Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva nettituttu laittoi eilen illalla sydämen viestissään...

Vierailija
13.05.2014 |

Tutustuin netissä mieheen, jonka kanssa meillä on harvinaisen paljon samoja mielenkiinnon kohteita. Opin häneltä paljon, saan mielenkiinnonkohteista kirjallisuutta ja mielipiteitä. Mies on minua 10+ vuotta vanhempi, naimisissa ja hänellä on lapsia. Ollaan tässä nyt useampina iltoina ja joinakin aamuina jutelleet. Omalle miehelleni toki kerroin heti, että törmäsin netissä todella mielenkiintoiseen miespuoleiseen henkilöön. Hänelle tosin tuli sitten myöhemmin yllätyksenä, ettei kyseessä ollut samanikäinen tuttavuus.

Nyt sitten mies illalla nukkumaan mennessään minulle sydämen, mistä hämmennyin. Sanoin, että ei ruveta tällaiseen. Keskusteltiin sitten vähän aikaa ja sen kautta ymmärsin, että ilmeisesti hänen vaimonsa ei tiedä, kenen kanssa juttelee ja mistä asiasta. Vaimo myös on nyt ollut ärtynyt siitä, että mies on ollut paljon netissä (ei kai pelkästään minun takiani?). Sain rivien välistä myös sellaisen käsityksen, että jos vaimo tietäisi, hän ei välttämättä pitäisi tästä yhteydenpidosta. En saanut selvää, koskiko se nyt tuota miehen laittamaa sydäntä vai ihan ylipäänsä keskusteluamme. Käskin tuttavani antaa enemmän huomiota vaimolleen ja lapsilleen ja toivotin samalla hyvät yöt, kun suljimme molemmat koneemme. 

Nyt olen sitten vähän miettinyt tätä asiaa. Haluaisin toki jatkaa hänen kanssa keskustelua aina silloin tällöin, mutta pelkään jos tilanne kehittyy sellaiseksi, että mies loukkaa vaimoaan tai alkaa kehittää tunteita suuntaani, minulla ei ole kovinkaan paljoa mielenkiintoa jatkaa yhteydenpitoa. En toisaalta tiedä, miten asiasta kannattaisi keskustella. Olisiko jollakin kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:27"]

Jos ei mtn säpinää ja ihan ainoastaan harrastuksesta jutellaan niin ei siihen lirkutella hyviä öitä sanomalla meen oman miehen viereen nukkuun. Ei. Kerjäät huomiota siltä ja av:ltä.

[/quote]

Eli lähden vain nukkumaan siltä seisomalta kesken keskustelun sanomatta ja selittelemättä mitään? Ja tottahan toki jos on muidenkin kavereiden kanssa keskustelu niin en todellakaan sano, että menenpä tässä nyt nukkumaan?

Näinkö tekin teette, kun teillä on jonkun kanssa keskustelu kesken? Taitaa olla AV:lla kaikki trollit kerääntyneet tähän keskusteluun, kun kerran ei osata normaaleja käytöstapoja. Ap

Vierailija
2/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:32"]

Joopajoo tiedät kyllä mitä mieltä vaimo olisi ja tasan tarkkaan tietää mieskin. Kivahan se on käpertyä oman miehen kainaloon saatuaan huomiota ensin toiselta mieheltä ja jatkaa yhteydenpitoa viattomana tietäen miten nettityypin vaimo suhtautuisi.

[/quote]

Aika moni "ei ajattele" mitä tekee ja aiheuttaa sillä muille pahaa oloa, vaikka sisimmässään tietää tekevänsä väärin. Jos toisen moraalikello ei toimi, niin sitten sitä aletaan ravistella. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko sanoa ihan yleisesti vielä kun muistan, että oikein antaumuksella kyllä keskitytte niihin lillukan varsiin. Ap

Vierailija
4/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:27"]

Jos ei mtn säpinää ja ihan ainoastaan harrastuksesta jutellaan niin ei siihen lirkutella hyviä öitä sanomalla meen oman miehen viereen nukkuun. Ei. Kerjäät huomiota siltä ja av:ltä.

[/quote]

Eli lähden vain nukkumaan siltä seisomalta kesken keskustelun sanomatta ja selittelemättä mitään? Ja tottahan toki jos on muidenkin kavereiden kanssa keskustelu niin en todellakaan sano, että menenpä tässä nyt nukkumaan?

Näinkö tekin teette, kun teillä on jonkun kanssa keskustelu kesken? Taitaa olla AV:lla kaikki trollit kerääntyneet tähän keskusteluun, kun kerran ei osata normaaleja käytöstapoja. Ap

[/quote]

Mikset sanoisi? Kyse kun ei ole kaverista, hän ei ole tavannut sinua eikä miestäsi. Miksi kerrot henkilökohtaisia asioita ventovieraalle ja täällä väität puhuvasi vain harrastuksesta?

Tiedät ettei hänen nainen pidä lähes jokailtaisesta juttutuokiostanne, se ei saanut sinua lopettamaan?

Ja muuten ei ei työasioistakaan puhuessa sanota: hei meen nyt mun miehen viereen nukkuun.. ei vaan sanota, ennemminkin vaikka: Huomiseen tai Hyvää yötä tai jatketaan päivänä x tai kuulemiin tai...

Omahan on elämäsi mutta kurjaa ettet huomaa että tuo "ystävyys" on muutakin kuin harrastuspohjalta.

Jos on provo niin ihan hyvin kirjoitettu.

Vierailija
5/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:32"]

Joopajoo tiedät kyllä mitä mieltä vaimo olisi ja tasan tarkkaan tietää mieskin. Kivahan se on käpertyä oman miehen kainaloon saatuaan huomiota ensin toiselta mieheltä ja jatkaa yhteydenpitoa viattomana tietäen miten nettityypin vaimo suhtautuisi.

[/quote]

Aika moni "ei ajattele" mitä tekee ja aiheuttaa sillä muille pahaa oloa, vaikka sisimmässään tietää tekevänsä väärin. Jos toisen moraalikello ei toimi, niin sitten sitä aletaan ravistella. Ap

[/quote]

Aivan! Sano sille heipat ja kiitti kun teeskenteli vaan harrastuskaveria tms mutta älä ala terapeutiksi/neuvonantajaksi, ei ole sun osa.

Vierailija
6/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:54"]

Mikset sanoisi? Kyse kun ei ole kaverista, hän ei ole tavannut sinua eikä miestäsi. Miksi kerrot henkilökohtaisia asioita ventovieraalle ja täällä väität puhuvasi vain harrastuksesta?

Tiedät ettei hänen nainen pidä lähes jokailtaisesta juttutuokiostanne, se ei saanut sinua lopettamaan?

Ja muuten ei ei työasioistakaan puhuessa sanota: hei meen nyt mun miehen viereen nukkuun.. ei vaan sanota, ennemminkin vaikka: Huomiseen tai Hyvää yötä tai jatketaan päivänä x tai kuulemiin tai...

Omahan on elämäsi mutta kurjaa ettet huomaa että tuo "ystävyys" on muutakin kuin harrastuspohjalta.

[/quote]

Sanoin nukkumaanmenon yhteydessä, että pitää mennä nukkumaan, kun mies jo raahautui sänkyyn. Sitä kautta hän tietää, että olen varattu. Periaatteessa joo, ehkei sillä ole merkitystä, mutta pidän kohteliaampana, että antaa jonkinlaisen täsmennyksen, etenkin jos keskustelu on pahasti kesken ja toiselta tulisi vielä asiaa. Taidan kyllä joka asiassa, työasioissakin, selitellä liikoja, mutta mielestäni se on vain kohteliaampaa...

Hän arveli, ettei välttämättä pitäisi siitä. Melko todennäköistä siis. En usko, että kovinkaan monen miehen vaimo pitäisi. Etenkin kun on lapsia. Mikään asia vain ei ole koko elämä, fyysisesti katsottuna siis. Varmasti perhe kuitenkin elämän tärkein sisältö, henkisesti koko elämä. Kuten tällä hetkellä oma miehenikin on minulle kaikista tärkein. Minusta on kuitenkin ihan normaalia kohdata uusia ihmisiä ja olla heidän kanssaan yhteydessä, tapasi heitä nyt mitä kautta tahansa. Se kuitenkin ratkaisee, millainen ihmissuhteen laatu on. Mikäli kyseessä olisi nainen, tilanteessa ei varmaankaan olisi mitään ongelmaa. Minulle tilanteessa ei ole mitään ongelmaa, mutta pakko sanoa, että minua harmittaa jos mies pilasi/pilaa tämän nyt kehittämällä minua kohtaan liikaa emootioita.

Voin sanoa vaikka tuhat kertaa, ettei aloitus ole provo, mutta sehän ei mitään todista. Ap

Vierailija
7/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:54"]

[/quote]

Sanoin nukkumaanmenon yhteydessä, että pitää mennä nukkumaan, kun mies jo raahautui sänkyyn. Sitä kautta hän tietää, että olen varattu. Periaatteessa joo, ehkei sillä ole merkitystä, mutta pidän kohteliaampana, että antaa jonkinlaisen täsmennyksen, etenkin jos keskustelu on pahasti kesken ja toiselta tulisi vielä asiaa. Taidan kyllä joka asiassa, työasioissakin, selitellä liikoja, mutta mielestäni se on vain kohteliaampaa...

Hän arveli, ettei välttämättä pitäisi siitä. Melko todennäköistä siis. En usko, että kovinkaan monen miehen vaimo pitäisi. Etenkin kun on lapsia. Mikään asia vain ei ole koko elämä, fyysisesti katsottuna siis. Varmasti perhe kuitenkin elämän tärkein sisältö, henkisesti koko elämä. Kuten tällä hetkellä oma miehenikin on minulle kaikista tärkein. Minusta on kuitenkin ihan normaalia kohdata uusia ihmisiä ja olla heidän kanssaan yhteydessä, tapasi heitä nyt mitä kautta tahansa. Se kuitenkin ratkaisee, millainen ihmissuhteen laatu on. Mikäli kyseessä olisi nainen, tilanteessa ei varmaankaan olisi mitään ongelmaa. Minulle tilanteessa ei ole mitään ongelmaa, mutta pakko sanoa, että minua harmittaa jos mies pilasi/pilaa tämän nyt kehittämällä minua kohtaan liikaa emootioita.

Voin sanoa vaikka tuhat kertaa, ettei aloitus ole provo, mutta sehän ei mitään todista. Ap

No lopeta sitten se yhteydenpito.

Vierailija
8/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:54"]

[/quote]

Vierailija
9/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:26"]

[/quote]

Näköjään ultimaattinen ratkaisu kaikkeen mahdolliseen on polttaa sillat takanaan. Ap

Vierailija
10/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi tehdä yhtään mitään? Etkö voi vaan jatkaa kirjoittelua puhtaasti siitä harrastuksesta? Jätät huomiotta kaiken muun. Et vaan vastaa mihinkään henkilökohtaiseen, etkä reagoi mihinkään sydämiin yhtään mitenkään. Jos mies on lisäksi toisesta maanosAsta, et voi edes tietää sikäläistä nettikulttuuria.

Jos mies tästä huolimatta menee pahempiin asiattomuuksiin, niin lopetat viestittelyn. Ja tietenkään et viestittele kaikkia iltoja ja aamuja!

Ei ole sinun asiasi kouluttaa mitään vierasta miestä. Miten hänellä menee vaimonsa kanssa ei kuulu sinulle yhtään sen enempää, kuin minunkaan parisuhteentilani, eikö vaan? Ja tottakai voit olla kohtelias ja sanoa hyvää yötä, mutta se mihin menet ja kenen kanssa on henkilökohtaista ja turhaa tietoa jollekin "lennokin rakentajalle".

Vierailija
11/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 21:26"]

[/quote]

Näköjään ultimaattinen ratkaisu kaikkeen mahdolliseen on polttaa sillat takanaan. Ap

[/quote]

Ihan fiksua tapuksessa viikon nettituttu joka haluaa muutakin.

Vierailija
12/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:03"]Miksi sinun pitäisi tehdä yhtään mitään? Etkö voi vaan jatkaa kirjoittelua puhtaasti siitä harrastuksesta? Jätät huomiotta kaiken muun. Et vaan vastaa mihinkään henkilökohtaiseen, etkä reagoi mihinkään sydämiin yhtään mitenkään. Jos mies on lisäksi toisesta maanosAsta, et voi edes tietää sikäläistä nettikulttuuria.

Jos mies tästä huolimatta menee pahempiin asiattomuuksiin, niin lopetat viestittelyn. Ja tietenkään et viestittele kaikkia iltoja ja aamuja!

Ei ole sinun asiasi kouluttaa mitään vierasta miestä. Miten hänellä menee vaimonsa kanssa ei kuulu sinulle yhtään sen enempää, kuin minunkaan parisuhteentilani, eikö vaan? Ja tottakai voit olla kohtelias ja sanoa hyvää yötä, mutta se mihin menet ja kenen kanssa on henkilökohtaista ja turhaa tietoa jollekin "lennokin rakentajalle".

[/quote]

Hyvin sanottu! Ja harrastustietoja voi myös vaihtaa sähköpostilla jolloin ei ole niin tiivistä, ei tule sanottua illan menuuta eikä yön petikumppania eikä muutakaan joka ei ihan oikeasti ap liity harrastukseen.

Vierailija
13/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas sä naiivi. Ei se äijä susta mitään mukavaa nettituttua halua vaan jotain aivan muuta

Vierailija
14/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Vaimon selän takana. Vaikee arvata mitä haluaa. Tai sit tää on provo.

Vierailija
15/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista: lopetat yhteydenpidon. Kyllä maailmassa keskusteluseuraa riittää. Toki haluaisit tuossa roikkua koska tunnet itsesi imarrelluksi, mutta se ei johda mihinkään hyvään.

Vierailija
16/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa sinut sielukkaaksi keskustelukumppanikseen ja mukaan kulttuuriharrastuksiinsa, eikä kerro vaimolleen siksi että tämä on sinua vähemmän sivistynyt ja saattaisi pahoittaa mielensä...?

Herää jo, sinisilmäinen typerys.

Vierailija
17/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jutelleet vasta noin viikon verran ja välimatkaa meillä on ihan reilusti. Lähinnä olemme puhuneet mielenkiinnon kohteistamme ja itse olen liikkeellä pelkästään kaverimielessä.

Minusta on hämmentävää ja kaksinaismoralistista, että keskusteluissa, joissa miehen naispuolinen kaveri laittelee tälle sydämiä jne. niin tämä on ok ja nainen on "vain ystävä", mutta sitten kun puhutaan asiasta toisinpäin niin heti ollaan lynkkaamassa. Ap

Vierailija
18/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa jos kaikki naiset ajattelua näin nettitutuista, ettei ala suhteeseen. Mutta miksi sinulla varattu nainen on mies tuttavana

Vierailija
19/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:03"]

Yksinkertaista: lopetat yhteydenpidon. Kyllä maailmassa keskusteluseuraa riittää. Toki haluaisit tuossa roikkua koska tunnet itsesi imarrelluksi, mutta se ei johda mihinkään hyvään.

[/quote]

Keskusteluseuraa riittää, mutta meillä on sattumoisin sellainen mielenkiinnon kohde, johon suhtaudumme molemmat sellaisella intensiivisyydellä, etten ole vielä tähän mennessä tavannut ketään samankaltaista. Etenkään omassa ikäluokassani. Ap

Vierailija
20/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä tulkintoja teet? Kuka tässä on lynkkaamassa ja ketä?

Selvähän tuo on, mitä mies haluaa. Muutenkin aika erikoista, että noin vahna jotain sydämiä lähettelisi.

Sinähän haet itsetunnon kohotusta tässä, kiva kun miehet ovat kiinnostuneita. Totta kai on, mutta jätä sikseen.[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:07"]

Olemme jutelleet vasta noin viikon verran ja välimatkaa meillä on ihan reilusti. Lähinnä olemme puhuneet mielenkiinnon kohteistamme ja itse olen liikkeellä pelkästään kaverimielessä.

Minusta on hämmentävää ja kaksinaismoralistista, että keskusteluissa, joissa miehen naispuolinen kaveri laittelee tälle sydämiä jne. niin tämä on ok ja nainen on "vain ystävä", mutta sitten kun puhutaan asiasta toisinpäin niin heti ollaan lynkkaamassa. Ap

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä