Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan järkevä vanhempi ei päästä 18-20-vuotiasta muuttamaan ulkomaille.

Vierailija
06.05.2014 |

Varsinkaan miehen takia. Tuon ikäinen on lapsi vielä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin 19 vuotiaana opiskeluaikaisen (oli vaihtarina Suomessa) poiiaystäväni luokse ulkomaille. 9 yhteistä vuotta takana ja yksi onnellinen lapsi....

Vierailija
2/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs estät kun on täysi-ikäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ehkä samaa mieltä 18-vuotiaasta mutta kyllä 20 v. jo alkaa olla siinä iässä että voidaan ajatella että hän tietää mitä on tekemässä. Mihinkään muutto jonkun miehen perässä nyt on tyhmää, kiva asutella sitten sen miehen varassa jossain vieraassa kaupungissa. 

Vierailija
4/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin 19v opiskelemaan Englantiin lääkikseen, vanhempien tuesta suuri apu, valmistuin ja UCL:n neurologiseen töihin. Nyt vanhempani saavat matkustella ja lomailla kustannuksellani milloin haluavat kun mua alkuun joskus auttoivat unelmaani tavoittelemaan. Kelpais varmaan sullekin?

Terkut WC1sta

Vierailija
5/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se menee niin että kukaan järkevä vanhempi eiEestä täysi-ikäisen lapsensa ulkomaille (tai mihinkään muuallekaan) muuttoa. Oma äitini aikoinaan järkkäsi tuttunsa kautta minulle iltaduunin kun muutin Englantiin opiskelemaan 19-vuotiaana. Tosiallinen syy sinne muuttoon ja opiskelemaan lähtöön oli... wait for it... mies. No, se suhde oli ja meni, mutta nuo vuodet englannissa kasvattivat minusta oikeasti aikuisen!

Vierailija
6/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä vanhempi ei holhoa enää täysi ikäistä lasta. Jos itse itsensä elättää niin miksi estää? Eri asia tietenkin jos vanhempien rahoilla elelee ja muuton kustannukset ovat vanhempien vastuulla??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi