Mitä ajattelette miehestä, joka rikkoo tavaroita suuttuessaan?
Ei selvinpäin, mutta kännissä kun tulee kotiin ja jos vaimo sanoo yhdenkin poikkipuisen sanan ryyppäämisestä, alkaa rikkomaan ovia tai tavaroita? Ei välitä vaikka lapset heräisivät. Ryyppää usein, jopa muutaman viikon putkia ja sitten voi taas olla selvinpäin ja ihan erilainen. Mitä ajattelette?
Kommentit (40)
En ajattelisi miestä, joka kännäilee, enkä miestä, joka rikkoo tavaroita. Ajattelisin vain sitä kuinka pääsisin eroon miehestä mahdollisimman nopeasti. Ei siis olisi minun mieheni enää seuraavana aamuna.
Itsehillintäkurssille, mars, mars! Ja jos ei opi, niin heitä ulkoruokintaan.
Ajattelisin, että väkivalta on vain ajan kysymys. Ajattelisin, että vaimon on nyt äitinä ajateltava lapsiaan ja haluaako heidän todella kasvavan tuollaisessa pelottavassa ilmapiirissä tuurijuopon isän kanssa.
Ajattelen että jos oma mies tekisi noin, sanoisin jotain suututtaakseni hänet ja soittaisin poliisit. Kai putkareissu herättäisi
Minulle riittäisi tuo "ryyppää usein, muutaman viikon putkia" siihen, että mies lentäisi ulos kuin leppäkeihäs, vaikkei rikkoisi tavaroitakaan. Juoppoja en katsele.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:53"]
Minulle riittäisi tuo "ryyppää usein, muutaman viikon putkia" siihen, että mies lentäisi ulos kuin leppäkeihäs, vaikkei rikkoisi tavaroitakaan. Juoppoja en katsele.
[/quote]
mies ei tavallaan ole mikään alkoholisti, mutta lomat menee usein ryypätessä viikkojakin, samoin viikonloput. töissä ei juo koskaan, eli pytyy olemaan juomatta arkipäivät jne.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:01"]
[/quote]
mies ei tavallaan ole mikään alkoholisti, mutta lomat menee usein ryypätessä viikkojakin, samoin viikonloput. töissä ei juo koskaan, eli pytyy olemaan juomatta arkipäivät jne.
[/quote]
Eli aina kun on perheen kanssa, niin juo?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:51"]
Ajattelen että jos oma mies tekisi noin, sanoisin jotain suututtaakseni hänet ja soittaisin poliisit. Kai putkareissu herättäisi
[/quote]
Eivät mihinkään putkaan vie. Omia tavaroita saa rikkoa ja lässyti lää. Kun oli näyttöä vakivallasta, niin veivät pois, ei putkaan ja kukas se tuli heti takaisin, pari kaljaa oli käynyt juomassa baarissa. Ääliö tuli kuusi (6) kertaa takas samana yönä ja joka kerta kutsuin poliisin, tai huusin naapurin kutsumaan kun oli rikkonut mun puhelimen. Ei näkynyt sossuja, paitsi kahden viikon kuluttua... silloin omat veljet ja serkut olivat tulleet pistämään miehen pihalle ja ottamaan avaimet yms.
Oletko kuullut sanaa tuuri- ja viikonloppujuoppo? Kun sellaiselta menee työ, se on sitten menoa sen viinan kanssa.
Alkoholisti on, jos vain töihinmenon pakko pitää ne päivät raittiina. Sitten seuraa pikkuhiljaa keskiviikon pikku kalja jne....
Lähe meneen
terv. tuurijuopon lapsi (isä raitistui vasta ollessani 16 v. ja se juominen on vaikuttanut koko aikuiselämääni lapsuudesta puhumattakaan)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:01"]
[/quote]
[/quote]
Oli meilläkin vuosikaudet hyvä isä ja puoliso, työpaikka meni ja alkoi sekoilu. 11
korvaako kotivakuutus jos mies rikkoo omaisuuttani? Jos laitan eron vireille, ryyppää varmasti vielä enemmän ja hajottaa koko omaisuuteni. Muuten ei käy käsiksi. En uskalla erota tämän takia. Kuka minua auttaa, jos päätän erota ja pelkään miehen rikkovan kaiken?? Voiko poliisi auttaa ennalta? Auttakaa :(
--lisään vielä että kaikki kotonamme on minun omaisuutta, miehellä ei ole rahaa eikä luotto tietoja.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 10:57"]
--lisään vielä että kaikki kotonamme on minun omaisuutta, miehellä ei ole rahaa eikä luotto tietoja.
[/quote]
Mies on paskapää eikä sillä ole edes rahaa? Omaisuuskin on sun, mutta haluat ehdoin tahdoin ajatella, että sinä olet se joka on tossun alla ja joutuu kestämään miestään?
Hankin ihan eka jostain itsetunto. Jos kaikki on sulla omaisuudesta lähtien, se olet sinä, joka päättää mihin juna menee. Jos et tajua sitä, niin on ihan sama, jäätkö kärvistelemään tähän suhteeseen vai eroatko. Sun kaltainen tyyppi nimittäin etsii samantien toisen kyykyttäjän, kun ei osaa olla muuta kuin tiskirätti ja kynnysmatto.
Hitto, mikä naisia vaivaa? Kuulostat aivan typerältä, aivan kuin nauttisit siitä, että saat itkeä marttyyrinä
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 10:56"]korvaako kotivakuutus jos mies rikkoo omaisuuttani? Jos laitan eron vireille, ryyppää varmasti vielä enemmän ja hajottaa koko omaisuuteni. Muuten ei käy käsiksi. En uskalla erota tämän takia. Kuka minua auttaa, jos päätän erota ja pelkään miehen rikkovan kaiken?? Voiko poliisi auttaa ennalta? Auttakaa :(
[/quote]
Koska hän on rikkonut omaisuuttasi, voit tehdä rikosilmoituksen. Onko uhannut väkivallalla? Muista että sekin on rikos. Käytä jokaikinen kortti nyt, millä pääset juoposta eroon, ota lastensuojelun apu vastaan, ja kirjaa ylös kaikki mitä mies on rikkonut. Oletko aiemmin soittanut poliisille miehesi takia?
Aluksi voitte mennä vaikka ensi- ja turvakotiin. Jos se tuntuu ihan mahdottomalta, soita vaikka sosiaalitoimistoon ja selitä tilanteenne: sinulla on perusteet saada kiirellisesti uusi asunto. Toisaalta jos kotinne on sinun nimissäsi, saat kyllä miehen noilla meriiteillä ulos.
up