aikaa turhanpäiväisyyksiin.

Vierailija
344/465 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä päälle 30 v naisena kaipaan sisimmässäni sitä omaa amazonia, keijukaista, sydänystävää ja noitavoimia omaavaa..... prinssi tuntee ihan hassulta ajatukselta, ei miehet sellaselta näyttäydy, edes me herkkikset joista kiinnostun.

prinssi viittaa muutenkin tunkkaisiin heteronormatiivisiiin asetelmiin ja rooleihin että ei kiitos.

Vierailija
345/465 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskas miehet tekisivät jotain tyttöjen syrjinnälle, miehen tyranniselle sukunimivallalle ja perheväkivallalle? :D Eivät he mitään tee, kehuvat vaan miten syrjintä on suuri vapaus. Miehet pitää itse kiinni kaikista eduistaan ja sitten kitisee naisille kun he itse haluavat pakottaa itsensä armeijaan. Sinne te kuuluttekin. Nauran jokaiselle rintamalle kaatuvalle ru*ulle. Ei minulla ole MITÄÄN velvollisuuksia olla kiitollinen miehelle. Ette tekään arvosta naisia, joita ilman ette olisi elossa.

Miehet kääntää aina puheenaiheen omaan kärsimykseensä. Muita ei ajatella koskaan. Miehen laukeaminen, miehen nautinto, miehen sukunimi, miehen poikalapsi. Miehen miellyttäminen. Mitään ei itsekäs pa*ka tee muille. Ei ihme että juuri teidän heteroperheiden huomasta syntyy näitä teinien vä*ivaltatapauksia.

Mene jo hoitoon sununimihullu! Perheväkivallasta syytät miehiä vaikka todellisuudessa itse olet tekijä. Sairasta että tätä on vielä peukutettu.

Vierailija
346/465 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Minulla myös edellisestä suhteesta muutamia vuosia enkä tiedä olenko valmis enää miehen kanssa yhdessä asumaan tai seurustelemaan. 1 lapsi minulla on ja arki luistaa kun kahden olemme, mutta Miehet tuntuvat poikkeuksetta taantumaan suhteessa toiseksi lapseksi joka ei osaa tehdä enää mitään itse ilman että pyytää, naisessa on aina vikaa kun se nalkuttaa (joo nalkutan jos roskapussin viemisestä auton talvirenkaisiin pitää aina olla muistuttamassa) suurin osa miehistä tuntuu pettävän heti kun silmä välttää ja saadaan se kossupullo sisuksiin näissä poikienilloissa (mikä tämä suomalaisten alkoholiongelma oikein on??)

On varmasti niitä hyviäkin miehiä, mutta täytyy sanoa että en ihmettele kun syntyvyys alenee ja suhteiden määrät pienenee kun naiset ei enää alistu ja alennu tuommoisen mieslapsien toiseksi äidiksi.

Vierailija
347/465 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mukavaa valehdella itselleen..mammat? Jokainen nainen kaipaa lämmintä, lihaksikasta ja karvaista miehen syliä🤗

mies52v

Karvat on oikeasti ällöttäviä. Inhoan koskemista, suutelemista ja en halua seksiä. En myöskään pidä mistään mikä vaatii minulta huomiota.

Valkkaripullo, sipsipussi ja suklaalevy ovat himosi kohteita? Joilla tyydytät myös seksuaaliset halusi? Kirjaimellisesi tai kuvaannollisesti? ;)

- ohis

Vierailija
348/465 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta. Minulla myös edellisestä suhteesta muutamia vuosia enkä tiedä olenko valmis enää miehen kanssa yhdessä asumaan tai seurustelemaan. 1 lapsi minulla on ja arki luistaa kun kahden olemme, mutta Miehet tuntuvat poikkeuksetta taantumaan suhteessa toiseksi lapseksi joka ei osaa tehdä enää mitään itse ilman että pyytää, naisessa on aina vikaa kun se nalkuttaa (joo nalkutan jos roskapussin viemisestä auton talvirenkaisiin pitää aina olla muistuttamassa) suurin osa miehistä tuntuu pettävän heti kun silmä välttää ja saadaan se kossupullo sisuksiin näissä poikienilloissa (mikä tämä suomalaisten alkoholiongelma oikein on??)

On varmasti niitä hyviäkin miehiä, mutta täytyy sanoa että en ihmettele kun syntyvyys alenee ja suhteiden määrät pienenee kun naiset ei enää alistu ja alennu tuommoisen mieslapsien toiseksi äidiksi.

Niinhän se on, että mies on yleensä aina saamapuolella parisuhteessa ja naisten pitää antaa, palvella ja passata, kuunnella ja tukea ja mitä vielä. Mies vaihtaa talvirenkaat ja hakee kerran viikossa pakastepizzaa kaupasta (oma panos ruoanlaittoon). Avioliitto on naiselle huono diili.

Vierailija
349/465 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua tai tarvitse miestä enää mihinkään. Edellinen suhde loppui viitisen vuotta sitten ja olen onnellisempi kuin koskaan näin yksin, aikuiset lapset mulla kyllä on. En kaipaa edes seksiä. N 48

Vierailija
350/465 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua tai tarvitse miestä enää mihinkään. Edellinen suhde loppui viitisen vuotta sitten ja olen onnellisempi kuin koskaan näin yksin, aikuiset lapset mulla kyllä on. En kaipaa edes seksiä. N 48

Olisiko mielipiteesi eri jos sinulla ei olisi lapsia? Lapset on kuitenkin perhettä ja tuo merkitystä elämään, vaikka olisivat aikuisiakin. Minulla on aika monta 40-50 vuotiasta lapsetonta naispuolista ystävää, jotka on kyllä aika onnettomia kun ei ole lapsia eikä miestäkään, vaikka olisivat halunneet perheen. Seksiä en juuri kaipaa minäkään. Silloin tällöin käväisee mielessä mutta ei siihen miestä tarvita. Ap

Vierailija
351/465 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Nyt oikeasti. Miksi ihmeessä haluaisin jonkun karvaisen äijän, kun voin saada aivan käsittämättömän kauniin naisenkin? Mun tyttöystävä on niin upea ilmestys läpikotaisin, että sinä voit sellaisesta vain haaveilla.

Nainen ei kykene väsyttää sua samalla tavalla kuin olistte yhtä lihaa hikisenä ja voipuneena

mies52v

Vierailija
352/465 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on, että mies on yleensä aina saamapuolella parisuhteessa ja naisten pitää antaa, palvella ja passata, kuunnella ja tukea ja mitä vielä. Mies vaihtaa talvirenkaat ja hakee kerran viikossa pakastepizzaa kaupasta (oma panos ruoanlaittoon). Avioliitto on naiselle huono diili.

Minä kyllä laitan mielelläni ruokaa, varsinkin lapsille. Monesti on koulun jälkeen lasten kaveritkin meillä syömässä. Kyllähän sitä toisen tekemää ruokaa mielellään syö, mutta kyllä myös itse kokkaan muille. M43 ja yh.

Vierailija
353/465 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mielipiteesi eri jos sinulla ei olisi lapsia? Lapset on kuitenkin perhettä ja tuo merkitystä elämään, vaikka olisivat aikuisiakin. Minulla on aika monta 40-50 vuotiasta lapsetonta naispuolista ystävää, jotka on kyllä aika onnettomia kun ei ole lapsia eikä miestäkään, vaikka olisivat halunneet perheen. Seksiä en juuri kaipaa minäkään. Silloin tällöin käväisee mielessä mutta ei siihen miestä tarvita. Ap

En usko että mielipiteeni olisi mitenkään eri, miksi olisi. En elä mitenkään lasten, tai muidenkaan läheisten kautta, ja koen kyllä että parisuhde olisi vain energiaa vievä. Minulla on muuten sisar, joka on lapseton ja naimaton, ei ole koskaan edes seurustellut, mutta on hyvin onnellinen niin. Stereotypiat siitä että vain parisuhde tai perhe tekee onnelliseksi, ovat vääriä.

Vierailija
354/465 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen, omaksi ja arkeen. Mutta eipä oikein löydy sellaisia jotka olisi kutakuinkin normaaleja JA haluaisi sitoutua samalla tavalla kuin minä itse. Olen nyt yrittänyt treffata useampaa vain todetakseni että ne kaikki paneskelee ympäriinsä jos suinkin pystyvät. Niin pitkään kuin pystyvät. Yök. 

Vierailija
355/465 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielelläni HYVÄSSÄ parisuhteessa, jossa olen sekä antavana että vastaanottavana henkilönä. Näin exän tuossa joulun aikaan, ja kiitin luojaani, ettei tarvitse saman katon alla enää olla. Känninen aggressiivinen jurpo, joka alkoi vielä vittuilla kymmenen vuoden jälkeen siitä, millainen kumppani olen ollut.

Oma elämäni on rauhallista ja mukavaa, ja oikealta tuntuva ihminen on tervetullut osaksi sitä. Mutta ei ikinä enää mitään päihderiippuvaista ilkeilijää.

Vierailija
356/465 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailusuhde voisi vielä käydä, mutta ei enää yhteistä asuntoa. Ja tapailuunkin riittäisi pari kertaa kuukaudessa vain. Joka toinen viikonloppu voisi olla ihan ok. 

Vierailija
357/465 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat yksinkertaisesti tyhmiä ja luulevat naiselle riittävän vain huono seksi jossa miehen tyydytys etusijalla siinäkin.

Onneksi en kaipaa enää seksiä elömääni ja jos joskus kaipaisin ostaisin siihen jonkinlaisen laitteen joka tyydyttäisi minut paremmin kun mies.

Vierailija
358/465 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi naisista 70% ei osaa elää itsenäisesti joten meillä miehillä on viä ottajia 😁😁

Seksiä saa kyl muiltakin mut ruuanlaittaja ja pyykinpesijää mä tarvin nyt ku äitee on vanha

1pv enään ja muijja tulee sukulaisilta kotiin mis on vähän nyt sotkusta kun kaverit kävi vähän joulunviatossa hahah 😁

Vierailija
359/465 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onneksi naisista 70% ei osaa elää itsenäisesti joten meillä miehillä on viä ottajia 😁😁

Seksiä saa kyl muiltakin mut ruuanlaittaja ja pyykinpesijää mä tarvin nyt ku äitee on vanha

1pv enään ja muijja tulee sukulaisilta kotiin mis on vähän nyt sotkusta kun kaverit kävi vähän joulunviatossa hahah 😁

Normi heteronainen ei miehiä pääse karkuun oikein minnekään.😉

mies52v

Vierailija
360/465 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Nainen ei kykene väsyttää sua samalla tavalla kuin olistte yhtä lihaa hikisenä ja voipuneena

mies52v

Tämä on kyllä totta. Kun ratsastaa sitä paikallaan olevaa tappi pystyssä makaavaa lahnaa, niin kyllä siinä tulee naiselle kuin naiselle hiki.