Häpykummun lävistys
Harkitsen posliinini lävistämistä. Tuntuu että olis karvattomuuden tilalle kiva jokin koru. Onko kokemuksia? Tai miltä tuntuisi ajatus, miesnäkökulmaa?
Ja tarkennuksena et sokerointi vie karvat lopullisesti ajaan myötä, että karvojen takaisin kasvattaminen ei onnistu enää
Kommentit (14)
Onko ap:lla tarkoitus ottaa Christina vai Nefertiti -lävistys?
M48
Vierailija kirjoitti:
N38:lla eli Suomeksi sanottuna Herra 47:llä taitaa olla käsitteet vähän hakoteillä (lue: päin helvettiä)
Öö olen kyllä nainen.. ja lävistyksen nimi on christina googlaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38:lla eli Suomeksi sanottuna Herra 47:llä taitaa olla käsitteet vähän hakoteillä (lue: päin helvettiä)
Kiva olla avuksi; missä päin ap asustelee?
Tunnen muutamia tahoja jotka ovat koulutettuja hieman epätyypillisempiinkin lävistyksiin...
Vierailija kirjoitti:
Tietämättömät kommenttisi ovat täysin arvottomia. Entäpä jos yrittäisit käyttää energiasi johonkin muuhun kuin tämän palstan ihmettelyyn? =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva olla avuksi; missä päin ap asustelee?
Tunnen muutamia tahoja jotka ovat koulutettuja hieman epätyypillisempiinkin lävistyksiin...
Lävistäjä on jo mielessä. Lassi on tässä lähellä. Mutta mielipiteitä ja kokemuksia kyselin?
N38
Ota samalla kertaa christinan lisäksi vertical clithood. Ovat kiva yhdistelmä.
N28
"karvattomuuden tilalle kiva jokin koru." Eli haluat sekä karvat että lävistyksen?
Vierailija kirjoitti:
"karvattomuuden tilalle kiva jokin koru." Eli haluat sekä karvat että lävistyksen?
Eiku oon karvaton. Ootko suomenkielinen?
N38
Niin, karvattomuuden tilalle. Mitä kieltä?
Karvattomuuden vastapainoksi venytyskoru.
M48
Miksi kysellä , koru / t haluat se on varmaa ! Et tule katumaan . Taivaallinen tunne Clit Hood ym . Klitan alta koru vie tajun hyvällä tavalla . Kävelykin pitää opetella uusiksi ... ettei ...