Miten tämä on mahdollista!? Nukun jatkuvasti pommiin töistä!
En vain pääse ylös klo 6:00 ja 7:00 töihin vaan havahdun toistuvasti klo 8:00 vielä torkuttamassa kotoani.
Saan unen päästä kiinni vasta klo 00-02 aikaan.
Olen myöhästynyt töistä kevään ja kesän aikana yli 15 kertaa tunnin.
En meinaa edes herätä noin aikasee kelloon vaan painan sen puoli unessa pois.
Hävettää ihan.
Kommentit (24)
Kohta on sit aikaa nukkua. Olet liipasimella
Vaikka siksi, että tuohon kukon pierun aikaan kuuluu olla nukkumassa eikä hillumassa missään.
Aseta sängystä etäämmälle kunnollinen pärinäherätyskello. Joudut nousemaan sängystä ylös sulkeaksesi sen.
Pidä myös rytmi samana niin arkena kuin viikonloppuisinkin. Vaatii totuttelua, mutta palkitsee myöhemmin.
Ehdit tänne kuitenkin kirjotella? Outoa. Laita puhelin/herätyskello pois sängyn luota, niin joudut nousemaan sulkeaksesi sen.
Sun pitää saada aikaistettua sun unirytmi. Nukkumaan klo 21:00-22:00.
Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka nukkuu ns.pommiin! Laittaisin vaikka kelloja soimaan ympäri kotia minuutin välein, tommoinen on noloa. Ja mulla soi työaamuina klo 4.30, enkä oo ikinä myöhästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ehdit tänne kuitenkin kirjotella? Outoa. Laita puhelin/herätyskello pois sängyn luota, niin joudut nousemaan sulkeaksesi sen.
Laitoin sen kerran eteiseen, mutta en silloin herännyt ollenkaan siihen vaan se soi yhtä soittoa kauempaa ja nukuin silloinkin pommiin.
T. Ap
Ihme että sulla vielä on työpaikka.
Jep, erilaisia kelloja soimaan ympäri asuntoa. Netistä voi tilata erilaisia kelloja jotka esimerkiksi ampuvat itsensä eteenpäin tai rullaavat lattialla ympäri kämppää niin kauan että saat sen sammutettua.
Kannattaisiko etsiä myöhempään alhava työ?
Minulla on ollut 3-4 herätyskelloa aina. Yksi Ihan vieressä yöpöydällä. Toinen kahden metrin päässä. Tässä joutuu jo ottamaan muutaman askeleen. Kolmas ja neljäs toisessa huoneessa eri tasoilla/hyllyillä, jotta ei sammuta niitä samalla kertaa.
Jokainen näistä herättää viiden minuutin välein. Torkutin siis jo ennen kuin torkuttäminen oli teknisesti mahdollista. Tärkeinyä tässä on että aamun valmistautumisajan laskee siitä viimeisestä herätyksestä. Yleensä herään viimeistään kolmannen herätyksen jälkeen, koska silloin joudun ottamaan useamman askeleen. Näin minulle jää noin 5 minuuttia tyhjää, jos jotain yllättävän tapahtuu.
Onneksi irtisamista helpotetaan. Pääsee tollasista kultakimpaleista helpommin eroon.
V****ko sinä toisten rahapussia lihotat käymällä töissä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin sen kerran eteiseen, mutta en silloin herännyt ollenkaan siihen vaan se soi yhtä soittoa kauempaa ja nukuin silloinkin pommiin.
T. Ap
No ehkä se oli liian kaukana? Kovaääninen herätyskello samaan huoneeseen, jo on ihme jos ei herää.
Sama täällä. En vaan jaksa herätä ajoissa.
Ettei nyt olisi jotain muuta taustalla mikä väsyttää noin paljon ettei mihinkään herää? Stressiä? Huono työilmapiiri? Onko muita oireita kun väsymys?
En kyllä ymmärrä miten joku voi aina nukkua pommiin. Miten joku voi nukkua onnellisena monta tuntia kun pitäisi olla töissä. Minulle on joskus käynyt niin, että olen esim arkipyhän takia laittanut herätyksen pois päältä ja unohtanut laittaa sen takaisin päälle ennen työpäivää. Olen silti havahtunut alitajuisesti hereille ja ehtinyt ajoissa kuitenkin töihin.
Miten ei mikään sisäinen kellokaan kilkuta että hetkonen on työpäivä ja pitäisi herätä
Ei se herääminen nyt noin vaikeaa ole. Aikuiset ihmiset
Henkistä laiskuutta. Aikuinen terve ihminen pääsee ylös sängystä jos haluaa. Työnantajallakin on rajat. Kaikkea ei työnantajan ja muiden työntekijöiden tarvitse sietää.
Suhtaudut aika kepeästi ongelmaan. Kannattaa olla varuillaan. Tuosta ei ole pitkä matka varoitukseen ja lopputiliin.
Työ on idi ooteille.