Olen syntynyt naiseksi, mutta olen mies. Haluatko kysellä?
Mäkin ryömin nyt täältä luolastani ulkosalle. Kysy, mitä haluat.
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:51"]
Mistä asioista naiseudessa pidät? Mistä et aio luopua?
[/quote]
Lähinnä jotain tapoja ja ulkoisia asioita. Tykkään väreistä, neulomisesta ja esim. säännöllisistä kasvonaamioista. Mä tykkään tavallani myös näteistä alusvaatteista ja muutenkin naisten vaatteista. Mussa on ehkä sellaista transvestiittimiestä. Lisäksi äiteys ja synnyttäminen tavallaan kiehtoo jollain tavalla. Mä haluaisin lapsia, mutta haluan olla isä, en äiti. Kuitenkin musta tuntuisi hirveältä, että joku toinen kärsisi ne kaikki tuskat kantaakseen meidän lapsen. En voi kuvitella, että synnyttäisin tai imettäisin. Kuukautisetkin on jo mulle koettelemus, mutta että joku muu joutuisi siihen, etten itse joutuisi. Musta tulisi siis varmaan maailman empaattisin isä.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:55"]
Pystytkö saamaan orkkua tai ylipäätään toimiiko vehje tai onko sulla semmosta???
[/quote]
Mulla on naisen vehje. En aio leikata sitä millään tavalla. Vehje kuin vehje, kunhan se toimii. Naisen vehkeestä ei nykyisellään saa leikattua toimivaa miehen vehjettä. Saan orgasmeja herkästi.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:55"]
Miten voit kuvitella olevasi mies, onko se jotain roolia millaiseksi koet miehisyyden ja miten se eroaa naisellisuudesta muuten kuin että tykkäät naisista miesten sijaan? Oletko lesbo paremminkin ja kuvittelet jotenkin pukeutumalla ja käyttäytymällä tulevasi "mieheksi"? Miten voit olla ja ajatella kuin mies jos et omista munaa? Miten nainen voi kuvitella jotain jos hänen elimensä ei kasva normaalimittaan verrattuna yli kymmenkertaiseksi?
Mieti sitä kuinka rintasi olisivat isot kun nyt mietit naisena näitä.
T. mies
[/quote]
Hmm... Itse asiassa olen ollut enemmän miesten kanssa. En ole lesbo. Olen täysi biseksuaali. Haluan, että mut nähdään miehenä. Mulla ei ole munaa, mutta voin saada niitä munan tuottamia hormoneita noin muuten, ja se on melkein sama. Klitoris kyllä muuten kasvaa jonkin verran. Se on sitten sellainen minimuna. :D
Miten rinnat vaikuttavat mihinkään?
ap
Jos haluat olla äiti, pitää naisen vehkeen ja vaatteet niin mikä on se miehisyys millä kuvittelet olevasi mies?
Meikkaamattomuus? Naisista tykkääminen? Rekkalesboilu?
Mietin mikä on se isän ja miehen malli mitä haet takaa tai kuvittelet?
Ns. poika nimeltä Päivi. Vai miten ymmärrät laulun sanat?
Voimia kuitenkin päätökseesi, mikä ikinä se onkaan.
Oletko lapsesta asti tiedostanut olevasi väärässä kehossa?
Oletko kokenut koulukiusaamista? Minä tiedän yhden samanlaisen kuin sinä ja hän koki rankkaa koulukiusaamista :(
Ei muuta kysyttävää, toivotan sulle kaikillatavoin hyvää jatkoa :)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:57"]
Kuinka kauan fyysinen muutosprosessi kestää? Pelottaako leikkaukset?
[/quote]
Se kestää lopulta ainakin kaksi vuotta. Mä olen aika peloissani. En aio leikata alakertaa mitenkään. Haluan, että mulla on toimiva elin, oli se millainen tahansa, mutta rinnat haluan pois. Mua ei ole koskaan leikattu noin muuten, ja tietty se kauhistuttaa. Kuitenkin mä olen valmis siihen. Mä olen joskus aika peloissani kaiken tän takia. Todellakaan en valitsisi transsukupuolisuutta, jos saisin valita.
ap
Sori, voit toivoa että sinut nähtäisiin miehenä, mutta tosiasia on, että mieheksi synnytään.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:58"]
Olet siis nainen, mutta koet olevasi mies? Ei siinä mitään, trendikästä. Tsemppiä jatkoon!
[/quote]
Kiitos. :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:57"]
Kuinka kauan fyysinen muutosprosessi kestää? Pelottaako leikkaukset?
[/quote]
Se kestää lopulta ainakin kaksi vuotta. Mä olen aika peloissani. En aio leikata alakertaa mitenkään. Haluan, että mulla on toimiva elin, oli se millainen tahansa, mutta rinnat haluan pois. Mua ei ole koskaan leikattu noin muuten, ja tietty se kauhistuttaa. Kuitenkin mä olen valmis siihen. Mä olen joskus aika peloissani kaiken tän takia. Todellakaan en valitsisi transsukupuolisuutta, jos saisin valita.
ap
[/quote]
Kiitokset vastauksesta ja tsemppiä tulevaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:09"]
Jos haluat olla äiti, pitää naisen vehkeen ja vaatteet niin mikä on se miehisyys millä kuvittelet olevasi mies?
Meikkaamattomuus? Naisista tykkääminen? Rekkalesboilu?
Mietin mikä on se isän ja miehen malli mitä haet takaa tai kuvittelet?
[/quote]
Miehisyys tulee jostain syvemmältä. Myös transvestiittimiehet on miehiä, vaikka meikkaisivat ja pukeutuisivat joskus.
Mä olen aina ollut enemmän mies. Naiseus ei ole koskaan ollut mulle pysyvä vaihtoehto. Se on ollut sellainen suojakeino monta vuotta, mutta ei pysyvä tila.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:10"]
Ns. poika nimeltä Päivi. Vai miten ymmärrät laulun sanat?
Voimia kuitenkin päätökseesi, mikä ikinä se onkaan.
[/quote]
Hah, toi kappale soi mun päässä aika ajoin. Tykkään ihan erilaisesta musiikista, mutta toi iskee tavallaan.
Kiitos.
ap
Sä luulet vain että joku tietty tapa toimia olisi se miehisyys. Mutta se on oikeasti enemmän, huomaat sen siinä vaiheessa kun yrität isänä opettaa lapsellesi asioita ja se ei tule sulla onnistumaan koska et tiedä niitä oikeita juttuja.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:17"]
Sä luulet vain että joku tietty tapa toimia olisi se miehisyys. Mutta se on oikeasti enemmän, huomaat sen siinä vaiheessa kun yrität isänä opettaa lapsellesi asioita ja se ei tule sulla onnistumaan koska et tiedä niitä oikeita juttuja.
[/quote]
Oh nou! Eikö ne yh:t nyt sitten osaakaan kasvattaa ja opettaa lapsiaan?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:10"]
Oletko lapsesta asti tiedostanut olevasi väärässä kehossa?
Oletko kokenut koulukiusaamista? Minä tiedän yhden samanlaisen kuin sinä ja hän koki rankkaa koulukiusaamista :(
Ei muuta kysyttävää, toivotan sulle kaikillatavoin hyvää jatkoa :)
[/quote]
Ihan lapsena mä olen vaan hukassa kaiken kanssa. Joskus 12-vuotiaana vasta aloin tiedostaa koko sukupuoli-identiteettihomman.
Mua kiusattiin koulussa. Aloin 12-vuotiaana pukeutua kuin poika, ja pian alkoi tulla lesbo-huutelua ja kaikenlaista muuta, mutta ajattelin vaan, että ovat idiootteja. Mä olen nuoresta asti harrastanut taistelulajeja, ja ne saivat sen selville. Olivat aika varovaisia sen jälkeen. Ja myös kun paiskasin pari tyyppiä seinälle ohimennen, alkoivat varoa mua. Oi niitä aikoja...
ap
Minä en pysty tajuamaan miltä tuntuu olla "väärässä" kehossa. Siis mä olen nainen, mutta en tiedä tuntuuko se ollenkaan siltä että tämä olisi "oikein", jotenkin kai tunnen että ihan yhtä hyvin voisin olla mieskin, eikä oloni siinä kehossa varmaan olisi yhtään hankala, että sitä olisi tarvetta muuttaa. En ainakaan usko niin.
Kauhean naisellinen en ole ulkonäöltäni, enkä millään tapaa korosta olevani nainen, en pukeutumisella, pitkillä hiuksilla enkä meikilläkään nykyisin.
Onko minussa sitten jokin vika, olenko sukupuoleton otus, vai onko teillä muilla jotenkin selkeä "tyttömäinen olo" tai miehillä vastaavasti miehinen?
Mä vaan niinku olen minä vaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:12"]
Sori, voit toivoa että sinut nähtäisiin miehenä, mutta tosiasia on, että mieheksi synnytään.
[/quote]
Niin synnytään. Mulla on ehkä väärät aivot sattuneet tähän kehoon.
ap
Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka ajattelevat että terveydenhuoltoon osoitetut varat tulisi käyttää sairaiden parantamiseen, vanhusten auttamiseen yms. eikä terveiden ihmisten sukupuolenkorjausleikkauksiin/-muutoksiin? Tulisiko mielestäsi yhteiskunnan kustantaa sukupuolenkorjauskustannuksia, ja jos tulisi niin miksi?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:17"]
[/quote]
Se on todella enemmän. Mun tapojen perusteella musta ei voisi sanoa, olenko nainen vai mies. Mun isä, jolla ei ole poikia mun lisäksi, on aina vaistomaisesti pitänyt mua poikanaan. Siltä on vahingossa lipsahtanut monta kertaa, että mä olen hänen poikansa, vaikka olen ollut visusti kaapissa. Mustakin vain paistaa ulos se, etten ole nainen. Mussa on jotain häiritsevää monen mielestä.
ap
Olet siis nainen, mutta koet olevasi mies? Ei siinä mitään, trendikästä. Tsemppiä jatkoon!