Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten katseet ahdistaa

Vierailija
18.12.2020 |

Kyse ei ole siitä, olenko kaunis tai pidänkö itseäni kauniina. Oon nuori nainen, joka huomaa miesten jatkuvat katseet ja tuijotukset ja ahdistuu/kiusaantuu niistä.

Ymmärrän, että varsinkaan miehet eivät välttämättä tajua että mikä tässä on ongelmana. Jotkut vaan kiusaantuu helpommin, ja varsinkin miesten katseet (jotka voivat viestiä seksuaalisesta kiinnostuskesta) ovat kiusallisia.

Ennen kuin kukaan syyllistää: en pukeudu paljastavasti. Ja vaikka pukeutuisin, niin tuijotus on kummallista.

Voiko kukaan nainen samaistua? Tai kenties mies vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä pilanneet palstan. Ihme ulinaa tässäkin ketjussa vaikka ap nimenomaan korosti että haluaa vain keskustella tunteestaan. Kaukana teidän kuvitelmista "miehet on pas*aa tänään yks kattoi mua metrossa mut se komee ei kuitenkaa lähestyny nyyyh vi*un miehet :'''(" naurettavuuksista... Pienet on teillä miehillä murheet jos palstakeskustelu naisten fiiliksistä on miesvihaa!

Vierailija
42/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miettivät mitä sinä oikein niitä katsot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, mikäli on tuollainen asenne niin tuskin siitä mitään jutunjuurtakaan syntyy. turha yrittää kastella.

Tämähän voi olla jokin äärifeministitai joku jolle kaikki on rasismia yms.

Mutta kun möläyttää ensimmäiset fraasinsa mieskohteen kohdalla ja varsinkin "flash" nsä jälkeen..

Vierailija
44/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jos joku tuijottaa, ajattelen että hän on jotenkin kiinnostunut minusta tai sekoittaa minut johonkin toiseen. Voin tuijottaa takaisin, jos tuijottaja vaikuttaa mielenkiintoiselta. Se siitä. Muuten jatkan omia puuhiani, siinä pällistelkööt.

Vierailija
45/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa 58 vuotiaiden naisten katseet.

Vierailija
46/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo miksi jotkut tuijottaa niin avoimesti? En oo ujo, mutta on pari kertaa ärsyttänyt kun joku äijä oli naulinnut katseensa minuun. Huomasin sivusilmällä, ja kun vilkaisin häntä niin hän vain tuijotti. Katsoin noin 20 sekunnin päästä uudestaan, niin hän edelleen tuijotti.

Katselee yleiseen suuntaasi = tuijotti sinua.

Usko vaan, ei se edes huomannut että olet näkökentässä vaikka yrität itsellesi näin vakuuttaa.

Vierailija
47/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ahdistun kun naiset ei katso! Kuka on täällä määrittelemässä mitä saa katsoa ja mitä ei. Ahdistun jos joudun samaan hissiin naisen kanssa, koska olen iso ja rumakin mies. Miksi naisten on ok käyttäytyä seurassani, kuin olisin syöpäläinen? Eikö teitä hävetä?

Ajattele jos joutuisit hissiin kaksin jonkun itseäsi 30 kiloa painavamman kanssa ? Se on se fyysinen koko mikä pelottaa. Se on myös monen kiusaajan ainoa vahvuus.

Eli täällä suvaitsevassa maailmassa on minun syy kun olen iso ja ruma?

Vierailija
48/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei koskaan ole katottu, miksi ei?

Vierailija
49/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotus on alistusele. Mikä siinä on epäselvää. Alistuseleen tarkoitus on saada toinen tuntemaan itsensä epävarmaksi, jotta itse tuntisi itsensä varmemmaksi.

Ei tarvi mennä mukaan niiden pimeään maailmaan vaan voi ajatella jaahas, missä noita sikiää eikä uhrata enempää ajatuksia.

Vierailija
50/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ahdistaa kun molemmat miehet ja naiset tuijottaa. Olen myös nuori nainen.

Entäs muunsukupuoliset?

Vierailija
51/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö kuitenkin vanhempia miehiä (+40v) seksikkäinä?

M47

Tämän kirjoittaja ei ole mies vaan ikis.

Vierailija
52/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä päivänä kun miehet eivät enää katso naisia. lakkaa ihmiskunta olemasta

Vierailija
53/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistaa ihan helvetisti se, että mihinkään ei voi enää katsoa kun aina voi osua kohdalle joku joka loukkaantuu tai tekee jotain negatiivisia tulkintoja kaikesta. Voi elämä! *facepalm*

Tämä elämänmuodon on selkeästi tarkoitus kuolla hiljaa pois ja näin se kyllä varmasti tapahtuu kun kaikki alkaa olee lällyjä, toki eri syistä.

Vierailija
54/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken voimaantumis-uusfeministi-#metoo-paskan vuoksi ei näin miehenä viitsi enää edes olla naisille ystävällinen, flirttailusta puhumattakaan. Mutta nyt ollaan jo siirtymässä seuraavalle tasolle, naisia ei saa edes katsoa. Missä voi käännytyttää itsensä homoseksuaaliksi?

Vierailija
55/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aina tykkäsin nuorena siitä kun joku katsoi.   Tykkäsin myös kevyestä flirtistä, jonka osasin kyllä halutessani myös torjua niin että molemmille jää hyvä mieli, eli ei tylysti vaan iloisesti ja flirttailevin elein.

Nykyisin kääntävät katseen pois sinusta?

Ei, mutta olen huomaamaton, olen 46 v ja vähän rupsahtanut jo, enkä yritä sitä edes mitenkään peittää ja olla näyttävä tai mitään. Olen antautunut 40 ikävuoden jälkeen antaumuksella rennolle tyylille ja ulkonäöstä piittaamattomuudelle :D En enää kaipaa kenenkään huomiota, mutta kyllä vaan nuorena tuli selllainen sisäinen hymy ja hyvä olo kun huomasin että joku mies katselee kiinnostuneesti.

Vierailija
56/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#MIESVIHANÄKYVÄKSI 

Mitä miesvihaa tässä on, ulisija?

Vierailija
57/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maapallolla on kohta 4 miljardia miestä. ja taas on ihan kaikki. ihan kaikki. t. uniikki mimosanhiutale 

Missä sanottiin kaikki, senkin uhriutuja?

Vierailija
58/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vissiin voi käsi sydämmellä vannoa, että ei edes vilkaisisi 25 vuotiaan David Beckhamin kaksoisolentoa, jos tulisi kadulla vastaan.

Kauniit ja hyvännäköiset ihmiset nyt kääntävät katseita. Ap:nkin oikea ongelma on se, että ne resupekat myös katselee. Brad Pitin tuijottelua ei ap pitäisi ollenkaan pahana asiana.

Vierailija
59/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDD voi myötähäpeä... Ja seuraavaksi varmaan väität olevasi hetero XDDDDD

Vierailija
60/159 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö kuitenkin vanhempia miehiä (+40v) seksikkäinä?

M47

Tämän kirjoittaja ei ole mies vaan ikis.

Ikis on kuvottava. Oksettava nainen.