Jos mies ei halua edes pitää kädestä julkisesti...
Niin onko se aina huono merkki, kuten vaistoni nyt varoittelee? Tapailemani mies ei halua pitää kädestä eikä varsinkaan suudella tai halata julkisesti. Minä olen aina ennen tottunut näin tekemään, joten olen tuntenut itseni hyvin torjutuksi kun tämä mies vetäytyykin, ikään kuin kavahtaen kosketusta. Kysyin asiasta varovasti ja kuulemma hän ei ole koskaan tottunut näyttämään minkäänlaista kiintymystä julkisilla paikoilla.
Itse tulkitsisin asiaa niin, että mies ei nyt vain ole oikean naisen kanssa. Yleensä se on mennyt niin päin että nimenomaan mies pitää kädestä, haluten samaan aikaan suojella, olla lähellä ja ehkä hiukan näyttää että tämä on varattu :P Joka tapauksessa minulle on tullut yllättävänkin huono mieli siitä, miten tämä mies käyttäytyy.
Mielipiteitä?
Kommentit (27)
7 vuotta yhdessä, ei halua julkisia hellyydenosoituksia. Ollaan naimisissa. Ei kaikki vaan tunne oloaan mukavaksi muiden edessä pussaillessa. Ei siinä ole mitään outoa.
7 vuotta yhdessä, ei halua julkisia hellyydenosoituksia. Ollaan naimisissa. Ei kaikki vaan tunne oloaan mukavaksi muiden edessä pussaillessa. Ei siinä ole mitään outoa.
Öööö... tota... oon ollut saman miehen kanssa yli 15 vuotta, yli 10 vuotta naimisissa. Ollaan edelleen rakastuneita, on lapsia, kaikki on tosi hyvin. Mutta eipä vaan mies pidä kädestä koskaan - ehkä josku humalassa on voinut lipsahtaa käsi käteen :)
Luulen että tulkitset asian aika oikein. Ja muuten jos olisi todella noin estynyt aikuinen ihminen niin en kyllä edes aloittaisi suhdetta saati jatkaisi pidemmälle, vaikeuksia tiedossa. Jos perhe-elämääkin ajattelisi niin vaikeaa olisi saati lasten kanssa, kyllä ihmisen täytyy tunteensa pystyä näyttämään vaikka joku näkisi!
Mä en halua pusutella tai muutenkaan "helliä" tyttöystävääni näkyvällä paikalla koska mielestäni julkiset hellyydenosoitukset ei vaan kuulu hyviin käytöstapoihin ja se on mautonta (poislukien esim. hyvästelytilanteet tjsp). Ei tarkoita että en rakastaisi häntä. On muuten myös tosi ärsyttävää jos joku riekkuu koko ajan vieressä kaipaamassa jotain fyysistä hellyyttä jos vaikka ollaan ihan vaan jossain kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:50"]
Mä en halua pusutella tai muutenkaan "helliä" tyttöystävääni näkyvällä paikalla koska mielestäni julkiset hellyydenosoitukset ei vaan kuulu hyviin käytöstapoihin ja se on mautonta (poislukien esim. hyvästelytilanteet tjsp). Ei tarkoita että en rakastaisi häntä. On muuten myös tosi ärsyttävää jos joku riekkuu koko ajan vieressä kaipaamassa jotain fyysistä hellyyttä jos vaikka ollaan ihan vaan jossain kaupassa.
[/quote]
Entä ihan tavallinen käsi kädessä käveleminen, onko siinäkin jokin ongelma?
En mäkään halua julkisia hellyydenosoituksia, minusta hellyydenosoitukset kun ei kuulu julkisille paikoille. Joskus teininä sitä ehkä käveli pojan kanssa käsi kädessä. Ei se mua haittaa, jos muut niin tekee, mutta saatan kyllä katsoa vähän pitkään, että eikö noi pysty olemaan ilman fyysistä kontaktia. Onko ne jotenkin läheisriippuvaisia.
Itse miehenä annan kyllä hellyyttä naisilleni noin muuten ja paljon, mutta julkisella paikalla noin yleisesti ja lähtökohtaisesti en pidä kädestä, pussaile tai halaile, hyvästelyt tosiaan erikseen.
Kyllä mun mies osoittaa hellyyttä julkisesti. Vahvistunut vain lasten myötä. Meillä tosin on molemmilla isoja menetyksiä takana ja se ymmärrys siitä että toinen ei ole siinä rinnalla ikuisesti. On kiva olla lähekkäin niin kauan kuin voi. Minunkin mieheni tulee jäämään todennäköisesti leskeksi noin 50 vuotiaana. Julkinen hellittely kertoo rakkaudesta, mikä ei ole riippuvainen muiden mielipiteistä tahi ajasta tai paikasta. Ei se ole läheisriippuvuutta. Täytyy kuitenkin muistaa, että kaikki eivät vain ole niin fyysisiä ihmisiä hyvässä eikä pahassa. Ei kaikki löhöä sylikkäin edes sielä omalla kotisohvalla.
Onko tuo nyt joku "rakkauden mittari"? Vertaa siihen, miten hän muuten käyttäytyy. Olen ehkä mummo, mutta mun mielestä "käsi kädessä, tää on varattu"-yhdistelmä kuuluu teineille. Kaikki muu ratkaisee. Kukin tavallaan tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:44"]Kyllä mun mies osoittaa hellyyttä julkisesti. Vahvistunut vain lasten myötä. Meillä tosin on molemmilla isoja menetyksiä takana ja se ymmärrys siitä että toinen ei ole siinä rinnalla ikuisesti. On kiva olla lähekkäin niin kauan kuin voi. Minunkin mieheni tulee jäämään todennäköisesti leskeksi noin 50 vuotiaana. Julkinen hellittely kertoo rakkaudesta, mikä ei ole riippuvainen muiden mielipiteistä tahi ajasta tai paikasta. Ei se ole läheisriippuvuutta. Täytyy kuitenkin muistaa, että kaikki eivät vain ole niin fyysisiä ihmisiä hyvässä eikä pahassa. Ei kaikki löhöä sylikkäin edes sielä omalla kotisohvalla.
[/quote]
miksi tulee jäämään leskeksi? Kauheaa. :(
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:44"]Kyllä mun mies osoittaa hellyyttä julkisesti. Vahvistunut vain lasten myötä. Meillä tosin on molemmilla isoja menetyksiä takana ja se ymmärrys siitä että toinen ei ole siinä rinnalla ikuisesti. On kiva olla lähekkäin niin kauan kuin voi. Minunkin mieheni tulee jäämään todennäköisesti leskeksi noin 50 vuotiaana. Julkinen hellittely kertoo rakkaudesta, mikä ei ole riippuvainen muiden mielipiteistä tahi ajasta tai paikasta. Ei se ole läheisriippuvuutta. Täytyy kuitenkin muistaa, että kaikki eivät vain ole niin fyysisiä ihmisiä hyvässä eikä pahassa. Ei kaikki löhöä sylikkäin edes sielä omalla kotisohvalla.
[/quote]
miksi tulee jäämään leskeksi? Kauheaa. :(
[/quote]
Sairaus. Olen sairastanut jo niin monta vuotta sellaista sairautta millä on hyvin surkea ennuste. Odotusikä ei ole korkea jollei kohta ilmaantuisi jotain uutta hoitomuotoa. Meillä on vielä yhteistä aikaa ja arvostetaan toisiamme joka päivä. Minusta tuntuu hassulta, että joku on sitä mieltä, että suhteessa tulee rakkaudettomia aikoja. Jos kaikki muistaisivat, että yhteinen tie voi loppua koska tahansa, tulisiko ankeita aikoja ollenkaan? Rakkaus on elämää, sitä pitää vaalia ja se on ainut asia mitä meistä jää jäljelle:)
Meillä tilanne toisinpäin. Minä en itse pidä julkisista hellyydenosoituksista enkä edes käsi kädessä kävelystä. Mies alkuaikoina yritti tarttua käteen kävellessämme yhdessä, mutta nykyään jo tietää miten asiaan suhtaudun. Näytetään hellyyttä kyllä kotona jatkuvasti, mutta minusta se ei kuulu julkisille paikoille. Toki suukotellaan jos toinen lähtee jonnekin tai tavataan jossain. En myöskään olisi missään nimessä halunnut julkista kosintaa, kun tuntisin oloni vaivaantuneeksi. Mies ymmärsi tämän ja kosikin kotona ollessamme. Hyvin meillä silti parisuhteessa sujuu, rakkautta riittää ja pari lastakin on. :)
Usein kävellään käsi kädessä tai kynkässä kun kaupungilla liikutaan. Pussataan harvoin julkisesti. Pepusta saatetaan puristaa kun kukaan ei näe. Minusta on hellyttävä nähdä vanhoja pariskuntia käsi kädessä.
Hassua, me kyllä kävellään lähes aina käsikädessä, ei nyt siis koko ajan mutta joka kerta, kun jossain liikutaan niin jossain vaiheessa käsi on siinä toisen kädessä :) Pusujakin saatetaan vaihdella. Siis sellaisia muiskuja, ei mitään kielisuudelmia :D Mun mies onkin vähän hassu, taisi ottaa kädestä jo ekoilla treffeillä, mutta me rakastuttiinkin ensisilmäyksellä ja se on jatkunut nyt 4 vuotta :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:50"]
[/quote]
Entä ihan tavallinen käsi kädessä käveleminen, onko siinäkin jokin ongelma?
[/quote]
On. Se on ensiksi todella epäkäytännöllistä. On vaikeata kävellä kun joku nyhjää kiinni ja on kädessä kiinni. Ei aikuiset tarvitse mitään teinien pusu pusu ja hali hali juttuja. Jollain kädestä pitämisellä ei ole mitään tekemistä rakastamisen kanssa.
Minusta on oksettavaa jos kaveriporukka menee vaikka ulos ja jotka pitelee kädestä ja pussailee. Se on huonoa käytöstä
Olen homo ja vedetään aina kielareita ja sormeillaan anaalejamme mieheni kanssa ihan missä tahansa. Jos ei osoita rakkautta julkisesti niin ei rakasta ihmistä
Tykkään kyllä läheisyydestä ja hellyydestä, mutta liika on liikaa. En jaksanut enää yhtä miestä, koska se halusi pitää kaupassakin kädestä kiinni. Kotona se halusi melkein koko ajan kihnuttaa kyljessä kiinni ja mua alkoi ahdistaa koko touhu.
Mä ottaisin selvää miten hän on käyttäytynyt muiden naisten kanssa. Jokuhan ei halua näyttää tunteitaan julkisesti.
Mä aikoinaan häpesin yhtä POIKAystävääni ja käyttäydyin juuri noin.