Viestejä joita et lähetä koskaan. Tässä omani:
Rakastan sinua Jari. Vaikka sovimme että välillämme ei ole mitään ja jatkamme kavereina, ajattelen sinua jatkuvasti mutta et saa tietää sitä ikinä. Meinasin saada muuten halvauksen tänään kun hymyilit minulle lounaalla, onneksi Lasse tuli istumaan pöytääni ja säilyin hengissä.
Kommentit (189)
Exälle: Voisitko leikata sen hiirenhännän jota kutsut ponnariksi, se ei näytä hyvältä kaljuuntuvan päälaen kanssa. Kaulatatuointi ei myöskään tee sinusta kovaa jätkää koska fleeceverkkarit eivät vaan toimi.
Nyxä, suurin unelmani llisi erota. En uskalla sanoa sitä sinulle ääneen, mutta tämä on tilanne. Saat pitää kaiken. KAIKEN.
Äiti. Lopeta se tupakanpoltto. Oksettavampaa tapaa ei ole.
Matti, ikävöin sinua ihan joka ikinen päivä. Se mitä meillä oli - en tule koskaan kokemaan mitään samanlaista. Se oli rakkautta.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:05"]
Mä lähetän aina kaikki.
[/quote]
Niin minäkin.
Työkaveri. Ole saatana joskus hiljaa edes viisi minuuttia jotta voin keskittyä töihini.
Armi, se kissan nussiminen oli vitsi. VITSI! Haluaisin silti itselleni sen kuvan kopioineen, minkä otit.
X-rakas, jotain jäi sittenkin sanomatta. Tahtoisitko tavata?
Haista paska!
( inhottavalle esimiehelle)
Lopetetaan tää pelleily. Muutetaan takas saman katon alle, mennään naimisiin ja eletään loppuelämä onnellisesti yhdessä.
Olen rakastanut toista miestä jo 7 vuotta.
Jos tietäisit miten urhea joudun joka kerta olemaan kun kohtaamme ja miten pieniksi palasiksi siitä aina menen, et pystyisi pyytämään minulta enää mitään. Ole kiltti ja kunnioita minua ja anna minun jatkaa elämääni.
hani, mulla on ovulaatio. lopettaisitko sen pelaamisen ja tulisit mun kanssa makkariin NYT.
Mua vituttaa kun sä vaan nukut ja katsot jäkistä. Facebookkia voi kyllä selata sängyssä ja naureskella muiden jutuille, mutta mun kanssa ei voi puhua tai heittää läppää. Sanot, että haluat spontaanimpaa seksiä mutta aina kun vihjaan/teen aloitteen, on joku esteenä ja tulen torjutuksi. Rakastan sinua mutta joskus tuntuu, että ollaan oltu yhdessä 20 vuotta vaikka yhteisiä vuosia on alle 5. Enkä tiedä tuleeko tilanne koskaan olemaan parempi.
Olit oikeassa. Olet helvetin huono sängyssä.
Entinen kaveri: Olen tosi vihainen valheistasi, enkä hahmota kuka edes oikein olet. Tekisi mieli käräyttää sinut miehellesi pettämisistäsi yms. paskasta. Juo vaan lisää viinaa ja pidä kulissit kunnossa, sillähän ne ongelmat ratkeaa.
Olet kuvottava kun poltat röökiä vauvasi vieressä ja vielä syötät hänelle saastunutta maitoasi.
Tiedätkö mitä sinusta puhutaan kylillä? Miten kehtaat enää edes näyttää naamaasi missään? Uskomatonta ettet silti ole ottanut opiksesi.
En jaksa katsella sinua enää. Jäisinpä leskeksi.
En pysty kirjoittamaan sitä edes tähän. Voi hyvänen aika sentään... Yritin kyllä, mutten voi painaa lähetä nappia edes täällä...