Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko painat sinä, joka käytät vaatekokoa 34/36 - XS/S

Vierailija
19.12.2020 |

Voit kertoa myös pituuden, jos haluat.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

162/56 ja koko on xs/s

Vierailija
22/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttö 158cm 45kg. 32-34, 36 on ihan liian iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä koko naiselle. Kaannattaako minun laittaa deitti-ilmoitukseen nuo mitat hakukriteeriksi, kun etsin naista? Mitä mieltä?

No----- tuolta pohjalta laita toki oma äo.si (älykkyysosamääräsi) mukaan.

Vierailija
24/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ja 60kg. 32v mies. Useimmiten s-koon vaatteita.

Vierailija
25/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä koko naiselle. Kaannattaako minun laittaa deitti-ilmoitukseen nuo mitat hakukriteeriksi, kun etsin naista? Mitä mieltä?

Kannattaa jos et halua saada yhtään naista.  Muutenkaan älä etsi suomalaista naista vaan ota saman tien kaakkois-Aasiasta. Siellä on enemmän tuon kokoisia. 

Tätä ajattelinkin, että en saa sanoa hakevani, vaikka kuitenkin haen. Ikäänkuin salaa joutuu etsimään sellaista naista kuin haluaa, kun kuitenkin itse olen hyväkuntoinen jne. Aasialainen kelpaa hyvinkin, mutta en tiedä miten se onnistuu. Suomessa heihin ei helposti törmää, eikä tiedä kuka on varattu. Aasiaan ei nyt edes voi matkustaa ja sitten kun voi, niin ei nyt jollain parin viikon lomalla ole helppo seurustelusuhteita saada alkuun.

Niin sama kun nainen sanoisi että haluaa pitkän ja lihaksikkaan miehen. Onhan tuo nyt pinnallista ja vaikka ite oon xs kokoinen niin tuo kriteerin ilmoittaminen olisi turn off eikä kiinnostaisi kyseinen mies. Ei mitenkään paha tai väärä kriteeri mutta ei sitä tarvi ääneen sanoa. Ihan voit kysyä kun pääsrt tinderissä jutulle niin naiselta itseltäån pituutta. Ihan normi kysymys!

Vierailija
26/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm ja 51kg. S, jotkut XS. Vyötäröstä jopa XS on reilu, mutta rintojen takia pitää yleensä olla S. Lantio myös S. Eli kaiketi se miestenkin ihannoima tiimalasi, mutta istuvia vaatteita on vaikea löytää, kun kaikki tehdään tasapaksuille.

Vierailija
27/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jos et halua saada yhtään naista.  Muutenkaan älä etsi suomalaista naista vaan ota saman tien kaakkois-Aasiasta. Siellä on enemmän tuon kokoisia. 

Tätä ajattelinkin, että en saa sanoa hakevani, vaikka kuitenkin haen. Ikäänkuin salaa joutuu etsimään sellaista naista kuin haluaa, kun kuitenkin itse olen hyväkuntoinen jne. Aasialainen kelpaa hyvinkin, mutta en tiedä miten se onnistuu. Suomessa heihin ei helposti törmää, eikä tiedä kuka on varattu. Aasiaan ei nyt edes voi matkustaa ja sitten kun voi, niin ei nyt jollain parin viikon lomalla ole helppo seurustelusuhteita saada alkuun.

Niin sama kun nainen sanoisi että haluaa pitkän ja lihaksikkaan miehen. Onhan tuo nyt pinnallista ja vaikka ite oon xs kokoinen niin tuo kriteerin ilmoittaminen olisi turn off eikä kiinnostaisi kyseinen mies. Ei mitenkään paha tai väärä kriteeri mutta ei sitä tarvi ääneen sanoa. Ihan voit kysyä kun pääsrt tinderissä jutulle niin naiselta itseltäån pituutta. Ihan normi kysymys!

Aivan näin. Se on turn off ja tekee siksi tästä niin vaikeaa. Yrittää ensin saada keskusteluyhteyttä, sopia treffejä, sovittaa aikatauluja, tavata ja sitten pettyä. Jos alkaa keskustelussa heti utelemaan, että oletko tämän painoinen ja onko tämä vaatekokosi, niin eiköhän sekin ole turn off. Tästä seuraa, etten oikeen jaksa mitään deittailua, kun homma menee niin laskelmoiduksi. Toisaalta ei muualtakaan ketään löydä.

Vierailija
28/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm/51kg, XS-S. Vaatteesta riippuen saatan ottaa vähän isomman koon, en tykkää esim. kovin tiukasti istuvista housuista.

Vierailija
29/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

158 cm ja 51kg

Vierailija
30/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

165, 56kg. Yleensä s koko, jotkut merkit kuten vero moda ja vila on järjettömän kokoisia ja niissä tuntuu että xs:kin on suuri.

Vierailija
31/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosat XS ja alaosat S yleensä. 163cm/53kg

Vierailija
32/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 170cm/52kg olin 34. Nykyään painan 60kg ja 36 on sopivampi.

Vierailija
33/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

158 ja 45

Vierailija
34/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/57 pitkät jalat

Vierailija
35/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/57, kokona pääsääntöisesti S/36. Paidoissa 34 on myös ok jos vaan pituus riittää.

Vierailija
36/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S/36, 168 cm, 61 kg.

Vierailija
37/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

158/58. Koko S. Muutama kilo hoikempana XS.

Lihasta on myös.

Vierailija
38/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koot muuttuneet taas ? kyllä 36 on M . L=38  

Vierailija
39/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm ja 46 kg. Tiedän olevani liian laiha. Käytän kokoa 34/36. Noshilla ja muilla vastaavilla kotimaisilla merkeillä olisi kivoja mekkoja, mutta niillä jopa 34 on aivan liian ylisuuri minulle. En ole löytänyt moneen vuoteen sopivia toppahousujaan. Ostin Didriksonin koon 34 ja sekin on vähän liian iso. Kaikki toppahousut tippuu päältä ja on liian leveät jaloista. Ärsyttävä ongelma, kun tykkään ulkoilla. Olen lihotuskuurilla ja menossa ravitsemusterapeutille. 

Vierailija
40/84 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

158/52. Vaatteet XS-S tai 34/36. 36 on löysä, 34 ihonmyötäinen, riippuu siis tilanteesta kumpaa tahtoo pitää. Farkkujen tuumakoko 26.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän