Jättäkää jo ne ripsienpidennykset pois..
Naurettavaa....Varsinkin ne "timanttiversiot". Superjunttia
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:05"]
Oikeesti ne tuhoaa ajan kanssa omat ripset, VAIKKA TEKNIKOT SANOISI MITÄ. Ihan sama juttu hiustenpidennyksien kanssa: "joo ei nää rasita omaa tukkaa, tuntuu vaan ohuemmilt akun oot tottunut plaa plaa plaa" ja kaljuja kohtia pää täynnä? Sama homma ripsien kanssa: vuosien käytön jälkeen on tuloksena poikkeuksetta kajut kohdat ripsissä, sekä herkistyneet ja punoittavat silmät. Ei ehkä heti parin kk pidon jälkeen, mutta vuosien päästä ennenpitkää KYLLÄ ON!
Ei ne "huipputeknikot" voi omaa tulonlähdettään pilata! Kasvattakaa naiset omat ripset, hyvällä ripsarillakin saa jo paljon aikaan!
Muutenkin niin tyhmän näköistä, kun ohuthiuksisella valkonaamaisella suomalaisella, jolla on vielä valkoiset alaripset(joihin ei lisätty YHTÄÄN ripsaria), on kamalat risukasapidennykset silmien tiellä. Silmätkin näyttää raskailta ja turvonneilta...korkeintaan pari viikkoa ihan ok mutta sitten rispet muistuttavatkin jo harakanvarpaita ristissä.
Ja kyllä, olen itsekkin testannut niitä USEAMMALLA TEKIJÄLLÄ ja merkillä, ja kyllä ne vaan omat ripset tuhoaa, uskokaa jo. Lopulta liima aiheutti allergisen reaktionkin. Mutta onneksi silmät on nyt kunnossa ja omat ripset kasvaneet.
[/quote]
Olen aivan samaa mieltä ja minä olen tuo teknikko joka aiemmin kirjoitti.
Olen siis opiskellut ripsiteknikoksi mutten tee pidennyksiä enää. Monestakaan syystä. Onneksi yksikään oma asiakkaani ei ollut allerginen liimalle, mutta hirveältä tuntuu olla vastuussa pahimmassa tapauksessa toisen näöstä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:59"]
Tässä vielä juttua yleisimmästä vaivasta, eli allergisesta reaktiosta. Miettikää siis muutama kerta, ennenkuin otatte varsinkaan pimeänä jonkun kotonatekevät räpsyt. Vakuutuksia ei ole ja olette omillanne jos jotain sattuu.
[/quote]
Meinasinkin just kysyä, kuka on vastuussa jos tulee silmävaurio tai sokeus? Eikö laittajalla ole mitään vastuuta?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:04"]Minusta nää nuoret naiset, joilla on kaikki feikkivarustukset näyttää oikeasti ihan kamalilta! Miksi ihmeessä nuoren, kauniin ihmisen pitää ottaa tekoripset, tekohiukset, tekokynnet ja tekorinnat? Luonnollinen on kaunista, ei nämä muoviset barbiet!
[/quote]
Toi on vaan sun mielipide. Mua ärsyttää suunnattomasti, kun monet ihmiset sanailevat mikä on kaunista ja mikä ei. Jokainen saa olla juuri sellainen kuin itse haluaa. Kauneus on subjektiovinen kokemus, eikä siitä ole vain yhtä oikeaa mahdollisuutta. Jokaisella on ITSE oikeus valita, laittaako kaiken maailman pidennykset vai ei. Se EI ole sulta mitenkään pois.
Ja näistä hirvityksistä kun paistaa kilometrin päähän, ettei todellakaan ole omat ripset :D! En tiedä miksi ne on edes niin suosittuja.....feikin näköisiä!
Mutta hiustenpidennykset ne vasta karmeita on!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:59"]
Tässä vielä juttua yleisimmästä vaivasta, eli allergisesta reaktiosta. Miettikää siis muutama kerta, ennenkuin otatte varsinkaan pimeänä jonkun kotonatekevät räpsyt. Vakuutuksia ei ole ja olette omillanne jos jotain sattuu.
[/quote]
Meinasinkin just kysyä, kuka on vastuussa jos tulee silmävaurio tai sokeus? Eikö laittajalla ole mitään vastuuta?
[/quote]
Kosmetologeilla ja muilla liikkeillä on oltava asianmukaiset vakuutukset liikkeellään, pimeänä tekevillä näitä ei tietenkään ole.
Mun mielestä kaikissa (kynnet, hiukset, ripset yms.) pidennyksissä pätee se, että jos niistä huomaa niiden olevan selkeästi feikit, lopputulos on huono.
Toisaalta itse en ottaisi edes "luonnollisen" näköisiä pidennyksiä. Mieluummin olen vaikka seinään sulautuva hiirulainen, kun tuhlaan rahojani johonkin feikkijatkoihin.
Onko tällaset klimppikasat sit hienot?
http://www.cosmerya.fi/tuotekuvat/450x450/Before.jpg
[/quote]
Mitkä nämä ovat, ei ainakaan pidennykset eivätkä kestomascarat. Perus ripsiväri?
[/quote]
Ripsarin voi toki laittaa erilaillakin....ja ripsikampaa käyttää :D?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:53"]
Itselläni on alkanut silmät vuotamaan ajoittain, mutta en ole varma johtuuko se liimasta, sillä olen käyttänyt pidennyksiä jo vuoden ja ongelma on ilmennyt parin viime kuukauden aikana. Miten kirvelyä, punoitusta tai muuta sellaista ei ilmene oikeastaan edes silloin kun ripset on juuri laitettu.
[/quote]
Voi ilmetä myös viiveellä, koska herkistyt liimalle ajan kanssa. Samalla tavalla kaikille kemikaaleille voi kehittyä ajan myötä yliherkkyyttä tai niille voi tulla allergiseksi, vaikka aluksi mitään oireita ei olisikaan.
Välillä tuntuu todella hullulta, kun miettii millaisia myrkkyjä ihmiset tunkevat itseensä kauneuden nimissä...
[/quote]
Kyllä sitä osattiin jo 2000 vuotta sitten Egyptissä. Vaalensivat ihoaan vaarallisilla aineilla ja myös rajasivat silmiään sillä jollain aineella, joka vastaa myrkkyä.
Yhden ehkä kuuluisimmasta naisesta muinaisessa Egyptissä, Kleopatran kuoleman syyksi on epäilty meikkejä, koska egyptiläiset valmistivat meikkejä myrkyllistäkin alkuperää olevista aineista.
http://www.kaspaikka.fi/koti/paiaal/oma_vaate/Egyptin_ajan_muoti.htm
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:19"]
Mitäs myrkkyä liimassa sit on?
[/quote]
Sellaista myrkkyä josta voi lähteä näkö, mikäli sitä menee silmään.
Jos ihan aineita haluat tietää, yksi haitallisimmista on Formaldehydi jota liimat sisältää. Yhdisteistä puhumattakaan.
-Ripsiteknikko.
[/quote]
Mä lopetin ripsien ottamisen kun joka helvetin kerta sitä liiman höyryä meni silmään ja kirvelsi, sattui, punoitti. Ei kuulemma voinut sokeutua
[/quote]
Sun ripsien laittaja on ollut joku itseoppinut puoskari! Itselläni on räpsyt ollut 2,5 vuotta ja kyllä siihen on mauhtunu jos jonkinlaista ripsiräpeltäjää.
Kun on oikea tekniikka ja tekijä, niin todellakaan ei ole minkäänlaisia oireita, punotusta, kirvely yms. missään vaiheessa ripsien laittoa.
Turha yleistää, että kaikki olisivat huonoja laittajie yhden tai kahden huonon kokemuksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:26"]
Mulla on ripsienpidennykset, hiustenpidennykset ja joskus myös kynsissäkin pidennystä. Mutta oonkin parikymppinen ja haluan näyttää hyvältä mistä olenkin ylpeä, toisin kuin te kulahtaneet harmaahiiri mammat. Itkekää sitten kun vien teidän kaikkien rumilusten miehet. Miten jotain voi häiritä noin paljon ripsienpidennykset? Eikö sulla oo varaa laittaa ittees vai harmittaako kun tukkakin jo alkaa harmaantua?
[/quote]
Vaan mullapa on kunnon palmikot jatkeina alakarvoissa! Kivasti huiskivat hameen alta. Ootko kade häh?!
"Kun on oikea tekniikka ja tekijä, niin todellakaan ei ole minkäänlaisia oireita, punotusta, kirvely yms. missään vaiheessa ripsien laittoa.
"
Paitsi jos on se allergia tai herkkyys, siihen ei auta maailman taitavinkaan teknikko.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:01"]
Naurettavaa....Varsinkin ne "timanttiversiot". Superjunttia
[/quote]
No jaa,onhan ne aika mauttomia,itse olen sitä mieltä että turhat lisäkkeet (tekoripset,geelikynnet,hiustenpidennykset yms)ovat turhia ja useimmiten eivät edes erityisen kauniita,itse en käytä,mutta eipä se ole minulta pois jos joku muu pitää niitä tyylikkyyden huippuna :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:53"]
Itselläni on alkanut silmät vuotamaan ajoittain, mutta en ole varma johtuuko se liimasta, sillä olen käyttänyt pidennyksiä jo vuoden ja ongelma on ilmennyt parin viime kuukauden aikana. Miten kirvelyä, punoitusta tai muuta sellaista ei ilmene oikeastaan edes silloin kun ripset on juuri laitettu.
[/quote]
Voi ilmetä myös viiveellä, koska herkistyt liimalle ajan kanssa. Samalla tavalla kaikille kemikaaleille voi kehittyä ajan myötä yliherkkyyttä tai niille voi tulla allergiseksi, vaikka aluksi mitään oireita ei olisikaan.
Välillä tuntuu todella hullulta, kun miettii millaisia myrkkyjä ihmiset tunkevat itseensä kauneuden nimissä...
[/quote]
Kyllä sitä osattiin jo 2000 vuotta sitten Egyptissä. Vaalensivat ihoaan vaarallisilla aineilla ja myös rajasivat silmiään sillä jollain aineella, joka vastaa myrkkyä.
Yhden ehkä kuuluisimmasta naisesta muinaisessa Egyptissä, Kleopatran kuoleman syyksi on epäilty meikkejä, koska egyptiläiset valmistivat meikkejä myrkyllistäkin alkuperää olevista aineista.
http://www.kaspaikka.fi/koti/paiaal/oma_vaate/Egyptin_ajan_muoti.htm
[/quote]
Jep, mietinkin tuota kommenttia kirjoittaessani, että ei nykyihminen ole oikeastaan sen viisaampi, kuin muinaiset ihmiset. Vaikka nykyään ei käytettäisikään esimerkiksi elohopeaa tai lyijyä sisältävää kosmetiikkaa yms, on nykyisetkin tuotteet aikamoisia myrkkyjä, niin ihmiselle kuin luonnollekin. Hyvin harva sitä kuitenkaan tiedostaa, tai siitä välittää.
-32
Eikös sekin oo ihan paskapuhetta kun jotkut ripsien tekijät väittävät ripsien olevan minkin karvaa xD ihan muovia ne on hahhah
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:26"]Mulla on ripsienpidennykset, hiustenpidennykset ja joskus myös kynsissäkin pidennystä. Mutta oonkin parikymppinen ja haluan näyttää hyvältä mistä olenkin ylpeä, toisin kuin te kulahtaneet harmaahiiri mammat. Itkekää sitten kun vien teidän kaikkien rumilusten miehet. Miten jotain voi häiritä noin paljon ripsienpidennykset? Eikö sulla oo varaa laittaa ittees vai harmittaako kun tukkakin jo alkaa harmaantua?
Kommentoin miehenä. Olet jotenkin säälittävä ja oletettavasti itsetuntosi on hatara. Normaalijärkinen fiksu mies haluaa luonnonkauniin naisen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:26"]Mulla on ripsienpidennykset, hiustenpidennykset ja joskus myös kynsissäkin pidennystä. Mutta oonkin parikymppinen ja haluan näyttää hyvältä mistä olenkin ylpeä, toisin kuin te kulahtaneet harmaahiiri mammat. Itkekää sitten kun vien teidän kaikkien rumilusten miehet. Miten jotain voi häiritä noin paljon ripsienpidennykset? Eikö sulla oo varaa laittaa ittees vai harmittaako kun tukkakin jo alkaa harmaantua?
Kommentoin miehenä. Olet jotenkin säälittävä ja oletettavasti itsetuntosi on hatara. Normaalijärkinen fiksu mies haluaa luonnonkauniin naisen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:28"]
Eikös sekin oo ihan paskapuhetta kun jotkut ripsien tekijät väittävät ripsien olevan minkin karvaa xD ihan muovia ne on hahhah
[/quote]
Minkkiripset on juu suurimmalta osin synteettista kuitua.