Pojalle nimeksi leivänpaahdin?
Olen ajatellut pyöräyttää pojan koltiaisen ensi kesän keskiviikkona ja antaa sille nimeksi leivänpaahdin. Mitäs olette mieltä? Olen 765 vuotias kirahvi seinäjoelta, Tykkään uida wc-pytyssä ja syödä ruuveja. Tossa on kuva minusta jos kiinnostaa:
-Ootte melko veikeitä veikkoja! ps.mulla on menkat ja paskat housun puntissa ja kivestä kirvelee, kysyttävää? apsala kupsa!
Kommentit (36)
Mä taas tiedän monta ylpeetä Pallogrilliä. Yksi niistä on voittanut suomenmestaruudenkin!
Miks mä en keksiny tota rypsiporsasta! Ei vois olla ihanampaa nimee <3 <3 <3
Voi kuinka suloinen tuo Rypsiporsas! Ihqu!
Meidän pojan nimeksi tulee Virikemuna ja tytön Lattiakanala - sopivat sitten nätisti yhteen <3
Meillä on Nyhtöpossu <3
Pelkään, et tuosta tulee kohta liian yleinen nimi :(
Mua ei kyllä naurata yhtään. Tulin yövuoroon töihin, ja jumankekka, joudun ajaan aasilla! Ei yövuorossa sais ajaa aasilla! Silmät ristissä aamuyöstä tommosta, hitto vie.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:23"]
Meillä on Nyhtöpossu <3
Pelkään, et tuosta tulee kohta liian yleinen nimi :(
[/quote]
meidän Lihakirveen päiväkodissa on ainakin neljä Nyhtöpossua, että alkaa olemaan yleistymään päin tuo nimi.
Te olette niin wt.
T. Racleten äiti
Meidän lapset Ken Guru ja Sini Valas
Ihme nimiä teillä, en usko. Meillä on oikeat nimet, pojat on Radio ja Lepolasse. Mutta tytölle ei oikein keksitä. Mies sanoo, että Jakkara, mutta mielestäni se on wt, kun alkaa J-kirjaimella. Olen ajatellut, jos Patja olisi hyvä nimi. Mitä mieltä? Kynnysmatto on käynyt mielessä myös.
Meidän lasten nimet on Upo-Nalle ja Whirlpool. Käy hyvin Pöntisen kanssa yhteen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:01"]
Ihme nimiä teillä, en usko. Meillä on oikeat nimet, pojat on Radio ja Lepolasse. Mutta tytölle ei oikein keksitä. Mies sanoo, että Jakkara, mutta mielestäni se on wt, kun alkaa J-kirjaimella. Olen ajatellut, jos Patja olisi hyvä nimi. Mitä mieltä? Kynnysmatto on käynyt mielessä myös.
[/quote]
Hei toi Jakkara on tosi hyvä! Ois ihanaa laittaa kaksostytöille nimiksi Jaccara ja Mascara!
Meidän pojan nimi onkin säkkituoli!
Mun tyttö on Lavuaari ja poika on Pakastin. Tänään Pakastinta oli haukuttu koulussa jäämieheksi :( meille on tulossa tyttöniin mietin nimeksi Uunia, mutta sopiiko se sitten Lavuaarin kanssa sisareksi ?
Naapurissa asuu poika joka on Sika-Nauta ja sen sisko on Jauheliha
Tytöstä tulee Pakastin ja pojasta Kaihdin. Isä ehdokas vielä puuttuu mutta hyväksyn vain sellaisen joka suostuu näihin nimiin ja jolla on suomalainen sukunimi, mieluiten Helistin tai Naru.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:10"]
Meille on tulossa syysvauva ja vihdoin päästiin nimestä yhteisymmärrykseen. Pojasta tulee Rypsiporsas <3<3<3
[/quote]
Aivan ihana! <3