Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen syntynyt naiseksi, mutta olen mies. Haluatko kysellä?

Vierailija
12.05.2014 |

Mäkin ryömin nyt täältä luolastani ulkosalle. Kysy, mitä haluat.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaatko enää?

Vierailija
2/59 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Itse olen myös transmies, käyttänyt puolisen vuotta testosteronia ja mastektomia on jossain vaiheessa edessä.

Korjausprosessiin lähteminen aina jännittää ja jopa pelottaakin kyllä, mutta se on sen arvoista. :)

Mielestäni on kovin kummallista, että jotkut ovat sitä mieltä ettei sellainen voi olla mies, jolla ei ole tavanomaisia miehen sukuelimiä. Mitäs mieltä te tällä lailla ajattelevat olette miehestä, jolla vehkeet ovat tuhoutuneet täysin vaikkapa onnettomuudessa? Muuttuuko hän yhtäkkiä naiseksi vain sen vuoksi ettei hänellä ole miehelle oikeanlaisia sukuelimiä?? :DD

-ftm22v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän eivät sitten ns. normaalit ole vastailleet, onko heillä erityisesti tunne siitä naiseudesta/oman sukupuolen oikeudesta? Entä jos kyseessä onkin vain mielenterveyshäiriö, ja sitä lähdetään sitten osoittelemaan syyttävällä sormella väärää kroppaa? Entä jos se ei niin olekaan, mutta se kenties vähän kuin plasebohoitona tuntuu toimivan?

Vähän samaan tyyliin kuin ne ihmiset jotka haluavat amputoida jonkin ruumiinosan koska tuntevat ettei se kuulu heille? Voidaanko sanoa että he ovat mieleltään järkkyneitä, mutta sukupuolenvaihdosta haluavan oireella on oikeasti syy jossain kehityksen virheessä?

Vierailija
4/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinut muutetu mieheksi?

Vierailija
5/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinut muutetu mieheksi?

Vierailija
6/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole nainen

Vierailija
7/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä saanut hormonihoitoja, eikä mua ole leikattu. Meinaan kyllä mennä noihin hoitoihin. Tää muutosprosessi on mulla vasta alussa noin fyysisesti.

Vierailija
8/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:42"]

Minä ole nainen

[/quote]

En  mäkään. ;D

ap

Vierailija
9/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat mieheksi. Naisena olo on mahtavaa

Vierailija
10/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinut ympärileikattu? Miloin menetit poikuutesi? Kävitkö armeijan? Oletko parempkielissä vai matematiikassa? My Little Pony vai Clash of clans?

Vierailija
11/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista elämäsi on ja koska huomasit ettei kaikki ole ok?

Vierailija
12/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä että uskoisit että kukaan ei synny väärän sukupuolen ruumiiseen ja hyväksyt ettet ole terve, vaan korvien välissä on vikaa? Ihan ystävällisesti kysyn

Vierailija
13/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän naisista, ja naiseudessa ei ole mitään pahaa. Mä vaan en ole nainen. Olen väärässä kehossa. Mä olen mies. Mä olen elänyt naisen roolissa jo kauan, ja tavallaan pidän joistain asioista, enkä aio niistä luopua, vaikka se olisi kuinka friikkiä. Arvostan naisia aina.

ap

Vierailija
14/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:44"]

Onko sinut ympärileikattu? Miloin menetit poikuutesi? Kävitkö armeijan? Oletko parempkielissä vai matematiikassa? My Little Pony vai Clash of clans?

[/quote]

Ei ole ympärileikattu, onneksi. En tiedä, voinko menettää poikuuttani tai sitä, onko mulla sellaista lainkaan. Tuntisin ehkä menettäväni sen, jos kumppani ensi kerran pitäisi mua todella miehenä. Olen kyllä siis pannut miesten kanssa. Olen bi, siis friikki monella tapaa. Olen matemaattisesti melko lahjakas, kielet on mulle vaikeita. En ole oikeastaan tutustunut poneihin sen kummemmin kuin klaaneihinkaan.

ap

Vierailija
15/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asioista naiseudessa pidät? Mistä et aio luopua?

Vierailija
16/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:44"]

Millaista elämäsi on ja koska huomasit ettei kaikki ole ok?

[/quote]

Mulla ei oikeastaan asiat ole olleet kunnossa ikinä. Perhe oli todella rikkinäinen. Mä olen monella tasolla hieman erilainen. Sukupuoli-identiteetin suhteen huomasin olevani toisenlainen varhaisessa teini-iässä, joskin se asia on ollut mulle yksi niistä selkeimmistä jutuista.

ap

Vierailija
17/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö saamaan orkkua tai ylipäätään toimiiko vehje tai onko sulla semmosta???

Vierailija
18/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit kuvitella olevasi mies, onko se jotain roolia millaiseksi koet miehisyyden ja miten se eroaa naisellisuudesta muuten kuin että tykkäät naisista miesten sijaan? Oletko lesbo paremminkin ja kuvittelet jotenkin pukeutumalla ja käyttäytymällä tulevasi "mieheksi"? Miten voit olla ja ajatella kuin mies jos et omista munaa? Miten nainen voi kuvitella jotain jos hänen elimensä ei kasva normaalimittaan verrattuna yli kymmenkertaiseksi?

Mieti sitä kuinka rintasi olisivat isot kun nyt mietit naisena näitä.

T. mies

Vierailija
19/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:47"]

Mitä pitäisi tehdä että uskoisit että kukaan ei synny väärän sukupuolen ruumiiseen ja hyväksyt ettet ole terve, vaan korvien välissä on vikaa? Ihan ystävällisesti kysyn

[/quote]

Totta kai mulla on korvien välissä vikaa, mutta se ei ilmeisesti ole korjattavissa tavanomaisin keinoin. Olen miettinyt pääni puhki, mikä sukupuoli on, mutta en ole oikeastaan keksinyt mitään viisasta. Paras keino tuntuu olevan kehon muuttaminen. Nää on syvällisiä asioita.

Jos voisin olla onnellinen tässä kehossa jollain tavalla, koittaisin tarttua siihen vaihtoehtoon, ja niin olen tehnytkin. Tällainen muuttuminen on viimeinen vaihtoehto. Leikkaukset ja hormonit on isoja asioita. Sanon suoraan, että pelkään.

ap

Vierailija
20/59 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan fyysinen muutosprosessi kestää? Pelottaako leikkaukset?