Paljonko painat sinä, joka käytät vaatekokoa 34/36 - XS/S
Kommentit (84)
Tuo on hyvä koko naiselle. Kaannattaako minun laittaa deitti-ilmoitukseen nuo mitat hakukriteeriksi, kun etsin naista? Mitä mieltä?
Eikös XS-S ole 32-34, 34-36 enemmänkin S-M.
152/52.
Jossain vaiheessa olin 152/48, se oli hyvä.
Mulla koko 32-34. Pituus 172 ja paino 49.
Vierailija kirjoitti:
Eikös XS-S ole 32-34, 34-36 enemmänkin S-M.
32 = xxs
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä koko naiselle. Kaannattaako minun laittaa deitti-ilmoitukseen nuo mitat hakukriteeriksi, kun etsin naista? Mitä mieltä?
Kannattaa jos et halua saada yhtään naista. Muutenkaan älä etsi suomalaista naista vaan ota saman tien kaakkois-Aasiasta. Siellä on enemmän tuon kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa. Itse ainakin haluan nimenomaan miehen, joka etsii naista kuin karjaa valitsisi. Lisäksi kun on tällainen vittumainen luonne+ taipumus pettämiseen, niin on kivaa että ne eivät ole merkityksellisiä suhteessa sun kanssa.
161 cm ja 54 kg. 34 ei kyllä mene mutta 36 on koko.
51 kg. Pituutta 164 cm. Nytkin on päällä S-koon paita ja pöksyt. Koko 34 sopi silloin, kun imetin ja se vei muutaman kilon, mutta nykyään 36 on passeli koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jos et halua saada yhtään naista. Muutenkaan älä etsi suomalaista naista vaan ota saman tien kaakkois-Aasiasta. Siellä on enemmän tuon kokoisia.
Tätä ajattelinkin, että en saa sanoa hakevani, vaikka kuitenkin haen. Ikäänkuin salaa joutuu etsimään sellaista naista kuin haluaa, kun kuitenkin itse olen hyväkuntoinen jne. Aasialainen kelpaa hyvinkin, mutta en tiedä miten se onnistuu. Suomessa heihin ei helposti törmää, eikä tiedä kuka on varattu. Aasiaan ei nyt edes voi matkustaa ja sitten kun voi, niin ei nyt jollain parin viikon lomalla ole helppo seurustelusuhteita saada alkuun.
163 cm ja 62 kg
Vaatekoko vaihtelee luonnollisesti merkin mukaan
Esprit alaosat 34, yläosat 36, neuletakit XS
Hugo Boss 36
Lauren Ralph Lauren S
Jack Wolfskin housut 34, takki S
Nike XS
Pituus 170 ja. Paino 300 kg