Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän työkaverini ei pidä minusta?

Vierailija
25.10.2022 |

Olen häntä hieman vanhempi, työpaikkani pienin ja iloisin henkilö. En ole mikään kokenut konkari ja välillä teen virheitä, kuten jokainen meistä. Pomoni pitävät minusta ja usein kehuvat minua. Asiakkaiden kanssa tulen toimeen ja he minun. Luonteeltani olen aurinkoinen, jokaiselle ystävällinen ja itsenäinen. Tykkään tehdä asiat omaan tahtiin ja silloin myös lopputulos paras. Pidän työn ja henkilökohtaisen elämäni erillään, esimerkki tästä on, että työkaverini saivat 2 vuoden jälkeen kuulla minulla olevan kumppani. Olen myös ystävällinen jokaiselle ja tästä saan usein palautetta pomoiltani kuinka hyvä asiakaspalvelija olen.

Kuitenkin.. Tämä kyseinen henkilö, joka ei minusta pidä on minua kokeneempi eikä tämä minua haittaa, pidän asiaa hyvänä juttuna vain. Pomoni tietääkseni pitävät tästä kyseisestä henkilöstä myös. Eli sen puolesta tuskin ongelmaa. Jos minä teen töissä jonkun virheen, hän kuitenkin kuittaa samantien ilkeästi. Jos asiakas tulee minulta kysymään asiaa X, hän on samantien vastaamassa eikä anna minulle puheenvuoroa. Tähän muutama asiakas on itse vastannut etteivät kysyneet häneltä vaan minulta. Jos työskentelemme yhdessä, hän on minulle tökerö ja ilkeä, muille täysin erilainen

Mistäköhän tämmöinen voi johtua? Olemme molemmat naisia ikähaarukalla 20-30v.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailija

Vierailija
2/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua uhkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää luonne työkaverillasi.

Vierailija
4/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ärsyttävältä työkaverilta.

Vierailija
5/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aavistus tästä tulee. Mutta kaikki ei pidä tästä ja ehkä voikin sanoa, että ehkä vain sun työkaverista vain tuntuu siltä, eikä kyseessä varsinaisesti ole totuus.

Eli uumoilen, että kun mainitsit, että teet asiat omaan tahtiin, niin tarkoittaakohan tämä, että ainakin työkaveristasi se on yhtä kuin hitaammin kuin muut. Jospa työkaverisi kokee tekevänsä paljon hommia, kenties enemmän kuin sinä ja hän ei pidä siitä numeroa, mutta häntä ärsyttää, kun itse hymistelet jossain nauraen asiakkaiden kanssa ja hän sitten tekee asiat reippaammin, mutta vakavemmalla otteella. Ehkä hän ajattelee, ettet anna täyttä työpanosta, vaan lähinnä sosialisoit työpaikalla ja esimiehet vain taputtavat sinua olalle, kun olet ns niin kiva tyyppi. Tämä voi myös kadehdituttaa työkaveriasi.

Vierailija
6/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Työpaikkani pienin ja iloisin henkilö''. Lol.

Vierailija
7/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole niin mukava kuin itsestäsi luulet. 

Vierailija
8/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesta päätellen työkaveri on kilpailija-luonne. Uskon, että pitää sinua uhkana, olet asiakkaiden sekä esimiesten suosiossa. Olet myös iloinen ja luultavammin mukava, söpö pikkuinen jolle harvoin kukaan sanoo ilkeästi.

Vierailija
9/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi parempi mitä oletkaan. 

Vierailija
10/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kadehtijamammaa saapui paikalle. 😁

Vierailija
11/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua uhkana. Haluaisi saada yhtä paljon kehuja mitä sinä saat.

Vierailija
12/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei vaan voi vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
13/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on kokenut omasta mielestään jotain vääryyttä työpaikalla ja siinä on saatettu nostaa nimesi esiin. "Ottaisit mallia Tuulasta joka jaksaa aina olla niin kiva"

Vierailija
14/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuollaisesta työkaverista kahdehtii? 

Vierailija
15/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailija

Kilpailija missä?

Vierailija
16/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää sinua uhkana.

Minkälaisena uhkana?

Vierailija
17/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti häntä ärsyttää että lätiset asiakkaiden kanssa ja olet hidas. Minulla oli joskus vuosia sitten ns. hyvä tyyppi työkaverina ja hän oli tietenkin kaikkien suosikkiseuraa ja asiakkaiden tykkäämä koska heitti hyvää läppää ja sai jengin nauramaan. Sillä aikaa kun hän istui kahvilla muut joutuivat vastailemaan hänenkin puheluihinsa ja huolehtimaan hänen tehtävistään, jotka hän hoiti vähän hutiloiden. Hän varmaan piti minua töykeänä kun en naureskellut muiden mukana hänen jutuilleen ja huomautin isommista virheistä, pieniin en alun jälkeen jaksanut enää tarttua kun niitä oli jatkuvasti.

Vierailija
18/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuollaisesta työkaverista kahdehtii? 

Nähtävämmin Apn työkaveri ainakin 😁

Vierailija
19/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Työpaikkani pienin ja iloisin henkilö''. Lol.

Tämän lausunnon takia luulen että Ap on nainen joka luulee aina olevansa kauniimpi kuin muut ja hauskempi kuin muut. Työkaveri näkee ylimielisen asenteen

Vierailija
20/66 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt noussut esiin useamman kertaa, että olisin hidas. En ole. Olen nopea tekemään, kunhan saan tehdä omassa rauhassa.

Työkaverini puolestaan on saanut monta kertaa esimiehiltä palautetta kuinka ei ole saanut tehtävää x tehdyksi vaikka olisi pitänyt.

T. Ap

Pienuuden otin esiin siksi, koska esimieheni usein käyttää minusta sanaa pikkuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi