Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! Miten saa provoilun tuoksun pois kotoa TUNNISSA!

Vierailija
12.05.2014 |

Apua!! Miten saa provoilun tuoksun pois kotoa TUNNISSA!

Mies pitääkin tänään lyhyemmän päivän ja tulee jo lounaan jälkeen kotiin. No minäpä olen viettänyt koko päivän palstalla provoilemassa ja ajattelin vetäistä vielä pari laakia palstalle lasten päiväunien aikaan. Nyt pitää siis äkkiä provota posauttaa, mutta millä saa nopeasti provoilun hajun pois sisätiloista? Ikkunoita saa auki, mutta eipä ne hirveästi auta. Ovia ei voi pitää noiden pienten takia auki, karkaavat ja vilustuvat..

Onkos vähän laimeita nämä "hauskat" kopioviestit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naapuri on mennyt tekemään meistä ls-ilmoituksen. Naapurin lapset oli käyny meillä kylässä sillä aikaa kun itse olin töissä. Oma poika oli kertonut niille, että äiti provoilee sillä aikaa kun hän on koulussa. Ne olivat kertoneet omalle äidilleen ja se raivostui ihan totaalisti. Kuulemma hänen lapsensa ovat nyt altistuneet provoilulle.

Vierailija
2/8 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laimeutta vielä lisätäkseni vastaan tässä itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf?

Vierailija
4/8 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun tuo provoilun haju ei tunnu millään lähtevän ja mies on tulossa kotiin. APUA!!!

Vierailija
5/8 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit pesuun ja suihkuun. So simple. Punan selität sillä että alat sit siivoilee.

Vierailija
6/8 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut vaihtaa uudet verhot tai pestä haarukat? Mulla noi auttoi tohon pulmaan...

Vierailija
7/8 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/8 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot ohjeet. Mieheni tuli kotiin ja haistoi provoilun jo ulko-ovelle asti. Meille on nyt tulossa provoilun vuoksi avioero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän