Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäkää jo ne ripsienpidennykset pois..

Vierailija
13.05.2014 |

Naurettavaa....Varsinkin ne "timanttiversiot". Superjunttia

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:04"]Minusta nää nuoret naiset, joilla on kaikki feikkivarustukset näyttää oikeasti ihan kamalilta! Miksi ihmeessä nuoren, kauniin ihmisen pitää ottaa tekoripset, tekohiukset, tekokynnet ja tekorinnat? Luonnollinen on kaunista, ei nämä muoviset barbiet!

[/quote]

Toi on vaan sun mielipide. Mua ärsyttää suunnattomasti, kun monet ihmiset sanailevat mikä on kaunista ja mikä ei. Jokainen saa olla juuri sellainen kuin itse haluaa. Kauneus on subjektiovinen kokemus, eikä siitä ole vain yhtä oikeaa mahdollisuutta. Jokaisella on ITSE oikeus valita, laittaako kaiken maailman pidennykset vai ei. Se EI ole sulta mitenkään pois.

[/quote]

En ole tuo lainaamasi kirjoittaja, mutta pitää silti kommentoida että vaikkakin on totta että kauneus on todellakin subjektiivinen kokemus, tosi usein ihmiset jälkikäteen ihmettelevät juuri tuota samaa. Että pitikin sössiä ulkonäköään just silloin kun olisi ollut luonnostaan nuori ja kaunis! Nyt kun ollaan keski-ikäisiä, naureskellaan omille nuoruudenkuville puoliksi huvittuneena, puoliksi harmissaan siitä että ei annettu silloin nuorena itsellemme tilaisuutta olla aidosti tosi freesin ja kauniin näköisiä.

Itselläni oli meikkiä niin paljon ja niin räikeää kun vain voitte kuvitella 80-luvulla olleen muotia, ja tukka väännetty talon kokoiseksi kiharapilveksi. Siellä alla olisi ollut mun henkilökohtainen kauneusennätykseni jos vain olisin jättänyt sen näkyviin, mutta enköhän vain vääntänyt urakalla sinistä luomiväriä ja käyttänyt suunnilleen hiuslakkapullon viikossa.

Uskon että monelle näistä nykyhetken tekotukka-tekokynsi-tekoripsi -nuorille naisille tulee ihan sama fiilis sitten joskus nuoruudenkuviaan katsoessa. Asia ei tietenkään minulle millään lailla kuulu, sanon vain että todella moni ikätoverini (40-50 v) tietää sen hukkaanheittämisen tunteen.

Mutta edelleen, mikä minä olen arvostelemaan kun itse aikanaan näytin siltä kuin näytin.

Vierailija
62/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pinnallinen omaa ulkonäköäni kohtaan, mutta en tee ongelmaa muiden ulkonäöstä. Itselläni ei ole ripsienpidennyksiä, mutta irtoripsien takia loogisesti ajateltuna kuulun tähän samaan kastiin.

Itse en ole huomannut mitään negatiivisia vaikutuksia irtoripsien käytöllä ja yllätyin, etteivät omat ripseni ole edes lyhentyneet. Ripseni ovat jopa luonnostaan pitkät, mutta eivät millään pysy taivutettuina ja näin pienisilmäisenä pitkät taipuisat ripset olisivat enemmän kuin plussaa. Ehkä sitä joskus voisi kokeilla jotain ripsipermanenttia, niin ei olisi tätä ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:07"]

Toi on vaan sun mielipide. Mua ärsyttää suunnattomasti, kun monet ihmiset sanailevat mikä on kaunista ja mikä ei. Jokainen saa olla juuri sellainen kuin itse haluaa. Kauneus on subjektiovinen kokemus, eikä siitä ole vain yhtä oikeaa mahdollisuutta. Jokaisella on ITSE oikeus valita, laittaako kaiken maailman pidennykset vai ei. Se EI ole sulta mitenkään pois.

[/quote]

Toivottavasti olet sitten ongelmatilanteissa valmis ottamaan itse vastuun omista päätöksistäsi; jos tulee jotain allergiaa tai pahempaa. Onhan tässä joku Virossa halvalla rintansa leikkauttanut halunnut korjausleikkauksia Suomessa jopa julkiselta puolelta - tuskin on saanut. 

Joillekin on hirveä tilanne, kun allergisoituvat hiusväreille eivätkä voi enää värjätä hiuksia. Vanhempana voi nimittäin olla ihan kiva, kun on se mahdollisuus värjätä harmaita piiloon... Toki kaikki eivät herkisty kemikaaleille, mutta jokainen ottaa itse riskin.

Vierailija
64/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas pidän junttimaisina ihmisiä, jotka tuomisevat toiset näiden ulkonäön perusteella.

Vierailija
65/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

61; täysin samaa mieltä! Olen miettinyt ratikassa nuoria neitosia katsellen, että harmi kun ne ei tajua omaa freesiyttään, vaan maksavat ja hankkivat itselleen teennäisennäköisiä juttuja, kaameinta ovat ne turbohuulet, jotka laitettuaan ei saa edes suuta pysymään kiinni normaalisti. Oudot töröt päässä, kuin turpiinsa saanut...

Mies 29

Vierailija
66/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mulle oo ennenkään mitään tullut" on todella huono argumentti. Kaikille kemikaaleille altistuu ja herkistyy pikkuhiljaa.

Esimerkiksi itse lopetin hiusvärin käytön vuosien värjäyksen jälkeen, kun erään värjäyskerran jälkeen päänahkani oli kirkkaanpunainen ja tulessa, eli siis todella huonossa kunnossa. Ennen tuota en ollut saanut kummempia oireita (tai vaihtoehtoisesti en ollut niistä tyhmyyksissäni välittänyt).

Koskaan ei voi tietää miten eri kemikaalit tulevat vaikuttamaan kehoon esimerkiksi kuukausien tai vuosien päästä. Mielestäni on ihan järkevää ja vastuullista miettiä ja pohtia tarkkaan, että haluaako jotain kemikaalia kehoonsa, koska pahimmassa tapauksessa sillä voi olla pahojakin terveyteen vaikuttavia seurauksia. Vaikutukset voivat olla myös erilaisia eri ihmisillä.

Vierailija
67/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kampaajalla, jonka pitkät rakennekynnet raapivat päänahkaani etenkin pesun mutta myös hiustenleikkuun aikana. Enkä edes ole mitenkään herkkä. Ehdotin, jos voisi käyttää hieman hellempiä otteita, mutta ei onnistunut... Vaihdan kampaajaa. Ilmeisesti kynnet ovat hänelle tärkeämpi juttu kuin asiakkaat.

Vierailija
68/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kesäksi laittaa kaikki muut paitsi hiustenpidennyksen. Ripsiajan ja kampaajalle värjäysajan olen jo varannut. Geelikynsiaika (oman kynnen pidennys geelillä, ei muovitippejä) on vielä varaamatta. IHANAA! :) Tunnen oloni tosi kauniiksi ripsissä.

Vierailija
69/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:54"]

Ajattelin kesäksi laittaa kaikki muut paitsi hiustenpidennyksen. Ripsiajan ja kampaajalle värjäysajan olen jo varannut. Geelikynsiaika (oman kynnen pidennys geelillä, ei muovitippejä) on vielä varaamatta. IHANAA! :) Tunnen oloni tosi kauniiksi ripsissä.

[/quote]

Onnea sinulle, toivottavasti moisesta kemikaalikuormasta ei tule ongelmia myöhemmin.

Vierailija
70/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sitä nuoria ollaan!

(Allergisia ymmärrän kyllä.)

Vierailija
71/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa katkeruutta muiden ulkonäkövalintojen vuoksi. Toinen asia mikä loistaa täällä on yleistäminen ja Se, että yleistetään ja haukutaan asiaa josta ei itsellä välttämättä ole kokemusta.

en itsekään ymmärrä tätä feikkilinjalle lähtöä eli että näytetään nimenomaan siltä viidakontähtöseltä tai pahimmillaan tuksulta. Kuitenkaan kaikki kaunettaan rahallisesti avittaneet eivät näytä tältä.

itse olen luonnollisen näköinen ja tyyliltäni fiftari. En siis ui pakkelikasassa, mutta punaan huuleni kun lähden kotoa ja pukeudun aina hyvin sekä laitan hiukset. Mieheni pitää minua luonnollisen näköisenä ja kauniina, huoliteltuna. Ja minulla on hiustenpidennykset, minulla on paksu puolipitkä tukka, josta olen halunnut pitkän ja voin taata että Se ei feikkinä kellekkään silmään pistä.

olen myös joskus pitänyt normaalimittaisia ripsienpidennyksiä pitkään ja tämä siksi koska ainoat meikit joita käytän on huulipuna ja ripsari, helpotti arkea. Ei mitään pahaa sanottavaa tästä.

annetaan nyt vaan kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
72/79 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Ehkä olen sitten onnekas, mutta en ole saanut mitään oireita tai vaivoja ripsienpidennyksistä. Olen käynyt vuosikausia samassa paikassa (täällä jos kiinnostaa) samalla tekijällä. Kai sekin sitten voi olla riittävää siihen, ettei tule mitään ongelmia..

Vierailija
73/79 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä ketjuja, tulee jotenkin sellainen kevyt ja onnellinen olo että sai elää nuoruuden 90-luvulla. Muoti oli ihan hanurista eikä kampauksissa kehumista mutta luonnonkauniina sitä mentiin. Olisin ollut varmaan ahdistunut nuori nainen kaiken tämän tekokynsitukkatissi-viidakon keskellä. Toivon mukaan omat lapset edes osaksi säästyisivät.. Yhäkin minusta on kaunista nuorissa sellainen luonnollisuus missä meikitöntä tai kevyesti meikattuja kasvoja koristaa hymy, huolettomasti ylös sidotut hiukset keikkuu ponnarilla ja olemus on oma itsensä, sellainen luonnollinen.

Vierailija
74/79 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin kans hiustenvärjäyksen viisi vuotta sitten. Ohut, katkeillut hius muuttui tyystin toisenlaiseksi. Vahvaksi, elinvoimaiseksi, tuuheaksi, paksuksi. Ja oma väri on yllättävän kiva. Suosittelen.

Vierailija
75/79 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina yllättyy miten pitkät ripset mulla on, kun näkevät mut ekaa kertaa meikattuna. :)

Vierailija
76/79 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä taas puolestani aion laitattaa sellaiset oikein pitkät, tuuheat ja supermauttomat pidennykset vielä tällä viikolla. Ei siksi että uskoisin niidne minua mitenkään kaunistavan vaan ihan vain uhmasta ja huvikseni. Kun syöpähoidot taas vaihteeksi tekivät minusta kaljun, niin olisipa edes jotain "karvaa" jossain päin kroppaa! 

Vierailija
77/79 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin lyhyet ripset, että niistä ei saa nättejä ripsivärillä, siksi luonnollisen näköiset tekoripset. Hiukset taas ohenivat todella paljon raskauden ja imettämisen seurauksena, siksi samanväriset ja samanmittaiset hiuslisäkkeet, kuin mitä omat hiukset ovat. Ei se ole muilta pois, kun itse haluan näyttää hyvältä.

Vierailija
78/79 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipö olis 2014 uskonut, että nuo asiat kehittyvät vielä paljon pahempaan suuntaan.

Vierailija
79/79 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä tuleekaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi