Syödään poikaystävän kanssa samalta lautaselta ja juodaan samasta lasista
Meillä on tälläinen tapa, lounaaksi syödään usein patonki ja jäätelöpuikko puoliksi, vuorotellen haukaten. Juodaan samasta lasista/pullosta ja syödään samasta voileivästä. Mietteitä?
Kommentit (64)
Mä ainakin tykkään kovasti tyttöystävän kaa syödä samalta lautaselta ja juoda samasta lasista.
Säästyy kaloreita ja rahaakin jos ison kakunpalan ottaa, ja tosi kivaa ku otetaan eri ruokia niin voi maistella toiselta.
Jos autoonkin otetaan patonki niin tottakai syödään puoliksi, mitä järkeä olis ostaa 2 kun yhdestä riittää molemmille? Ja jäätelötkin on niin isoja ettei kai kukaan oikeesti vedä yksinään sitä 400 kalorin jöötiä???
Ja kaiken lisäksi on kiva ja söpöä syödä yhdessä :)
Ja ei,tämä ei ole rahasta kiinni. Vaan se on kiva ja järkevää
M24
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:52"]
öh, miksi? Koska se on teistä (sinusta?) niin söpöä?
[/quote]
Ei ole minusta mitenkään söpöä :D Voitaisiin me esimerkiksi ostaa 2 patonkia ja heittää sitten puolet roskiin (kokonainen on liikaa yhdelle) tai ruveta sotkemaan autossa pilkkomalla patonkia osiin tai ostaa 2 jäätelö, joista toisesta minä syön suklaan ja heitän menemään ja poikaystäväni syö omastaan muutaman haukun ja viskaa roskiin.
Poikaystäväni taitaa olla kyllä romanttisempaa sorttia kuin minä, ehkäpä hän pitää sitä lisäksi jotenkin söpönä.
[/quote]
Miksi juotte samasta lasista? Eikö kahteen lasiin voi tässä tapauksessa kaataa vähemmän nestettä, jolloin ylimenevää juotavaa ei tarvitse heittää pois?
Miksi tämän asian pitäisi herättää enemmän ajatuksia?
Nice. Me harrastetaan tätä ihan myös läheisimpien ystävien ja siskojen kesken. Ei tule sen kummempia mietteitä täst.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:57"]
[/quote]
Ei ole minusta mitenkään söpöä :D Voitaisiin me esimerkiksi ostaa 2 patonkia ja heittää sitten puolet roskiin (kokonainen on liikaa yhdelle) tai ruveta sotkemaan autossa pilkkomalla patonkia osiin tai ostaa 2 jäätelö, joista toisesta minä syön suklaan ja heitän menemään ja poikaystäväni syö omastaan muutaman haukun ja viskaa roskiin.
Poikaystäväni taitaa olla kyllä romanttisempaa sorttia kuin minä, ehkäpä hän pitää sitä lisäksi jotenkin söpönä.
[/quote]
Miksi juotte samasta lasista? Eikö kahteen lasiin voi tässä tapauksessa kaataa vähemmän nestettä, jolloin ylimenevää juotavaa ei tarvitse heittää pois?
Miksi tämän asian pitäisi herättää enemmän ajatuksia?
[/quote]
No jos syömme vaikka päivällistä ja istun jo pöydässä, en laiskuuttani jaksa hakea toista lasia. Jos olisi toinen lasi, en laiskuuttani jaksaisi viedä sitä tiskiin.
Pohdittiin vain, että joku saattaisi pitää tälläistä tapaa omituisena. En tällä mitään syvällisiä pohdintoja lähtenytkään hakemaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:08"]
Arki ei vielä ole tullut.
[/quote]
Koska se sitten tulee?
Meillä jaetaan myös astiat, ruuat, suklaat, patongit, you name it. Maistetaan aina toisen annosta ja jälkkäriä ravintolassa myös. Ollaan yli kolmikymppisiä ja oltu yhdessä monta vuotta, mutta ehkä meillä on vielä sitten ihkutusvaihe menossa.
No kyllä meillä tehdään ihan samaa. Ei ole meidän taloudessa (ainakaan vielä) tiskikonetta niin säästyy käsintiskaukseltakin. :)
Ja ihan 24-vuotiaita ollaan molemmat ja nyt kolmatta vuotta asutaan yhdessä. Eli ei olla tosiaan mitään 15v symbioosi-alkuhuuma-vaiheessa eläviä teinejä.
En kyllä ymmärrä miksi kukaan edes söisi samasta lautasesta vain sen takia, että se on söpöä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:31"]
Ällöttävää saada toisen limat. Itse en kyllä suostuisi.
[/quote]
Enkä mä panis noin neuroottista. Sori nyt vaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:33"]
Miks vitussa teit tästä aloituksen?
Ketä kiinnostaa?
[/quote]
No näköjään sinua kun vaivaudut avaamaan ja kommentoimaankin
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:44"]
Niin? Haluatko nyt palkinnon ja munaa perseeseen vitun teini? :D
[/quote]
:D Joo toki
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:00"]
Ketä kiinnostaa?
[/quote]
[/quote]
Ei idiootti, vaan nimenomaan halusin tulla kertomaan ensimmäisenä heränneen ajatukseni. KETÄ KIINNOSTAA? Ei minua kiinnosta miten syöt poikaystäväsi kanssa?
Haluatko myös BB-kilpailijaksi?
Kerro tai kysy jotain mielenkiintoista...erilaista...uutta. Ei omaan henkilökohtaiseen elämääsi liittyvää mitätöntä seikkaa.
Vitun urpo.
Hienoa, että nuoriso vie eteenpäin näitä entisajan suomalaisten ruokailutapoja. Alkuun maalaistuvissa ei käytetty lainkaan lautasia, vaan jokainen söi omalla lusikallaan yhteisestä padasta. Vasemmalla kädellä ei sitten syöty.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:12"]
Ketä kiinnostaa?
[/quote]
[/quote]
Ei idiootti, vaan nimenomaan halusin tulla kertomaan ensimmäisenä heränneen ajatukseni. KETÄ KIINNOSTAA? Ei minua kiinnosta miten syöt poikaystäväsi kanssa?
Kerro tai kysy jotain mielenkiintoista...erilaista...uutta. Ei omaan henkilökohtaiseen elämääsi liittyvää mitätöntä seikkaa.
Vitun urpo.
[/quote]
Mikä ihme sua riivaa, keskity omaan mitättömään elämääsi sitten vaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:15"]
Hienoa, että nuoriso vie eteenpäin näitä entisajan suomalaisten ruokailutapoja. Alkuun maalaistuvissa ei käytetty lainkaan lautasia, vaan jokainen söi omalla lusikallaan yhteisestä padasta. Vasemmalla kädellä ei sitten syöty.
[/quote]
harrastetaan myös suoraan pannuista ja kattiloista syömistä, no poikaystäväni onkin historioitsija
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 00:12"]
Ketä kiinnostaa?
[/quote]
[/quote]
Vitun urpo.
[/quote]
Mikä ihme sua riivaa, keskity omaan mitättömään elämääsi sitten vaan.
[/quote]
Omaan elämääni ja mielenkiintoisiin keskusteluihin.
Mutta haha, onnistuinpa provoamaan.
Syö paljon jätskiä niin pylly leviää ja tissit roikkuu.
[/quote]