Pitkät hiukset auki vai kiinni
Naisilla.
Itse tykkään että kiinni. Mutta se on vain minun mielipiteeni.
Ja ihan vain uteliaisuuttani kysyn muiden ajatuksia asiasta.
Lyhyistä hiuksista ei nyt kommentteja tähän
Kommentit (20)
Työssä oli pakko pitää kii kun oli elintarvikkeita, vapaalla aina auki
Auki tai sitten joku kiva kampaus.
Mulla on aina auki paitsi urheillessa.
Idea: Kotona ihan sama tai lenkki. Ulkona kiinni jos on likainen alue tai ilmansaasteita. Toisaalta hiukset voi suojata korvia. Roskakatokseen pipo.
Suunnilleen ensimmäisenä aamulla kiinni ja viimeisenä illalla auki. Käytännössä siis aina kiinni.
Puhtaana ihana pitää paksu tukka auki, paskasena kiinni! Pitkät hiukset usein kyllä tiellä joten siksikin kiinni mutta onhan nämä upeat sillon kun ovat pestyt :)
Minulla on luonnostaan punainen pitkä tukka, ja se jotenkin sai miehelleni jotain ihme mielikuvia, että olen jotenkin hullu yms. Mieheni pelkäsi tutustua minuun, ja vieläkin aina kommentoi, että kun te punapäät olette noitia ja hulluja ym.😅 Tavattiin Suomi 24 ja oli vaan katsellut että onpa ihana mutta varmaan sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaana ihana pitää paksu tukka auki, paskasena kiinni! Pitkät hiukset usein kyllä tiellä joten siksikin kiinni mutta onhan nämä upeat sillon kun ovat pestyt :)
Mulla on aina hiukset auki (paitsi nukkuessa ja treenatessa) eivätkä ne ole koskaan "paskaset". Mikset pese hiuksiasi?
Töissä tiukalla nutturalla tai letillä, turvallisuussyistä.
Muuten ihan fiiliksen mukaan. Voi olla auki tai ponnarilla tai letillä (yksi tai kaksi) tai löysällä nutturalla tai tiukalla nutturalla.
Juhlissa juhlakampaus. Voi olla osittain tai kokonaan kiinni tai kokonaan auki.
Aina auki kun on niin ruma pää ja kaula.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on luonnostaan punainen pitkä tukka, ja se jotenkin sai miehelleni jotain ihme mielikuvia, että olen jotenkin hullu yms. Mieheni pelkäsi tutustua minuun, ja vieläkin aina kommentoi, että kun te punapäät olette noitia ja hulluja ym.😅 Tavattiin Suomi 24 ja oli vaan katsellut että onpa ihana mutta varmaan sekopää.
No te oottekin vähän outoja, te punapäät. 🙄
elegantin naisen ja luola naisen erottaa se että jälkimmäinen pitää hiuksia auki.
Vierailija kirjoitti:
Aina auki kun on niin ruma pää ja kaula.
Siis haarat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No te oottekin vähän outoja, te punapäät. 🙄
No eihän olla! Ihan ollaan kuin muutkin!
Vierailija kirjoitti:
Onpas sinulla typerä mies.
Nuorenpana påidin melkein aina auki, Nyt vanhempana varsinkin kesällä tuntuu, kuin olisi niskassa kuuma, märkä, hiostava rätti, joten pidän paljon ponihäntää tai jotakin nutturaa. Yöllä aina auki, levitettynä tyynylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas sinulla typerä mies.
No olihan joo alussa. Mutta nykyään kyllä rakastaa punaista tukkaani. Ja se kommentointi on nykyisin vain vitsailua juuri siitä, miten tyhmä hän on ollut.
Kiinni on lähes aina