Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten katseet ahdistaa

Vierailija
18.12.2020 |

Kyse ei ole siitä, olenko kaunis tai pidänkö itseäni kauniina. Oon nuori nainen, joka huomaa miesten jatkuvat katseet ja tuijotukset ja ahdistuu/kiusaantuu niistä.

Ymmärrän, että varsinkaan miehet eivät välttämättä tajua että mikä tässä on ongelmana. Jotkut vaan kiusaantuu helpommin, ja varsinkin miesten katseet (jotka voivat viestiä seksuaalisesta kiinnostuskesta) ovat kiusallisia.

Ennen kuin kukaan syyllistää: en pukeudu paljastavasti. Ja vaikka pukeutuisin, niin tuijotus on kummallista.

Voiko kukaan nainen samaistua? Tai kenties mies vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ahdasta

Vierailija
22/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää on aina niin jännää, kun jokainen nainen maailmassa kuvittelee itsensä ja reikänsä maapallon keskipisteeksi. hei lumihiutale, miehiäkin tuijotetaan 

No ei kyllä kuvittele. Naiset sitä ja naiset tätä ja kaikki maailman naiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän mulkkaavat kunhan käyttäytyvät ihmisiksi, eivätkä tule kuolaamaan, ahdistelemaan tai kourimaan.

Vierailija
24/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, että monet miehet kyylää mun kaveria ihan täysillä. Kerran hänellä oli hame ja paljaat sääret, ja joku mies tuijotti hänen jalkojaan ja LIPAISI HUULIAAN. En kertonut tästä kaverille, koska se olisi voinut tuntua tarpeettoman ällöttävältä.

En väitä että kaikki miehet ovat tuollaisia, mutta tuollaisia naisten tuiijottajia on aika paljon.

Vierailija
25/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#ihankaikkimiehet öliöööööööööööööööööööö

Vierailija
26/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina tykkäsin nuorena siitä kun joku katsoi.   Tykkäsin myös kevyestä flirtistä, jonka osasin kyllä halutessani myös torjua niin että molemmille jää hyvä mieli, eli ei tylysti vaan iloisesti ja flirttailevin elein.

Vierailija
27/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina tykkäsin nuorena siitä kun joku katsoi.   Tykkäsin myös kevyestä flirtistä, jonka osasin kyllä halutessani myös torjua niin että molemmille jää hyvä mieli, eli ei tylysti vaan iloisesti ja flirttailevin elein.

Kaikki ei tykkää flirtistä. Varsinkaan tuntemattomalta.

Vierailija
28/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei tykkää flirtistä. Varsinkaan tuntemattomalta.

oliko isäsi ja äitisi serkuksia , vai miten sait alkusi? 

Vierailija
29/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa olla nuori nainen.

Siat lihallisissa himoissaan haluavat pökkimään, ja heidän "se" värähtelee housuissa.

Kaikki miehet ovat tällaisia, eikä hyviä miehiä enää ole.

Kannattaa unohtaa miehet ja hommata lemmikkieläin tai useampi. Lemmikki sentään kiintyy omistajaan eikä hänen pyhimpäänsä.

ihan kaikki miehet, ihan kaikki. ihan joka vitunikinen. 

mitäpä jos naisiakin yleistettäisiin sinun perusteellasi? 

Vierailija
30/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin kääntävät katseen pois sinusta?

Vierailija
31/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#MIESVIHANÄKYVÄKSI 

Vierailija
32/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henl.koht mua ei häiritse, en ees huomaa enää. Oon ottanu sellasen mindsettingin että se on luonnollista. Mutta käsiksi käyminen on asia erikseen, siitä tulee paha olla.

Vierailija
33/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ahdistaa kun molemmat miehet ja naiset tuijottaa. Olen myös nuori nainen.

Vierailija
34/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#MIESVIHANÄKYVÄKSI 

Eli naisten kokema ahdistus on miesvihaa? :D just. Katsohan peiliin.

Vierailija
35/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy Puhiksessa

Vierailija
36/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ahdistun kun naiset ei katso! Kuka on täällä määrittelemässä mitä saa katsoa ja mitä ei. Ahdistun jos joudun samaan hissiin naisen kanssa, koska olen iso ja rumakin mies. Miksi naisten on ok käyttäytyä seurassani, kuin olisin syöpäläinen? Eikö teitä hävetä?

Vierailija
37/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat/saalistajat hakee reaktiota.

He tuntevat itsensä vahvoiksi jos pelkällä tuijotuksella saa jonkun ahdistumaan.

Eli vaikka ahdistaisi, älä näytä epävarmuuttasi.

Kävele päättäväisenä ja reippaasti äläkä näytä että niillä olisi mitään vaikutusta. Sinun oma elämäsi on omassa hallussasi eikä joidenkin mitättömän äijien vihakiimainen tuijotus siihen vaikuta.

Vierailija
38/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sellainen ihminen, joka katsoo jokaista vastaantulijaa silmiin? Lopeta se. En minä tiedä katsovatko muut ihmiset minua, kun en katso heitä kasvoihin! Tajusin jo koulussa, että silloin kun ei tiedä vastausta kysymykseen, kannattaa katsoa tiukasti omaan kirjaan ja olla liikkumatta. Katsekontakti opettajaan on virhe. Samaan tapaan katsekontakti vaikka bussipysäkillä olevaan mummeliin on virhe, jos ei halua kuunnella sen elämäntarinaa.

Vierailija
39/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ahdistun kun naiset ei katso! Kuka on täällä määrittelemässä mitä saa katsoa ja mitä ei. Ahdistun jos joudun samaan hissiin naisen kanssa, koska olen iso ja rumakin mies. Miksi naisten on ok käyttäytyä seurassani, kuin olisin syöpäläinen? Eikö teitä hävetä?

Ajattele jos joutuisit hissiin kaksin jonkun itseäsi 30 kiloa painavamman kanssa ? Se on se fyysinen koko mikä pelottaa. Se on myös monen kiusaajan ainoa vahvuus.

Vierailija
40/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, itseasiassa häiriintyneitä pyörii yhtäläillä miesten (asiakkaan).

Tietenkin mikäli tulkitset toisen sukupuolen katseet aina johonkin suuntaan, ja haluat elää luulomaailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme