Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-5kg tavoitteena, kuka on mukana?

Vierailija
12.05.2014 |

Ajattelin pistää pystyyn vertaistuki-ketjun kaikille jotka tahtoo pudottaa 5kg painoa. Miksi ei enemmänkin, viidestä kilosta on hyvä aloittaa!

Omat mittani siis ovat 164cm ja 85,6kg. tavoite 80kg. 

Muutan ruokavaliotani enemmän kasvispainotteiseksi ja otan mukaan hyviä proteinejä kuten kana, rahka raejuusto. :)

Tulkaa mukaa, laihdutetaan yhdessä!

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!! Saanko tulla mukaan. Alkupaino ja pituus ovat minulla täsmälleen samat kuin sinulla! Viidestä kilosta minäkin haluan aloittaa ja sitten jatkaa..

Kilot ovat tulleet viimeisen 2,5 v. aikana. Sitä ennen olin 65 ja se on siis tavoitepaino.

terveisin Veera

Vierailija
102/106 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tällä ollut hiljaista! Onhan muut vielä mukana?

Minulla on takana surkea viikko. Juhlia juhlien perään, kiirettä ja erikoistilanteita töissä (myös erikoistilanteiden herkkuja), remonttia ja muuttoa (ja remontti- ja muuttosyömistä) eikä aika ole riittänyt liikkumaan. Toisaalta olen ollut niin uupunut, että olen sortunut monet kerrat etsimään helpostusta suklaasta. Vaa'asta loppui patterit, enkä taitaisi muutenkaan uskaltaa astua sille. Mutta mukana ollaan kuitenkin! Toivottavasti paremmalla menestyksellä :)

-Aurinkoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen hämmentynyt. Aamulla suihkussa käydessäni huomasin, että kuukausia paikallaan pysynyt valtava vatsapömppö oli kadonnut. Toki edelleen löytyi yllin kyllin makkaraa, mutta vatsa oli silminnähden laskeutunut. Mitä ihmettä? Voiko tosiaan vatsatauti ja yksi karkiton päivä (noh, söin neljä karkkia) vaikuttaa näin paljon? Oliko se pömppö vain karkkiturvotusta?

Paino tänä aamuna 58,4kg. Tosin en edelleenkään ole syönyt normaalisti ja olo alkaa vasta palautua terveeksi. Uskon, että tuo paino tulee tuosta nousemaan ennen kuin pysyvästi laskee. Ja jos ei, niin ei minulla sitten viittä kiloa ole enää tavoitteena vaan ennemmin 3-4kg :)

-Aurinkoinen

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:53"]

Mukana ollaan!

Mitat ovat samat kuin jollakin edellisella osallistujalla eli 158cm ja noin 60kg. Hetki sitten punnitsin tätä ketjua varten ja vaaka näytti 58,8kg. Tosin takana on yöllinen vatsatauti ja syömätön päivä. Mutta ehkä tämän taudin voi kääntää hyväksi alkusysäykseksi ;)

Minun kiloni ovat karttuneet viimeisen puolen vuoden aikana herkuttelulla ja liikkumattomuudella, joten samoin asein lähden taistelemaan niitä vastaan. Siis herkut pois ja kroppa enemmän liikkeelle!

Onko ketjulaisilla jotain aikatavoitetta?

-Aurinkoinen

[/quote]

Vierailija
104/106 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:12"]

Tulen mukaan. Olen 165 cm ja 60,5 kg. Tavoite on ainakin 58 kg, mutta mieluiten vähän sen alle. Yritän juosta väh. Kolme kertaa viikossa ja tehdä lihaskuntoa pari kertaa viikossa. Ja tietty ruoan säännöstely on aloitettava. Olen kasvissyöjä, joten keventäminen ei luulisi olevan vaikeaa. Herkut vain minimiin.

[/quote]

Meikäläisellä pari kiloa tippuu jo melkein paskalla käymällä. Oikeesti tollanen pari kiloa on jo kokolailla normaalin painonvaihtelun raameissa.

Vierailija
105/106 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä yksi herkkuperse joka vetää jokapäivä karkkia tai muuta. 180/65

Koitan syödä normiruokaa karkin tilalta ja juoda vettä. Liikunta koitan myös lisätä mutta omilla ehdoilla: jotain kivaa ja mieluusti ulkoilua, esim metsässä samoilua tms.

Vierailija
106/106 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:23"]

Ajattelin pistää pystyyn vertaistuki-ketjun kaikille jotka tahtoo pudottaa 5kg painoa. Miksi ei enemmänkin, viidestä kilosta on hyvä aloittaa!

Omat mittani siis ovat 164cm ja 85,6kg. tavoite 80kg. 

Muutan ruokavaliotani enemmän kasvispainotteiseksi ja otan mukaan hyviä proteinejä kuten kana, rahka raejuusto. :)

Tulkaa mukaa, laihdutetaan yhdessä!

Oikea muoto on protiineja, eikä mikään vitun "proteinejä" Juu, en lähde mukaan, koska et osaa kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan