Syödään poikaystävän kanssa samalta lautaselta ja juodaan samasta lasista
Meillä on tälläinen tapa, lounaaksi syödään usein patonki ja jäätelöpuikko puoliksi, vuorotellen haukaten. Juodaan samasta lasista/pullosta ja syödään samasta voileivästä. Mietteitä?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:34"]
Sylki vaihtuu suudellessakin, eipä toi oo kummosta jakaa astioita.
[/quote]
No käykää, mun mielestä te olette söpöjä :D
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:34"]
Poikaystäväsihän voi tukea sun välilihaa, kun käyt kakalla:)
[/quote]
:DD Kyllä se kakka ainakin minulla tulee ilman tukemistakin
Mekin syödään esim. jäätelöä tuolla tavalla. Ku ei osaa päättää kumpaa söisi lakua vai suklaata, toinen aloittaa toisesta ja sitten vaidetaan. Ei tarvii syödä kahta jätskiä :)
Ahdistun pelkästä ajatuksesta. Mut onhan toi yksi tapa pikaelää yksi suhde, koska ei kai tuollaista kukaan jaksa pitemmän päälle. Kyllästymisvaihe voi pukata päälle tuota pikaa, kun toisen naama, haju ja tavat alkavat ällöttää. Ja sillä ei ole väliä, onko tuo pakon sanelemaa touhua vai vain sitä ihqutusta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:35"]
Patonki ihan jees. toisen lussuttamaa jäätelöpuikkoa en kyllä suuhuni laittaisi.
[/quote]
Minä syön suklaat päältä, mies jäätelön. En kyllä haluaisi samaa jätskiä nuoleskella.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:34"]Poikaystäväsihän voi tukea sun välilihaa, kun käyt kakalla:)
[/quote]
:D :D Kiitos tästä. :D
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:37"]
Mekin syödään esim. jäätelöä tuolla tavalla. Ku ei osaa päättää kumpaa söisi lakua vai suklaata, toinen aloittaa toisesta ja sitten vaidetaan. Ei tarvii syödä kahta jätskiä :)
[/quote]
Nimenomaan!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:37"]
Ahdistun pelkästä ajatuksesta. Mut onhan toi yksi tapa pikaelää yksi suhde, koska ei kai tuollaista kukaan jaksa pitemmän päälle. Kyllästymisvaihe voi pukata päälle tuota pikaa, kun toisen naama, haju ja tavat alkavat ällöttää. Ja sillä ei ole väliä, onko tuo pakon sanelemaa touhua vai vain sitä ihqutusta.
[/quote]
Jos naama, hajut ja tavat (=koko ihminen) ällöttää niin mikä ihmeen järki on olla yhdessä
Voin muuten syödä myös käytännössä kaikkien lapsuudenperheeni jäsenten kanssa samalla haarukalla ;-)
[/quote]
Mikäs siinä, jos on aikaa eikä välitä, että ruoka jäähtyy.
Mitä outoa tuossa on? Mekin teemme noin mieheni kanssa, eikä olla mitään teinejä, vaan kohta kolmekymppisiä :) Ja suhdetta on takana yli kolme vuotta. Käydään yhdessä joskus pissallakin (toinen ensin ja sitten toinen heti perään) ja suihkussa.
Ymmärrrän että köyhyys ei ole ilo mutta katso tarjouksia jos saisit jostain halpahallista toisen lautasen ja aterimet unohtamatta laseja.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:41"]
Voin muuten syödä myös käytännössä kaikkien lapsuudenperheeni jäsenten kanssa samalla haarukalla ;-)
[/quote]
Mikäs siinä, jos on aikaa eikä välitä, että ruoka jäähtyy.
[/quote]
Kiitti xD
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:43"]
Ymmärrrän että köyhyys ei ole ilo mutta katso tarjouksia jos saisit jostain halpahallista toisen lautasen ja aterimet unohtamatta laseja.
[/quote]
Lautasia, mukeja, aterimia yms. kaapit täynnä, lisäksi en joudu itse tiskaamaan. Kotona kyllä syödään usein eri lautasilta, mutta samasta lasista juodaan. Ei mitenkään tarkoituksella vaan ihan huvin vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:35"]Meillä tuo nyt ei ole varsinainen tapa, mutta tiskipöydällä esim. on yksi lasi, josta molemmat juovat vettä..
Voin muuten syödä myös käytännössä kaikkien lapsuudenperheeni jäsenten kanssa samalla haarukalla ;-) omia lapsia ei ole, mutta niiden jämät lautaselta samalla haarukalla menisi myös heittämällä.
En nyt oikein ymmärrä mikä tässä aloituksessa oli se pointti?
[/quote]
Mua vähän naurattaa kun kuvittelen teidän perheen päivällisiä, jossa kaikki syö vuorotellen yhdellä haarukalla, jota kierrätetään pöydän ympäri :)
Niin ja ei kyllä syödä samoilla haarukoilla yms. se nyt olisi jo hankalaa
Ei ummarra mutta maailmassa on monta ihmeellistä' asiaa , se hämmästyttää raivostuttaa pientä kulkijaa....
Minä en syö edes lapsen ruuantähteitä saati miehen kerran suuhunsa ottamaa muonaa
Patonki ihan jees. toisen lussuttamaa jäätelöpuikkoa en kyllä suuhuni laittaisi.