Oletteko sinkut +40 naiset siirtyneet katselemaan vähän vanhempia miehiä
Esimerkiksi ikäluokasta 58+? Näin olen kuullut nykyään tällaisen trendin leviävän.
Kommentit (23)
No en ole mitään pappaa etsimässä.Jos ei löydy omaa ikäluokkaa niin pärjään kyllä yksinkin.Toki joku 50 vuotias on ihan sopiva.
Mä olen aina katellu vanhempia miehiä.
Miksi ihmeessä haluaisin lähes 15 vuotta vanhemman ukon, joka hiljalleen alkaa tekemään exitiä työelämästä, että pääsee jupisemaan ja murjottamaan kotona. En ole tuollaista trendit havainnut ainakaan omassa lähipiirissä. Enemmän vaikuttaa siltä, että halutaan nuoria miehiä, siis sellaisia 35+ ikäisiä, joilla on menohaluja ja muitakin haluja ja elämän asenne on positiivinen ja hauska.
Onko se sellainen vanhempi mies, joka on pitänyt itsestään hyvää huolta ja käynyt salilla, näyttävä kroppa tulee sivutuotteena mutta ei haittaa, että kadulla naiset kääntyvät katsomaan? :D
Täällä tulee joka viikko nämä jotkut samat aloitukset ja sitten sinne tulee samoja autogeneroituja kommentteja kuin muihinkin :D
Kohta kuuskymppinen ukko voi miettiä, että mitä annettavaa hänellä on parisuhteeseen vs mitä sellainen 35+ ikäinen mies tuo parisuhteeseen. Nämä kaksi ikäluokkaa kilpailee samoista naisista. Miksi valitsisin sinut enkä sitä nuorempaa?
Vierailija kirjoitti:
Kohta kuuskymppinen ukko voi miettiä, että mitä annettavaa hänellä on parisuhteeseen vs mitä sellainen 35+ ikäinen mies tuo parisuhteeseen. Nämä kaksi ikäluokkaa kilpailee samoista naisista. Miksi valitsisin sinut enkä sitä nuorempaa?
Oletko nähnyt paksun.......
lompakkoni?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan nuorempia.
Taitaa jäädäkin katseluasteelle :D
Olen aina katsellut about samanikäisiä. Terve kun olen.
+40 sinkku eronnut tai vanhapiika ei nuorta miestä kiinnosta
40 plus?????
parasta ennen meni jo.....
Vierailija kirjoitti:
40 plus?????
parasta ennen meni jo.....
Miehillä ei
EIKÖ NÄMÄ SINUN VIIME VUODEN LÄSSYTYKSET RIITÄ?
Tuntuuko 40+ ikäisenä naisena että kiinnostavimmat miehet on vähän vanhempia, 55+ ikäisiä?
Vierailija 18.05.2025 | 22:23
Kiinnostaa tuntuuko ne sopivimmilta
Tuntuuko 40+ ikäisenä naisena että parhaat sielunkumppanit löytyvät vähän vanhemmista miehistä 55+ ikäluokasta?
Vierailija 26.06.2025 | 10:48
Vireä ja nuorekas tietenkin pitää olla
Moni 40+ nainen tuntuu katselevan vähän vanhempia miehiä parisuhteeseen ikäluokasta 55+. Kiinnostaako ne eniten?
Vierailija 28.06.2025 | 22:36
Toki miehet ovat nuorekkaita ja vireitä
Nelikymppisenä naisena alkaa katsella parisuhteeseen nuorekkaita ja vireitä 55+ miehiä, oletko huomannut saman?
Vierailija 10.07.2025 | 12:19
Nuorekas ja vireä 55+ mies kiinnostaa
Oletko huomannut 40+ naisena että parisuhteeseen parhaat miehet löytyvät vähän vanhemmista, 55+ nuorekkaat ja vireät kiinnostaa eniten?
Vierailija 21.07.2025 | 20:01
Oletko huomannut saman?
Katseletko 40+ naisena parisuhteeseen erityisesti vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+?
Vierailija 18.09.2025 | 13:21
Kiinnostaa katseletko nuorekkaita ja vireitä miehiä
40+ nainen onko 55+ miehet sinulle sopivimpia parisuhdemielessä?
Vierailija 12.10.2025 | 18:40
Vireät ja nuorekkaat miehet näyttävät ikäistään reippaasti nuoremmalta
40+ naisena tuleeko parisuhteeseen katseltua lähinnä 55+ vireitä ja nuorekkaita tennarikundeja farmariasuissaan?
Vierailija 26.10.2025 | 08:18
Sopiiko ne parhaiten?
Oletko 40+ naisena huomannut että parisuhteeseen parhaiten sopivat vähän vanhemmat miehet, ikäluokasta 55+?
Vierailija 20.12.2025 | 18:56
Toki vireä ja nuorekas tennarikundi kiinnostaa
Ei käy papparaiset. Mies on 2 vuotta mua nuorempi.
Onkohan nämä jotain Sanoma Oyn tekoälyn generoimia automaattisia "keskustelunaloituksia" jotta saadaan social engagementtia, ihmisiä keskustelemaan ja pysymään sivustolla? Ei tätä selitä mikään yhden ihmisen jankkaus, niinkuin ei noita muitakaan automaattiselta tuntuvia aloituksia.
Olen siirtynyt katselemaan 20+ miehiä. Ne on vielä hyvin koulutettavissa.
Ei, sitä nuarempaa viäläki 🤩