Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkät hiukset auki vai kiinni

Vierailija
07.05.2025 |

Naisilla.

Itse tykkään että kiinni. Mutta se on vain minun mielipiteeni. 

Ja ihan vain uteliaisuuttani kysyn muiden ajatuksia asiasta.

Lyhyistä hiuksista ei nyt kommentteja tähän

Kommentit (20)

1/20 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni on lähes aina 

Vierailija
2/20 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä oli pakko pitää kii kun oli elintarvikkeita, vapaalla aina auki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni

Vierailija
4/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki tai sitten joku kiva kampaus.

Vierailija
5/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina auki paitsi urheillessa.

Vierailija
6/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea: Kotona ihan sama tai lenkki. Ulkona kiinni jos on likainen alue tai ilmansaasteita. Toisaalta hiukset voi suojata korvia. Roskakatokseen pipo.

Vierailija
7/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen ensimmäisenä aamulla kiinni ja viimeisenä illalla auki. Käytännössä siis aina kiinni.

Vierailija
8/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaana ihana pitää paksu tukka auki, paskasena kiinni! Pitkät hiukset usein kyllä tiellä joten siksikin kiinni mutta onhan nämä upeat sillon kun ovat pestyt :)

Vierailija
9/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan punainen pitkä  tukka, ja se jotenkin sai miehelleni jotain ihme mielikuvia, että olen jotenkin hullu yms. Mieheni pelkäsi tutustua minuun, ja vieläkin aina kommentoi, että kun te punapäät olette noitia ja hulluja ym.😅 Tavattiin Suomi 24 ja oli vaan katsellut että onpa ihana mutta varmaan sekopää. 

Vierailija
10/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaana ihana pitää paksu tukka auki, paskasena kiinni! Pitkät hiukset usein kyllä tiellä joten siksikin kiinni mutta onhan nämä upeat sillon kun ovat pestyt :)

Mulla on aina hiukset auki (paitsi nukkuessa ja treenatessa) eivätkä ne ole koskaan "paskaset". Mikset pese hiuksiasi?

Vierailija
11/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tiukalla nutturalla tai letillä, turvallisuussyistä.

Muuten ihan fiiliksen mukaan. Voi olla auki tai ponnarilla tai letillä (yksi tai kaksi) tai löysällä nutturalla tai tiukalla nutturalla.

Juhlissa juhlakampaus. Voi olla osittain tai kokonaan kiinni tai kokonaan auki.

Vierailija
12/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina auki kun on niin ruma pää ja kaula.

Vierailija
13/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luonnostaan punainen pitkä  tukka, ja se jotenkin sai miehelleni jotain ihme mielikuvia, että olen jotenkin hullu yms. Mieheni pelkäsi tutustua minuun, ja vieläkin aina kommentoi, että kun te punapäät olette noitia ja hulluja ym.😅 Tavattiin Suomi 24 ja oli vaan katsellut että onpa ihana mutta varmaan sekopää. 

No te oottekin vähän outoja, te punapäät. 🙄

Vierailija
14/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

elegantin naisen ja luola naisen erottaa se että jälkimmäinen pitää hiuksia auki.

Vierailija
15/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina auki kun on niin ruma pää ja kaula.

Siis haarat!

Vierailija
16/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No te oottekin vähän outoja, te punapäät. 🙄

No eihän olla! Ihan ollaan kuin muutkin!

Vierailija
17/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen aina auki.

Vierailija
18/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas sinulla typerä mies.

Vierailija
19/20 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorenpana påidin melkein aina auki, Nyt vanhempana varsinkin kesällä tuntuu, kuin olisi niskassa kuuma, märkä, hiostava rätti, joten pidän paljon ponihäntää tai jotakin nutturaa.  Yöllä aina auki, levitettynä tyynylle.

Vierailija
20/20 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas sinulla typerä mies.

No olihan joo alussa. Mutta nykyään kyllä rakastaa punaista tukkaani. Ja se kommentointi on nykyisin vain vitsailua juuri siitä, miten tyhmä hän on ollut.