Pojalle nimeksi leivänpaahdin?
Olen ajatellut pyöräyttää pojan koltiaisen ensi kesän keskiviikkona ja antaa sille nimeksi leivänpaahdin. Mitäs olette mieltä? Olen 765 vuotias kirahvi seinäjoelta, Tykkään uida wc-pytyssä ja syödä ruuveja. Tossa on kuva minusta jos kiinnostaa:
-Ootte melko veikeitä veikkoja! ps.mulla on menkat ja paskat housun puntissa ja kivestä kirvelee, kysyttävää? apsala kupsa!
Kommentit (36)
Ihana nimi <3 siskolle sitten paistinpannu !
Leivänpaahdin? No, onko muka miehekästä. Mun esikoinen on Kaasugrilli.
Ps. Toi väite, että oot muka ikäloppu kirahvi on saletisti provo!
Mä ehdotan kyllä kahvinkeitintä. Ja et sä mitenkään voi synnyttää ens keskiviikkona, väkisin se menee torstaille.
"Kaasugrilli", säälittävää - meidän pojan nimi on Weber!
Lensi iltaliisterit takkahuoneen kojetaululle. Ihan paras oli tämä.
Hmm. Mitä mieltä olisit englanninkielisestä versiosta: Toaster? Se voisikin sopia tässä tapauksessa vaikka sen Virtasen tai Mäkisen kanssa ihan kivasti.
Niin mut eihän toi Weber sovi yhtään jos on ihan suomalainen sukunimi!
Meidän kaksosten nimiksi tulee MTV3:n inspiroimana Liukuvoide ja Hoitava-Seksi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:01"]
"Kaasugrilli", säälittävää - meidän pojan nimi on Weber!
[/quote]
mut mä halusinkin antaa pojalle supisuomalaisen nimen. Ja Weber kyllä kuulostaa siltä, että aivan varmana tullaan kiusaamaan.
No joo, kieltämättä tuo Weber särähtää korvaan jos sukunimi on Möttönen. Miten olis sitten Grillikota?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:04"]
No joo, kieltämättä tuo Weber särähtää korvaan jos sukunimi on Möttönen. Miten olis sitten Grillikota?
[/quote]
se on tytön nimi. Höhlä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:06"]
[/quote]
se on tytön nimi. Höhlä.
[/quote]
Ups! Sori! Entä miehekkään ytimekäs Pallogrilli?
Meille on tulossa syysvauva ja vihdoin päästiin nimestä yhteisymmärrykseen. Pojasta tulee Rypsiporsas <3<3<3
Et takuulla ole Seinäjoelta! Jos olisit, et kehtaisi tunnustaa - olet joko Ilmajoelta, Horosta tai Ylistaron grilliltä!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:06"]
[/quote]
se on tytön nimi. Höhlä.
[/quote]
Ups! Sori! Entä miehekkään ytimekäs Pallogrilli?
[/quote]
Ihan kiva, mutta mun naapurissa asui aikoinaan Pallogrilli ja kaikki haukku sitä Kallo-Rilliksi. sille tuli muistaakseni joku syömishäiriö ja se rupes vetää hiiltä.
Onneks ei sentään ruvennyt vetään sytytysnestettä :D
:D