Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ravintolasta nimeltä Amarillo?

Vierailija
13.05.2014 |

Onko teidän mielestänne joku roskasakin ruokala, kuten joku täällä toitotti aiemmin? Minusta itsestäni kun ollut aina hyvää ruokaa ja mukavaa palvelua. En toki tarkoita, että vertailuun voisi asettaa fine dining-paikkoja,ovat täysin eri asia jo..Mutta en kyllä menisi sanomaan että huono tai ala-arvoinen ravintola.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa..itse olen kyllä aina mieltänyt paikan ns. Köyhien ja opiskelijoiden paikaksi...sorry vaan

Vierailija
22/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa..itse olen kyllä aina mieltänyt paikan ns. Köyhien ja opiskelijoiden paikaksi...sorry vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ne ei ole ravintoloita, ketjuruokaloita lähinnä. Ruoka maistuu teolliselta.

Vierailija
24/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuuluuko konseptiin, mutta joka ikisessä Amarillossa, missä olen käynyt, on palvelu ollut törkeän hidasta. Silloinkin kun asiakkaita on vähän. 

Ei se halpa ole, mutta ketju mikä ketju ja epäsiisti ja hälyinen mielikuva on mulla. 

Vierailija
25/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, luin otsikon väärin ja luulin, että joku on antamassa lapselleen nimeksi Amarillo :D No mikä ettei...

Vierailija
26/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amarillo on oikein oiva mättöpaikka. Sinne mahtuu melkein aina sisään ja jokaiselle löytyy listasta jotakin, myös joka kukkarolle. Täällä Turussa Amarillo on kivassa paikassakin, toisessa kerroksessa, josta hyvät näkymät torille.

Jos porukassa on sellasia liha-peruna-miehiä, jotka säikkyy ravunhäntiä ja kaikkea eksoottisempaa ja jotka kaipaa isoja annoksia, niin silloin oikea osoite on Amarillo. Takuulla tiedät mitä saat eikä korstollekaan jää nälkä. Hampurilaiset maistuu ainakin kaikille, vegeversiona jos ei muuten.

Vierailija
27/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amarillon ruoka maistuu oudon teolliselta. En sano, että ruoka olisi syömäkelvotonta tai edes välttämättä pahan makuista, mutta ei missään nimessä sellaista, jota ruokaravintolalta odotan siihen hintaan. Amarillon hinta-laatusuhde on täysin pielessä, koska ruoka on hyvin samankaltaista kuin huoltoasemilla. Olen käynyt muutamia kertoja Amarillosta ja koskaan en ole lähtenyt sieltä pois miettien kuinka hyvää ruoka oli. Ruoka on yleensä ollut ihan ok, muttei koskaan hintansa arvoista. Amarillon makumaailma ei myöskään haasta syöjäänsä millään tasolla ja tuntuu, että ruokalajit on suunniteltu hyvin yksinkertaiselle makuaistille. En ole nyt pariin vuoteen käynyt Amarilloissa, enkä aio koskaan enää mennäkään. Omista lempiravintoloista poistuttaessa on sellainen kokonaisvaltainen hyvänolon tunne siitä herkullisesta ruoasta, jota on saanut. Samalla rahalla kun saa paljon parempaakin ruokaa. Miksi viedä rahansa Amarilloon, kun parempaa ruokaa saa samalla hinnalla muualta?

Vierailija
28/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:58"]Amarillo on oikein oiva mättöpaikka. Sinne mahtuu melkein aina sisään ja jokaiselle löytyy listasta jotakin, myös joka kukkarolle. Täällä Turussa Amarillo on kivassa paikassakin, toisessa kerroksessa, josta hyvät näkymät torille.

Jos porukassa on sellasia liha-peruna-miehiä, jotka säikkyy ravunhäntiä ja kaikkea eksoottisempaa ja jotka kaipaa isoja annoksia, niin silloin oikea osoite on Amarillo. Takuulla tiedät mitä saat eikä korstollekaan jää nälkä. Hampurilaiset maistuu ainakin kaikille, vegeversiona jos ei muuten.

[/quote] ei stna oot takuulla Amarillossa tai s ryhmällä duunissa :D

Vierailija
29/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:58"]Amarillo on oikein oiva mättöpaikka. Sinne mahtuu melkein aina sisään ja jokaiselle löytyy listasta jotakin, myös joka kukkarolle. Täällä Turussa Amarillo on kivassa paikassakin, toisessa kerroksessa, josta hyvät näkymät torille.

Vierailija
30/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ruoasta, enkä hitaahkosta palvelusta. Ruoka "teollisen makuista" ja kaikki annokset mitä olen siellä tilannut,maistuu kutakuinkin samalle ja samoja raaka-aineita näyttää olevan kaikissa annoksissa.. palvelu hidasta poikkeuksetta! Johtuneeko sitten liian vähästä henkilökunnasta,koska aina ollut kuitenkin ystävällistä ja ammattimaista.

Vierailija
31/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:00"]

[/quote]

Älä kiroile. En ole kummassakaan. Tämä on vain todellinen mielipiteeni.

Jos on sellainen porukka, että voi valita, niin toki minäkin mielummin syön esim. sushia tai thaimaalaista ruokaa tai satsaan johonkin kalliimpaan länsimaista ruokaa tarjoilevaan ravintolaan.

Mutta jos porukassa on joku, joka arastelee eksoottisempia ruokia. Tai joku, joka on vähän kaikelle allerginen. Tai joku raharajoitteinen. Niin silloin Amarillo on ihan kelpo vaihtoehto.

Vierailija
32/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:59"]

Amarillon ruoka maistuu oudon teolliselta. En sano, että ruoka olisi syömäkelvotonta tai edes välttämättä pahan makuista, mutta ei missään nimessä sellaista, jota ruokaravintolalta odotan siihen hintaan. Amarillon hinta-laatusuhde on täysin pielessä, koska ruoka on hyvin samankaltaista kuin huoltoasemilla. Olen käynyt muutamia kertoja Amarillosta ja koskaan en ole lähtenyt sieltä pois miettien kuinka hyvää ruoka oli. Ruoka on yleensä ollut ihan ok, muttei koskaan hintansa arvoista. Amarillon makumaailma ei myöskään haasta syöjäänsä millään tasolla ja tuntuu, että ruokalajit on suunniteltu hyvin yksinkertaiselle makuaistille. En ole nyt pariin vuoteen käynyt Amarilloissa, enkä aio koskaan enää mennäkään. Omista lempiravintoloista poistuttaessa on sellainen kokonaisvaltainen hyvänolon tunne siitä herkullisesta ruoasta, jota on saanut. Samalla rahalla kun saa paljon parempaakin ruokaa. Miksi viedä rahansa Amarilloon, kun parempaa ruokaa saa samalla hinnalla muualta?

[/quote]

Mitäs, kun on lauantai-ilta ja ne fiinimmät tai erikoisemmat paikat on jo täynnä? Mitäs, kun seurueessa on ihminen, jonka makunystyrät todellakin hylkivät kaikkea vähänkään erikoisemman makuista? Silloin Amarillo on ihan ok ruokapaikka. On siellä monipuolisempi valikoima kuin ABCllä.

Ei sikäli, yllämainituissa tapauksissa ABCn lehtipihvikin on ihan mainio vaihtoehto. Se nyt ei ainakaan eroa mitenkään kalliimpien paikkojen vastaavasta.

Vaikka itsekin tykkään erikoisista ja kalliimmistakin ravintoloista, enpä ole Amarillostakaan tyytymättömänä poistunut.

Vierailija
33/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käynyt, koska olen sitä mieltä että muualta saa samaan hintaan parempaa ruokaa!

Vierailija
34/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös juuri Amarillo tarjoa texmexia ja meksikoilais tyyppistä ruokaa joka on aika mausteista ja sopii huonosti allergisille/ruokarajoitteisille

Vierailija
35/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Amarillo on ihan jees. Toki palvelu on usein aika hidasta ja monet annokset melko kalliita, mutta ruoka on minusta ihan hyvää (esimerkiksi ne tortillasysteemit).

Vierailija
36/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Amarillo on ihan jees. Toki palvelu on usein aika hidasta ja monet annokset melko kalliita, mutta ruoka on minusta ihan hyvää (esimerkiksi ne tortillasysteemit).

Vierailija
37/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC-tasoista ruokaa, hinta vaan kalliimpi. Eikä ihme jos maistuu teolliselta kun taitavat olla valmiskastikkeita ym. joita käyttävät. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
38/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastikkeet tehdään itse niinhän ruokalistalla lukee.

Vierailija
39/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastikkeet tehdään itse niinhän ruokalistalla lukee.

Vierailija
40/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ketjuravintola kuin vaikka Rosso. Hinta-laatusuhde ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme