Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskaus ja aina NÄLKÄ

Vierailija
13.05.2014 |

Olen raskaana viikolla 10 ja alusta saakka on ollut todella kova nälkä jatkuvasti. Ja 5 viikkoa sitten alkoi myös mielihalut: Ensiksi kananmunat ja tonnikaa löljyssä. Sitten tonnikala kolmioleivät. Nyt appelsiinit, juusto ja karjalanpiirakat. Jano kokoajan.

Tällä menolla lihon kamalasti. Olen nyt 163 cm/ 54 kg eli 1 kg tullut lisää jo tässä ajassa. Tosin rinnat on kasvanut puolikuppikokoa ja vatsaakin turvottaa. Pakko syödä 3h välein tai alkaa tulla etova olo ja niin kova nälkä että syön kaiken jääkaapista.

Terveellisesti syön mutta tosi usein mutta silti nälättää.

Mitä sinun on tehnyt mieli raskaana? Vaihteliko nämä mieliteot? Minulla ihan viikottain. Jatkuuko tämä ainainen nälkä koko raskauden? :(

Paljonko sinulle tuli kiloja raskauden aikana ja lähtikö ne nopeasti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis sillä otuksella vatsassasi on nälkä myös, se tarvitsee paljon ravintoa jotta kasvaisi.

Vierailija
2/2 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä huomiota siihen mitä syöt ja syö kunnolla, monipuolisesti ja usein. Turha niitä kiloja miettiä, jos kuitenkin terveellisesti syöt etkä mättää hamppareita, pizzaa, karkkii ym.

Mulla oli ainakin alkuraskaudessa koko aika syötävä jotain muuten voin huonosti. Mielihaluja oli vaihtelevasti. Paahtoleipä, kaakao, eri hedelmät, viili, vanukkaat, tomaatti. Aika paljolti sellainen raikas, kylmä ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi