Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä käsintehdyt jutut menisi kaupaksi?

Vierailija
18.08.2014 |

Tarvitsen lisäansioita ja ajattelin tehdä jotain itse (isomman määrän) ja myydä sitten vaikka kirpparilla. Mutta mikä menee kaupaksi ja sellaiseen hintaan että kannattaa tehdä? Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset mulla myyneet ainakin hyvin, kun myy muutamalla eurolla/ pari. :) Otettava tietysti huomioon, että materiaalit on tarpeeksi halpoja, jotta saa hieman voittoakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä osaat?

Vierailija
4/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä oikeastaan mikään käsityö ei mene kaupaksi, jos omalle työlleen yrittää laskea edes jonkinlaisen hinnan. Teetpä sitten mitä tahansa, kommentit ovat tyyliä "ai kun kiva, mutta kyllä mä tollasen itsekin osaan tehdä" tai "häh, mikä siinä muka voi noin paljon maksaa, tarjousladosta saa saman eurolla, eihän noi materiaalitkaan niin paljon maksa" tms.

Vierailija
5/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä kokoomusta. Kaikki saadaan kiinasta halvalla.

Vierailija
6/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut kirpparilta itsetehtyjä pipoja (lasten 5€, aikuisten 10€), villasukkia (lasten 3,50-8€, aikuset 8-15€) ja ommellut vauvan frotee tumput ilman peukaloa 2-4€. Nämä nyt tuli mieleen ja mitä itse olen joskus ostanut. Suluissa hinnat joita olen maksanut. Tiedän, että ei sille työlle enää mitään hintaa jää, mutta jos harrastuksena muuten haluaa käsitöitä tehdä. Hinnatkin on tietenkin kaupunkikohtaiset, mutta itse en enempää maksaisi. Ostaisin tarvikkeet sitten ja veisin anopille :D

P.S. Tuli mieleen tytoille simppeleitä mekkoja jostain kivasta kankaasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi