Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt itkettää jo.. Uuden ihastuksen kammottavat vessatavat x(

Vierailija
13.05.2014 |

Olen tavannut kaikin puolin muuten kivan, fiksun, hauskan ja suloisen miehen, johon haluaisin tutustua paremmin, mutta hänen vessahygieniansa tai paremminkin sen puute on jotain aivan luokatonta.

Hyvin nopeasti kiinnitin huomiota ensinnäkin siihen, ettei mies pese käsiään vessakäynnin jälkeen, pari kertaa mun luona kyläillessään on jättänyt kuset pönttöön (siis unohtanut vetää), kerran oli heittänyt paskaisen paperin ohi pöntön... Useammin kuin kerran on kunnon paskaraidat pöntössä, joita sentään pahimpia on joskus yrittänyt siivota pois (tämän tiedän, koska vessaharjakin on ollut paskassa).

Nyt  viimeisin tempaus sai mut jo ihan epätoivon partaalle - sekä pöntön ringissä että vessapaperirullassa oli kakkaa hänen jäljiltään 8(

Helvetin pyllyilkiö, nyt oli jo oikeesti paitsi itku myös oksennus lähellä. Siis miten se sitä paskaa oikeen roiskuttaa että tuo on edes teknisesti mahdollista??!

Ei olla vielä harrastettu seksiä enkä taida uskaltaakaan, löytyy varmaan munastakin sitä paskaa. Ja lienee tarpeetonta mainita, etten *jostain syystä* halua syödä hänen tekemäänsä ruokaa, jota kyllä suurella innolla olisi minulle halukas valmistamaan.

Harmittaa niin kovasti. Ei tullut ennen mieleenkään, että tällaseenkin asiaan vois lupaava tuttavuus kaatua. Eksä jätti sentään vaan pöntön kannen auki.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöök. Alkuun kun luin, ajattelin että no, jos on ollut pitkään poikamies niin ei tuo nyt niin kauheaa että ei pese käsiä tai että pöntön veto joskus unohtuu - että tapaus olisi ihan koulutettavissa. Mutta kakkaa pöntön ringissä ja paperirullassa on jo jotain aika käsittämätöntä, ja ymmärrän miksi mietit jopa suhteen lopettamista...

Vierailija
2/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin suoraan. Esim jopa liioitellen tyyliin " mulla on ihan kamala bakteerikammo niin kiinnitän tälläisiin asioihin huomiota herkästi. Olisi tosi hyvä juttu jos pesisit sun kädet saippualla vessassakäymisen jälkeen"

Näin ollen parempi lähestymistapa kuin "HELVETIN PASKANEN IDIOOTTI MITÄ SUN PÄÄSSÄ LIIKKUU"- kieltämättä itse tuntisin kiusausta sanoa näinkin..

Ällöttävä ajatus että paskasilla käsillä ronkitaan jääkaappia, tehään ruokaa, kosketaan toiseen ihmiseen.. Kaikilla ei vaan ole käytöstapoja (jos muutosta ei kuulu niin itse eroaisin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas mikä SIKA, paskapaperi ohi pöntöstä? Paskaa ympäriinsä?

En kyllä kattelis tollasta touhua, uskon että muita ongelmia tulisi myös esiin ennen pitkää. Näyttäisin ovea.

Vierailija
4/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtää katseet seuraavaan mieheen. Miten ihmeessä kuvittelet, että saisit opetttua aikuiselle miehelle sellaista mikä pitää oppia jo ennen tarhaikää ja tajuta tyhmemmänkin.

Mies

Vierailija
5/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan normaalilta. Miehellä saattaa olla joku suolistosairauskin tietysti, mutta silti omat jälkensä normaali mies kyllä siivoaa. Mä en varmaan pääsisi tuosta yli, en millään. 

Vierailija
6/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on joku suolistosairaus, kun tuo kakka noin voimakkaasti roiskuu:-o Tai sitten on vaan hajamielinen ja epäsiisti tyyppi.. Veikkaan jälkimmäistä, kun pissaaminenkaan ei suju siististi.

Vierailija
7/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa apukoululaisen toiminnalta sillon kun sen vahingossa päästää ilman oma-ohjaajaa veskiin.

Vierailija
8/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin tällaisen ihmisen, ex. Suhteen loppuvaiheessakaan hän ei oppinut. Mua ällöttää ellei ihminen pese arseaan kakkosen jälkeen. Selvää on, että pihtasin!

Vierailija
9/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyilkiö!! :D Anteeksi, ymmärrä tuskasi, mutta tuo sana. :D :D

Hihiii, päivän paras!

Vierailija
10/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhehee :D

Vierailija
11/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen keskustelu voi auttaa, vielä tuossa vaiheessa sitä ei ehkä pidettäisi nalkuttamisena. Toimi ainakin 15 vuotta sitten minun nykyiseen mieheeni. Alkoi välittömästi putsata pöntön käyntinsä jälkeen - varmaan tuossa vaiheessa haluaa vielä miellyttää toista :-D Noin epäsiisti minunkaan mieheni ei koskaan ollut, mutta ällötti kyllä pöntön kunto aina. Mut tosiaan, asiallinen keskustelu auttoi, ja nuo ongelmat jäivät sinne. Edelleen onnellisina...

Vierailija
12/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäis mennä pyyhkimään sen pylly ja auttaa käsien pesussa :D

Vierailija
13/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kusen jättäminen pönttöön ei ole paha, vaikka pitäisi se silti vetää vieraissa. Esim.maalla kasvanut ihminen voi ajatella viemärin täyttymistä ja toisaalta kerrostalon yökukkujat naapureita, vaikka tuollaiset äänet kuuluvat normaaliin asumiseen.

Nuo muut jutut ovat kyllä käsittämättömiä. 

-Mies 29v-

Vierailija
14/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kenkää.

Vierailija
15/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt kuumeisesti miten tuosta sanoisin loukkaamatta mutta tehokkaasti. Tämä asia on tullut jo mun uniinkin :(

En tajua, muuten mies on siisti, esim suihkussa käy päivittäin, ei ikinä haise hielle, vaatteet ja hiukset aina puhtaat jne.

Voiko joku sairaus tosiaan aiheuttaa tuollaista? Ja sen myötä tullut täydellisen kakkasokeaksi? ap

Vierailija
16/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään suolistosairaus estä siivoamasta jälkiänsä. Kuvitteleeko se äijä, että sun tehtäväs on sen paskat putsata?

Hyi helvetti. En voisi olla tuollaisen paskailijan kanssa.

Vierailija
17/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton kakkajutun voi aiheuttaa crohnin tauti

Vierailija
18/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa mies suihkuun ennen panoa, varmaan on haarojaan myöten paskassa, ei oo vissiin kotona opetettu tarpeeks, joten se jää sulle.

Vierailija
19/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
20/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että äitis ei ole enää pesemässä persettäs ja siivoamassa kakkojas, hyvänen aika! Ei kai vaan ole joku uusavuton-lukenut-insinööri jonka äiti on paloitellut pihvitkin lautaselle vielä kun kaveri ollut 21-vuotias???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi