Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies ei halua edes pitää kädestä julkisesti...

Vierailija
14.05.2014 |

Niin onko se aina huono merkki, kuten vaistoni nyt varoittelee? Tapailemani mies ei halua pitää kädestä eikä varsinkaan suudella tai halata julkisesti. Minä olen aina ennen tottunut näin tekemään, joten olen tuntenut itseni hyvin torjutuksi kun tämä mies vetäytyykin, ikään kuin kavahtaen kosketusta. Kysyin asiasta varovasti ja kuulemma hän ei ole koskaan tottunut näyttämään minkäänlaista kiintymystä julkisilla paikoilla.

Itse tulkitsisin asiaa niin, että mies ei nyt vain ole oikean naisen kanssa. Yleensä se on mennyt niin päin että nimenomaan mies pitää kädestä, haluten samaan aikaan suojella, olla lähellä ja ehkä hiukan näyttää että tämä on varattu :P Joka tapauksessa minulle on tullut yllättävänkin huono mieli siitä, miten tämä mies käyttäytyy.

Mielipiteitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt vain että minäkin koen itseni suomalaiseksi mieheksi, eli en ole niin kovin romanttinen. Samoin mua ahdistaa jollakin tasolla pitää kädestä kiinni julkisesti koska se  jotenki hävettää, siis ei missään tapauksessa että häpeäisin naista, mut ehkäpä se että tunteiden osoittaminen julkisesti suomessa ei ole kovin miehekästä. Miehen rooli istuu edelleenkin tiukasta länsimaalaisessa kulttuurissa ja sitoo aika vahvasti. Tosin ehkäpä sä voit sitä miestä rohkaista ja kertoa hänelle että olisi kiva että pitäisi sinua kädestä kiinni julkisesti, täten mies saisi tukea ja vahvistusta joka helpottaa huomattavasti yhteiskunnan asettamien myyttien murtamista. Siis kyse ei todellakaan ole että siitä että häpeäisin naista ja muutenkin mun mielestä tuollainen kädestä pitely liittyy melko suoraan suhteen alkutaipaleisiin ja se kun pidän toista kädestä kiinni kertoo mielestäni muille siitä että olemme uusi pari. Tiedän, typerää miettiä mitä muuta ajattelee, mutta myönnän suoraan että mulla on hieman huono itsetunto tämän asian suhteen. Mutta jos mies muuten käyttäytyy herrasemiehen tavoin niin empä näksii suurtakaan huolta siitä onko mies tosissaan vai ei. Tärkeämpää mun mielestä että miten hän kahden kesken näyttää sulle tunteensa, tai edes jos yrittää puhua tunteistaan niin ota ne positiivisesti koska tunteistakin puhuminen on meille miehille välillä vähän vaikeaa.

Vierailija
22/27 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut yhden miesystäväni kanssa tollanen, en osaa selittää miks just hänen. Mutta pohjimmiltani en siis halunnut olla koko ihmisen kanssa ja suhde loppuikin tietysti hyvin pian. Luulen, että vaistosi osuu oikeaan.

Sitä paitsi, itse ainakin haluan, että miesystävä ei kavahda jos otan häntä kädestä. Se vasta noloa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minun mies tekee sitä että kun ollaan julkisesti muualla hän ei pidä minua kädestä kiinni tai halaa. Hyvin harvoin suutelee minua joudun tekee aloitteen. Tuntuu että hän minua aina häpeää tai ei pidä minusta

Hän kyllä muita kattelee

Vierailija
24/27 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki rullaattori jos kulkemisessasi on ongelmia.

Vierailija
25/27 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse haluaa tuollaista ja toinen ei, lopettaisin tapailun. 

Itselläni oli kerran moinen miesystävä ja todella kärsin siitä. Nykyinen pitää kädestä ja hellii muutenkin. 

Vaihtamalla paranee. 

Vierailija
26/27 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko nyt vain että minäkin koen itseni suomalaiseksi mieheksi, eli en ole niin kovin romanttinen. Samoin mua ahdistaa jollakin tasolla pitää kädestä kiinni julkisesti koska se  jotenki hävettää, siis ei missään tapauksessa että häpeäisin naista, mut ehkäpä se että tunteiden osoittaminen julkisesti suomessa ei ole kovin miehekästä. Miehen rooli istuu edelleenkin tiukasta länsimaalaisessa kulttuurissa ja sitoo aika vahvasti. Tosin ehkäpä sä voit sitä miestä rohkaista ja kertoa hänelle että olisi kiva että pitäisi sinua kädestä kiinni julkisesti, täten mies saisi tukea ja vahvistusta joka helpottaa huomattavasti yhteiskunnan asettamien myyttien murtamista. Siis kyse ei todellakaan ole että siitä että häpeäisin naista ja muutenkin mun mielestä tuollainen kädestä pitely liittyy melko suoraan suhteen alkutaipaleisiin ja se kun pidän toista kädestä kiinni kertoo mielestäni muille siitä että olemme uusi pari. Tiedän, typerää miettiä m

Silti koet miehekkääksi kirjoitella vauva av:lla 🤣

Vierailija
27/27 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:50"]

Mä en halua pusutella tai muutenkaan "helliä" tyttöystävääni näkyvällä paikalla koska mielestäni julkiset hellyydenosoitukset ei vaan kuulu hyviin käytöstapoihin ja se on mautonta (poislukien esim. hyvästelytilanteet tjsp). Ei tarkoita että en rakastaisi häntä. On muuten myös tosi ärsyttävää jos joku riekkuu koko ajan vieressä kaipaamassa jotain fyysistä hellyyttä jos vaikka ollaan ihan vaan jossain kaupassa.

[/quote]

Entä ihan tavallinen käsi kädessä käveleminen, onko siinäkin jokin ongelma?

Itse en ole ikinä oikein tykännyt siitä. En siitä kieltäydykään, mutta helposti vahingossa karkaan siitä nopeaan kuitenkin. Oon vähän adhd ja koen ahdistavaksi sen, jos mun liikkumista rajoitetaan. Tuppaan vielä kävelemään kuulemma aika reipasta tahtia ja unohdun ihmettelemään milloin mitäkin ja kohta toinen ihmettelee mihin mä taas jäin. 

Kuitenkin rakastan halauksia, läheisyyttä enkä tosiaan tahallani halua toisen mieltä pahoittaa. Tuo jatkuva "kiinni pitäminen" vaan ahdistaa.