Emme ole koskaan riidelleet mieheni kanssa! Onko normaalia?! :D
Olen löytänyt elämäni miehen. Olemme vajaa kolmikymppinen pari ja nyt vuoden seukanneena (monta pv vkssa nähneenä) muutamme yhteen.
Siis voiko jonkun kanssa oikeesti olla näin kivaa, rentoa, huumorintajua ja ennenkaikkea kunnioitusta?! Intohimoakin on. En ole koskaan tuntenu samoin ketään kohtaan. Emme turhista asioista ole mustasukkaisia vaan kunnioitamme toistemme omaakin elämää.
Olen varma et haluan tämän miehen kanssa vielä joku kaunis pv perheen.
Emme siis ole koskaan riidelleet, jotenki ei osaa. Hän itsekkin sanoi ettei halua riidellä ja aiheutaa pahaa mieltä kummallekkaan. Jos on jotain puhuttavaa tai erimielisyyksiä, ne ratkotaan järkevästi toista loukkaamatta.
Meillä olis varmana aineksia elämän kestävään suhteeseen. Toivon todella, että yhteenmuutto ja joskus lapset ei rikkoisi meidän välistä niin mahtavaa suhdetta. Kun ei edes osaa riidellä ja kaikessa vaan kunnioittaa toista, niin ehkä lapset vaan täydentäisi meidän onnea.
Oon ihan sekaisin tästä olotilasta. Onko muilla samanlaista?
Kommentit (4)
Meillä ihan sama, mutta kyllä me välillä vähän kiistellään, ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Hyvä näin, rakastan miestäni ja hänen kanssaan on hyvä olla. Ekan vuoden aikana ajattelin välillä että pakkohan miehessä on jotain olla vialla, ei voi olla noin täydellinen.... jotain ärsyttävääkin toki on löytynyt, varmasti minustakin, mutta kyllä hän on minulle se täydellinen kumppani!
7v naimisissa ja 2 lasta
Onnea! Olen iloinen puolestasi. Ja kyllä on mahdollista elää sellaisessa parisuhteessa, missä ei tarvitse riidellä. Me ollaan oltu naimisissa jo 18 vuotta, eikä ole riitoja. Ollaan luonteiltamme samanlaisia, eikä meillä ole oikein mitään riidan aiheita. Molemmat inhotaan riitelyä eikä kiivastuta helposti. Osataan muutenkin jutella kaikesta, vaikka joku vähän ärsyttäisikin.