Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ravintolasta nimeltä Amarillo?

Vierailija
13.05.2014 |

Onko teidän mielestänne joku roskasakin ruokala, kuten joku täällä toitotti aiemmin? Minusta itsestäni kun ollut aina hyvää ruokaa ja mukavaa palvelua. En toki tarkoita, että vertailuun voisi asettaa fine dining-paikkoja,ovat täysin eri asia jo..Mutta en kyllä menisi sanomaan että huono tai ala-arvoinen ravintola.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni ko. ketju jämähtänyt 90-luvulle, silloin olin opiskelija ja tuli käytyä. Nyt en tosin ole käynyt syömässä 15 vuoteen, ehkä 10v. sitten pikkukaupungissa terassilla kävin. 

Vierailija
2/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annokset koostuvat halvoista raaka-aineista. Itse kaipaisin laadukkaampia kasviksia. Monissa annoksissa puolet koostuu tuhdeista perunalisäkeistä.

Viime vierailulla ystäväni otti uudistuneelta listalta jonkin salaatin, joka näytti päällisin puolin ihan ok:lta. Todellisuudessa ainakin puolet lautasen sisällöstä oli pelkkää jäävuorisalaattia.

Palvelu on usein myös melko surkeaa..kerran lähdimme ravintolasta pois, kun ketään ei kiinnostanut tulla meitä palvelemaan, yksikään työntekijä ei edes tervehtinyt vaikka istuimme pöydässä yli 10 minuuttia. Saa sitä ruokaa muualtakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:59"]

Amarillon ruoka maistuu oudon teolliselta. En sano, että ruoka olisi syömäkelvotonta tai edes välttämättä pahan makuista, mutta ei missään nimessä sellaista, jota ruokaravintolalta odotan siihen hintaan. Amarillon hinta-laatusuhde on täysin pielessä, koska ruoka on hyvin samankaltaista kuin huoltoasemilla. Olen käynyt muutamia kertoja Amarillosta ja koskaan en ole lähtenyt sieltä pois miettien kuinka hyvää ruoka oli. Ruoka on yleensä ollut ihan ok, muttei koskaan hintansa arvoista. Amarillon makumaailma ei myöskään haasta syöjäänsä millään tasolla ja tuntuu, että ruokalajit on suunniteltu hyvin yksinkertaiselle makuaistille. En ole nyt pariin vuoteen käynyt Amarilloissa, enkä aio koskaan enää mennäkään. Omista lempiravintoloista poistuttaessa on sellainen kokonaisvaltainen hyvänolon tunne siitä herkullisesta ruoasta, jota on saanut. Samalla rahalla kun saa paljon parempaakin ruokaa. Miksi viedä rahansa Amarilloon, kun parempaa ruokaa saa samalla hinnalla muualta?

[/quote]

Mitäs, kun on lauantai-ilta ja ne fiinimmät tai erikoisemmat paikat on jo täynnä? Mitäs, kun seurueessa on ihminen, jonka makunystyrät todellakin hylkivät kaikkea vähänkään erikoisemman makuista? Silloin Amarillo on ihan ok ruokapaikka. On siellä monipuolisempi valikoima kuin ABCllä.

Ei sikäli, yllämainituissa tapauksissa ABCn lehtipihvikin on ihan mainio vaihtoehto. Se nyt ei ainakaan eroa mitenkään kalliimpien paikkojen vastaavasta.

Vaikka itsekin tykkään erikoisista ja kalliimmistakin ravintoloista, enpä ole Amarillostakaan tyytymättömänä poistunut.

[/quote]

Vau miten hieno puolustuspuhe Amarillolle :D Oikein "fiinit" ravintolat ovat lauantaisin täynnä. Eihän kukaan puhunut mistään fiineistä paikoista, vaan normaaliravintoloista, jotka tarjoavat hyvää ruokaa kohtuulliseen hintaan. Eikä tuo minun kirjoitukseni kieltänyt ketään Amarilloon menemästä vai tuliko sulle jotenkin paha mieli, kun haukuin sun suosiossa olevaa ravintolaasi? Ja mitä tulee minun nirsoihin ystäviini, niin aivan varmasti minun lempiravintoloistani löytyy myös heille syötävää, eikä tarvitse mennä sen takia Amarilloon :D Ei sillä, että kukaan minun ystävistäni sinne haluaisi edes mennä...

Vierailija
4/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ketjupaikaksi ihan hyvä. Koskaan en ole siellä saanut eteeni mitään, mistä en olisi tykännyt, vaikka annokset eivät mitään kulinaristista ilotulitusta olekaan. (Parempi kuin esimerkiksi Rosso, jossa en enää viitsi tilata muuta kuin pizzaa - pizza siellä on hyvää, mutta muut ruoat ovat melkein joka kerta tuottaneet pettymyksen.) Palvelukin on pelannut ihan ok.

Vierailija
5/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amarillo on sellainen juhlijaporukalle käypä illanistujaispaikka, syödään sitten ronskisti tai napsitaan nätisti vähän. Mutta ehkäpä nuorten paikka kuitenkin enemmän. Ruoka on tosi hyvää ja sitä on riittävästi, paikan ilme on rento ja suojaisa.

Ei mielestäni kuitenkaan hirveän edullinen, ettei nyt mikään halpa paikka kuitenkaan. Ihan kunnon ravintola siis, mutta tehty rehelliselle ruokakansalle. Sitä sellaista kapeiden hopeahaarukoiden ja pikku perunapallojen kulttuuria ei ole, mikä ehkä saa aikaan mielikuvan jostain räkälästä hienoston mielessä.

Vierailija
6/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt Amarillon ruuista:)

Vierailija
7/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:56"]

Minusta ketjupaikaksi ihan hyvä. Koskaan en ole siellä saanut eteeni mitään, mistä en olisi tykännyt, vaikka annokset eivät mitään kulinaristista ilotulitusta olekaan. (Parempi kuin esimerkiksi Rosso, jossa en enää viitsi tilata muuta kuin pizzaa - pizza siellä on hyvää, mutta muut ruoat ovat melkein joka kerta tuottaneet pettymyksen.) Palvelukin on pelannut ihan ok.

[/quote]

Miksi vertaat Amarilloa saman firman pitseriaan?

Vierailija
8/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljanjuontiin ok paikka jos ei jaksa hotellista kävellä toiselle puolen katua tms. Ja saahan sieltä nyt tietysti energiaa jos on nälkä ja sama ongelma, eli ei halua kävellä kauemmas. Jokaisessa kaupungissa missä on Amarillo, on kyllä yleensä korkeintaan 10 min kävelymatkan päässä ihan mukiinmeneviäkin ravintovaihtoehtoja, tai edes yksi. Annoksista jää nälkä jos niitä nälkäisenä menee syömään ja maku nyt on juuri sellainen mitä voi odottaa kun herra ties missä ja kenen pakastama ateriankorvike käytetään pannulla ja pistetään kylkeen niinikään pakasteesta vähän lisukkeita ja kuorrutteeksi joku soosi, mikä 100% varmasti ei kenenkään mielestä voi olla varsinaisesti liian suolaista, suolatonta, tulista, makeaa, hyvää eikä pahaa. Korkeintaan se voi jonkun mielestä olla vähän liian rasvaista mutta hei, "ravintolassa" kaikilla on lupa syödä öljyä.

Äänestän Rosson ylemmäs, koska sieltä sentään saa paikallisessa uunissa paistetun pizzan aivan kuten saman korttelin karvakädeltäkin, joka niinikään hakkaa Amarillon. Yleensä myös sen Rosson.

Vierailija
9/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:59"]

Amarillon ruoka maistuu oudon teolliselta. En sano, että ruoka olisi syömäkelvotonta tai edes välttämättä pahan makuista, mutta ei missään nimessä sellaista, jota ruokaravintolalta odotan siihen hintaan. Amarillon hinta-laatusuhde on täysin pielessä, koska ruoka on hyvin samankaltaista kuin huoltoasemilla. Olen käynyt muutamia kertoja Amarillosta ja koskaan en ole lähtenyt sieltä pois miettien kuinka hyvää ruoka oli. Ruoka on yleensä ollut ihan ok, muttei koskaan hintansa arvoista. Amarillon makumaailma ei myöskään haasta syöjäänsä millään tasolla ja tuntuu, että ruokalajit on suunniteltu hyvin yksinkertaiselle makuaistille. En ole nyt pariin vuoteen käynyt Amarilloissa, enkä aio koskaan enää mennäkään. Omista lempiravintoloista poistuttaessa on sellainen kokonaisvaltainen hyvänolon tunne siitä herkullisesta ruoasta, jota on saanut. Samalla rahalla kun saa paljon parempaakin ruokaa. Miksi viedä rahansa Amarilloon, kun parempaa ruokaa saa samalla hinnalla muualta?

[/quote]

Mitäs, kun on lauantai-ilta ja ne fiinimmät tai erikoisemmat paikat on jo täynnä? Mitäs, kun seurueessa on ihminen, jonka makunystyrät todellakin hylkivät kaikkea vähänkään erikoisemman makuista? Silloin Amarillo on ihan ok ruokapaikka. On siellä monipuolisempi valikoima kuin ABCllä.

Ei sikäli, yllämainituissa tapauksissa ABCn lehtipihvikin on ihan mainio vaihtoehto. Se nyt ei ainakaan eroa mitenkään kalliimpien paikkojen vastaavasta.

Vaikka itsekin tykkään erikoisista ja kalliimmistakin ravintoloista, enpä ole Amarillostakaan tyytymättömänä poistunut.

[/quote]

Vau miten hieno puolustuspuhe Amarillolle :D Oikein "fiinit" ravintolat ovat lauantaisin täynnä. Eihän kukaan puhunut mistään fiineistä paikoista, vaan normaaliravintoloista, jotka tarjoavat hyvää ruokaa kohtuulliseen hintaan. Eikä tuo minun kirjoitukseni kieltänyt ketään Amarilloon menemästä vai tuliko sulle jotenkin paha mieli, kun haukuin sun suosiossa olevaa ravintolaasi? Ja mitä tulee minun nirsoihin ystäviini, niin aivan varmasti minun lempiravintoloistani löytyy myös heille syötävää, eikä tarvitse mennä sen takia Amarilloon :D Ei sillä, että kukaan minun ystävistäni sinne haluaisi edes mennä...

[/quote]

No voi sun. Olettepas te nyt fiksuja ja ihmeellisiä. Tuosta Amarillon ja S-ketjujen mollaamisesta on vaan tullut naurettava muoti-ilmiö. On ne jossain vaiheessa kuraa tarjonneetkin, mutta nyt kilpailun lisääntyessä petranneet. Esim. Kappelissa on jo todella hyvä menu.

Ehkä sun lempiravintolaasi sitten kaikki sun ystävät menee mielellään. Mutta kaikki mun kaverit ei rahan puolesta pysty syömään esim. Mamissa tai Pinellassa eikä seurueen miehet välttämättä löydä alkuunkaan ruokaa jostain eksoottisemmista paikoista, vaikka itselle kävisi mikä vaan.

Onhan se hienoa, että olette varoissanne. Mutta mulla on kavereita vähän joka tuloluokasta, en valitse ystäviä palkkapussin mukaan. Silti esim. siivoojakin haluaa joskus ulos syömään ja silloin se paikka harvemmin voi olla Suomalainen Pohja.

Vierailija
10/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään amarillon burgereista :) tosin ainakin oulussa saa venata aina 45min ruokaa koska ruuhka..

Vierailija
11/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:23"]

Onhan se hienoa, että olette varoissanne. Mutta mulla on kavereita vähän joka tuloluokasta, en valitse ystäviä palkkapussin mukaan. Silti esim. siivoojakin haluaa joskus ulos syömään ja silloin se paikka harvemmin voi olla Suomalainen Pohja.

[/quote]

Ihana tää Amarillon puolustaja, kun se ei osaa edes lukea. EIhän tuossa puhuttu mitään kalliimmista ravintoloista kuin Amarillo :D Tottakai aina vertaillaan saman hintatason ravintoloita keskenään. Yhtälailla niillä siivoojilla niihin on varaa kuin Amarilloonkin. Eikä sun tarvitse meille eritellä syitä ravintolavalintaasi. Vai perusteletko niitä nyt kenties itsellesi? Sinä nautit Amarillosta, moni muu ei. Ei siinä sen kummoisempaa :D Mielipiteitä ne vain. Anteeksi, jos mielipiteeni ravintolasta loukkasi sinua henkilökohtaisesti.

Vierailija
12/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosso on mielestäni vähän petrannut, mutta Amarillon hidas palvelu on ja pysyy. Omassa kunnassa ei Amarilloa ole, mutta nuorten kanssa ei joskus keksitä muuta paikka ja aina unohtuu se hitaus. Rossossa ainakin meillä tulee tarjoilijat heti kysymään, Amarillossa menee herkästi yli kymmenen minuuttia ennen kuin kukaan huomioi. Yksi paikallinen yksityinen entinen hyvä ravintola kotikunnassa on niin heikentynyt, että meilläpäin on vitsinä, että siihen on haettu työntekijät Amarilloista. 

S-ryhmän ketjuravintoloista pidän Memphisiä parhaana hinta-laatu-suhteeltaan, mutta niitä on viime aikoina lakkautettu, häviääkö koko ketju?

Vierailija
13/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyseisestä paikasta aina pitänyt, vaikkakin palvelussa olisi usein ollut toivomisen varaa. Käykää kirjottamassa kokemuksia http://www.annapalautetta.fi

LMJ

http://www.annapalautetta.fi

Vierailija
14/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hinta/laatu suhde ja palvelu on huonoa.

Vierailija
15/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:52"]Nojaa..itse olen kyllä aina mieltänyt paikan ns. Köyhien ja opiskelijoiden paikaksi...sorry vaan

[/quote]

Rosso on köyhien opiskelijoiden paikka. Sitten kun ne köyhät opiskelijat säästää ja haluavat vaikka juhlistaa jotain niin menevät Amarilloon.

[/quote]

Minusta taas ne ovat kohtuuttoman hintavia paikkoja T: opiskelija.

Vierailija
16/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Amarillon ruuasta, eikä se edes ole halpaa. Samalla hinnalla saa hyvästäkin ravintolasta ihanaa ruokaa, esim. hyvän keiton.

Vierailija
17/61 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat siellä nousee koko ajan, mutta se Garlic Chicken.... *kuolaa*

Ja siihen päälle vielä Brownie niin jo on päivä täydellinen. On siellä listalla ollut muutamia pettymyksiäkin, mutta ainakin tässä kaupungissa se on ainoa hyvä ravintola.

Vierailija
18/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Texmex-juottola. Ruoka on ok ketjuravintolalaatuun, mutta ei hintaansa nähden. Tosiaan, samalla hinnalla saa kadun toiselta puolelta isomman ja paremman pihviannoksen.

Vierailija
19/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karseaa pakasteruokaa ja pussikastikkeita! Hirveätä pahanmakuista moskaa!

Jopa saman ketjun Chico'sessa on parempaa ruokaa. Ja se on paljon sanottu se, koska Chico'sen ruokia ei todellakaan voi kehua!

Vierailija
20/61 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvassa uitettua mättöä. Kaukana sellaisesta mitä ravintolaruoalta odotan. Oli sitten kallis tai keskitasoinen paikka. Joku raja sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän