Mitä mieltä ravintolasta nimeltä Amarillo?
Onko teidän mielestänne joku roskasakin ruokala, kuten joku täällä toitotti aiemmin? Minusta itsestäni kun ollut aina hyvää ruokaa ja mukavaa palvelua. En toki tarkoita, että vertailuun voisi asettaa fine dining-paikkoja,ovat täysin eri asia jo..Mutta en kyllä menisi sanomaan että huono tai ala-arvoinen ravintola.
Kommentit (61)
Se on ns. Perusravintola. Eli kohtuu hyvää ruokaa, kohtuuhintaisena. Kaikki löytää jotain syötävää sieltä. Sellainen kerjuravintola joka on jokapaikassa eikä herätä tunteita puoleen tai toiseen.
Meillä ainakin käytetään sanontaa "Amarillo tyyppinen" jos ei oikein tiedä mitä tekee mieli ja ollaan ulkona syömässä.
Mieluummin maksan pakaste-eineksistä sen pari euroa parinkympin sijaan..
Pussi ruokaa ja eineksiä voi syödä kotona halvemmalla. Ostat vaan jonkun halvan pihvin käntyn siihen kylkeen ja himmennät vähän valaistusta. Ihan amarillon tasoon pääset. Itse kun tarjoilet saat vielä ruuat lämpimänä pöytään.
Onkohan siellä kaikki oikeesti jotai pakastetta ja einestä tai valmistuotteita? Kun ajattelin pitää hääjuhlan siellä, kun luulin että tasokkaat ruuat..ehkä harkitsen vielä.
Tasokas paikka jos sattui olemaan wt
Amarillon terassilla voi aurinkoisena päivänä bissen juoda, muuten not..
Selittäkää miltä maistuu "teolliselle" maistuva ruoka?
Onko se niinkuin saarioisten tms. valmisruoka? Niissä mielestäni on outo, vähän muovinen maku, mutta Amarillon ruuissa en ole havainnut samaa.
Ehkä mulla ei ole niin kehittynyt/herkkä makuaisti, että havaitsisin tällaista...
Mun mielestä Amarillon hampurilaiset ja ne ranskalaiset on tosi hyviä, mutta sitten kaikki vähänkään kalliimmat annokset eivät. Kerran söin listan kalleimman pihvin ja voi luoja mitä kuraa se koko annos oli. Medium rare oli läpikypsää, liha jänteistä ja vetistä ja kasvikset täysin mauttomia pakastevetelyksiä.
Teollinen maistuu siltä että sen tasantarkkaan maistaa et on suoraan purkista lautasella.
Amarillon karitsa vuohenjuustolla, nam :)
Amarillon karitsa vuohenjuustolla, nam :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:52"]Nojaa..itse olen kyllä aina mieltänyt paikan ns. Köyhien ja opiskelijoiden paikaksi...sorry vaan
[/quote]
Rosso on köyhien opiskelijoiden paikka. Sitten kun ne köyhät opiskelijat säästää ja haluavat vaikka juhlistaa jotain niin menevät Amarilloon.
Maksupäätteellä lukee ensimmäisenä tippi??? No eipä tarvi enää mennä.
Sama täällä. Suomessa maksetaan käsittääkseni palkkaa....... Eikö amarillon työntekiöille??
Miten tehdään amarillo-annos:
Otetaan pakasteherneitä, pussikastiketta ja eilistä kaaliraastetta perunalla, kasan alimmaiseksi joku uppopaistettu pakasteseiti, siihen joku tillihippunen kylkeen, annokselle hieno nimi ja hinnaksi s etukortilla 24,90€
Voila bon appetit bievenuti!
En ole saanut mitään makua niihin mättöihin. Kuivaa, tylsää, mautonta ja listalla hampurilaisia, joihin on erikoistunut, ei uskoisi. Tylsempi hamppariateria löytyy ainoastaan Hesestä.
Jos näistä halvemmista paikoista täytyy paras valita, niin se on Momento. Aina saa mahan täyteen ja ruoat ovat maukkaita. Valinnanvaraa on ja isommassakin porukassa löytyy jokaiselle jotakin, on pitsaa, pastaa, salaattia, burgereita, pihvejä, kalaa jne.
Erittäin kallis ottaen huomioon ruoan ja palvelun laadun.