Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäkää jo ne ripsienpidennykset pois..

Vierailija
13.05.2014 |

Naurettavaa....Varsinkin ne "timanttiversiot". Superjunttia

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi tällainen allergia(?)reaktio. Kyseinen nuori nainen viisastunut tämän jälkeen.. http://hennakaarina.blogspot.fi/2012/09/kokemuksia-tekoripsiallergiasta.html?m=1

Vierailija
2/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte kun omat ripset on niin pitkät kuin ripsienpidennykset. Pituutta löytyy noin 12 mm yläripsissä, alaripsetkin noin 9-10 mm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sä sulkisit koneen ja lähtisit vaikka lenkille, voisi tulla parempi olo :)

Vierailija
4/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto mittaa ripsiään :D :D :D[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:04"]

Ei tartte kun omat ripset on niin pitkät kuin ripsienpidennykset. Pituutta löytyy noin 12 mm yläripsissä, alaripsetkin noin 9-10 mm.

[/quote]

Vierailija
5/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:04"]

[/quote]

Miksi alapeukkuja? Kateellisia?

Vierailija
6/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:05"]

Kuka hitto mittaa ripsiään :D :D :D[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:04"]

[/quote]

[/quote]

Mä mittasin kerran huvikseni, sillä multa niin usein kysytään, onko mulla tekoripset. Ihan siksi. Ja tulos oli se, että mun ripset ovat niin pitkät kuin mitä tyypillinen tekoripsien pituus on (nyt ymmärrän kysyjiä). 

Vierailija
7/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin oikein kovasti, että ihmiset ymmärtäisivät jättää tekokynnet laittamatta. Ne on kaikki todella kamalan näköisiä, ja ne timantein ja helmin koristellut ovat kyllä mauttomuuden huippu. Ja mitä bakteeripesiä tekokynnet ovatkaan, hyi!

Vierailija
8/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan typeryyteen voi laskea mukaan hiustenpidennykset ja rakennekynnet

Vierailija
9/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:04"]

[/quote]

Miksi alapeukkuja? Kateellisia?

[/quote]

Tai sitten oma kehu haisee.

Vierailija
10/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:11"]

Minä toivoisin oikein kovasti, että ihmiset ymmärtäisivät jättää tekokynnet laittamatta. Ne on kaikki todella kamalan näköisiä, ja ne timantein ja helmin koristellut ovat kyllä mauttomuuden huippu. Ja mitä bakteeripesiä tekokynnet ovatkaan, hyi!

[/quote]

Joo, yhdyn edelliseen. Ne ripsienpidennyksessä ja rakennekynsissä käytetyt myrkyt on aika hirveää kamaa, jos yhtään on perehtynyt kemiaan. Eipä ihme, että on syöpää ja lapsettomuutta, allergioiden yleisyydestä nyt puhumattakaan.

Vierailija
11/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin julkisuuden tyttösillä on niin raskaat tekoripset, että eivät jaksa edes silmiä auki pitää. Viime viikolla, vai oliko edellisellä, muuan toisen polven laulaja oli haastateltavana telkkarissa. Koko ajan minua vaivasi se, että silmiä ei näkynyt niiden mustien paksujen ripsien alta lainkaan. Tuli mieleen, oliko likalla jotain peiteltävää.

Vierailija
12/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä myrkkyjä niissä muka on?

Vierailija
13/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:16"]Mitä myrkkyjä niissä muka on?

[/quote] Se liima jota niissä käytetäänon kyllä tosi vahvaa.

Vierailija
14/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs myrkkyä liimassa sit on?

Vierailija
15/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään omistani, onko se sulta pois?

Vierailija
16/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvintehdyt, ammattilaisella otetut sopusuhtaisen mittaiset ja säännöllisesti huolletut ripset kaunistavat ja helpottavat arkea.

Valitettavasti nykyään ties mitkä puoskarit tehtailee ripsipidennyksiä epämääräisillä aineilla ja ilman koulutusta, ihmiset ei jaksa huollattaa ja silmät näyttää siltä kun siitä roikkuisi pari hämähäkin jalkaa ja nekin solmussa. Lisäksi ihmisiltä on karannut kohtuus pituuden valinnassa. Joillain näkee sitä 15-16 mm pituista vaikkei omaan silmään sopisikaan ja vielä monta timanttia painamassa ripsiä alaspäin.

Vierailija
17/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:16"]

Joillakin julkisuuden tyttösillä on niin raskaat tekoripset, että eivät jaksa edes silmiä auki pitää. Viime viikolla, vai oliko edellisellä, muuan toisen polven laulaja oli haastateltavana telkkarissa. Koko ajan minua vaivasi se, että silmiä ei näkynyt niiden mustien paksujen ripsien alta lainkaan. Tuli mieleen, oliko likalla jotain peiteltävää.

[/quote]

Juuri tuollaisia liian pitkiä ja painavia ripsiä minäkin aina huvittuneena katselen. Nehän pienentävät silmät olemattomiksi.

Vierailija
18/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ripsienpidennykset, hiustenpidennykset ja joskus myös kynsissäkin pidennystä. Mutta oonkin parikymppinen ja haluan näyttää hyvältä mistä olenkin ylpeä, toisin kuin te kulahtaneet harmaahiiri mammat. Itkekää sitten kun vien teidän kaikkien rumilusten miehet. Miten jotain voi häiritä noin paljon ripsienpidennykset? Eikö sulla oo varaa laittaa ittees vai harmittaako kun tukkakin jo alkaa harmaantua?

Vierailija
19/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:19"]

[/quote]

Sellaista myrkkyä josta voi lähteä näkö, mikäli sitä menee silmään. 

Jos ihan aineita haluat tietää, yksi haitallisimmista on Formaldehydi  jota liimat sisältää. Yhdisteistä puhumattakaan.

-Ripsiteknikko.

Vierailija
20/79 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:19"]

[/quote]

Sellaista myrkkyä josta voi lähteä näkö, mikäli sitä menee silmään. 

Jos ihan aineita haluat tietää, yksi haitallisimmista on Formaldehydi  jota liimat sisältää. Yhdisteistä puhumattakaan.

-Ripsiteknikko.

[/quote]

Mä lopetin ripsien ottamisen kun joka helvetin kerta sitä liiman höyryä meni silmään ja kirvelsi, sattui, punoitti. Ei kuulemma voinut sokeutua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan