*HUOKAUS* Mulla ei ole enää vauvakuumetta!!!!!!!
Huh huh. Vuosikaudet olen kärsinyt siitä ja oli pitkään nuorimmaisen synnyttyäkin! Minulla on kolme lasta ja nuorimmainen täytti juuri kolme.
Tajusin tässä viimein: MINULLA EI OLE ENÄÄ VAUVAKUUMETTA :)
Niin helpottava ja vapauttava tunne.
Saan nukkua yöni, ei ole ketään vaipoissa, kaikki syövät ja pukevat itse... Lasten kanssa on kiva tehdä asioita, kukaan ei enää roiku kintuissa ja kitise. IHANAA!!!!! :)
Kommentit (2)
Multa se häipyi muutama vuosi sitten. Meilläkin kolme lasta. Neljäs raskaus meni kesken aika myöhäisillä viikoilla ja se oli kova pala nieltäväksi. Yritettiin vielä vuosi vauvaa, mutta sitä ei kuulunut ja lopetettiin. Edelliset kolme olivat syntyneet tosi pienillä ikäeroilla ja neljänteen olisi tullut jo viiden vuoden ikäero. Aloin miettiä, että jaksanko uutta vauvaa, kun edelliset ovat jo niin isoja.
Nyt ei ole enää vauvakuume ollenkaan.
Ikää 33v.
Mulla oli vauvakuume esikoisen syntymän jälkeen, muuten ei ole oikeastaan ollut. Odotan nyt toista ja (suunnitelmien mukaan) viimeistä lastamme, ja olen miettinyt paljon, mahtaako mulle tulla jossain vaiheessa vauvakuume. Nyt ajatus siitä, että pitää aloittaa se vauvaruljanssi uudelleen, tuntuu ihan hirveän työläältä!
Oon jo sen ikäinen (34), että iänkään puolesta mulla ei ole oikein mahdollisuuksia ns. iltatähteen, joten sikäli meidän lapsiluku jää mitä todennäköisimmin suunniteltuun kahteen. Mutta on ihan mielenkiintoista katsoa, mahtaako sitä vauvakuumetta tulla jossain elämän vaiheessa :)
Niin, ja onnea AP:lle :)