-5kg tavoitteena, kuka on mukana?
Ajattelin pistää pystyyn vertaistuki-ketjun kaikille jotka tahtoo pudottaa 5kg painoa. Miksi ei enemmänkin, viidestä kilosta on hyvä aloittaa!
Omat mittani siis ovat 164cm ja 85,6kg. tavoite 80kg.
Muutan ruokavaliotani enemmän kasvispainotteiseksi ja otan mukaan hyviä proteinejä kuten kana, rahka raejuusto. :)
Tulkaa mukaa, laihdutetaan yhdessä!
Kommentit (106)
Aurinkoisella on nyt kaksi onnistunutta päivää takana silläkin tavalla että mieli on hyvä, eikä mielitekoja ole ollut. Molempina päivinä kuntosalia ja kävelylenkkiä ilman herkun herkkua :) Kalorilaskurikin lupailee 500-700 gramman painonpudotusta viikkoa kohden, jos näin jatkan. Siis juuri niin kuin toivonkin!
Tänään olen syönyt.
Aamupala: puuroa
Töissä: perunaa, makkarakastiketta, porkkanaraastetta, salaattia
Päivällinen: pinaattikeittoa ja rasia raejuustoa
Iltapala: iso lautasellinen puuroa
Välipala jäi tänään syömättä ihan vahingossa ja pitemmän päälle tämän päiväinen ruokavalio on toki liian yksipuolinen. Mutta tänään näin.
-Aurinkoinen
Minulle on luvassa syksyllä pidennetty viikonloppuloma jos vain tavoitteeseeni pääsen :)
Nro 78 päivittää..
Eilinen paino vaatteet päällä oli 58.6, eli ehkäpä sen voi pyöristää 58 kiloon.
Viikonloppu meni ilman herkkuja (tai no pe söin vielä salmiakkia ja aniskarkkeja), lisäksi olen tehnyt vähän pidempiä kävelylenkkejä kuin normaalisti. Vettäkin olen muistanut juoda melko mukavasti. Olo tuntuu jo selvästi helpommalta ja maha ei ole kuin jalkapallo kun en ole mättänyt turhia hiilareita.
Ajattelin muuten ostaa huomenna sitruunoita ja lisätä sitä juomaveteen, sen pitäisi puhdistaa elimistöä..
Hei!
Tänään paino oli konkreettisesti alle 84kg ja alkoi jo numerolla 83, jee! Ruokavalion suhteen oon pysyny hyvissä ruoka-aineissa. (muutamaa kahvikeksiä lukuunottamatta kylässä) :-)
Pyrin siihen että voin soveltaa ruokavaliotani tilanteen mukaisesti, joskus muutama keksi on sitten se välipala jos satun olemaan ystävällä kylässä eikä ole mahdollista normaaliin välipalaa, mutta menkööt. Ja ruokien suhteen kohtuudella kaikkea mitä ruokaa muutkin syö.
Yksi huomattava asia on tapahtunut, turvotus laskenut ja vyö menee yhtä reikää tiukemmalle kiinni nyt ilman että tuntuu tukalalle! Toivottavasti loppukesästä kehtaisi bikineissäkin joskus olla...
ap
Ihmeitä tapahtuu (tai nestetasapaino muuttunut) tänään aamulla vaaka näytti 82,7kg! Uskomatonta!!
Hämmästynyt ap
Heippa kaikki!
Aloitin nutrilett dieetin 29.5 ja nyt on neljäs päivä menossa. Pituus 164cm ja alotuspaino 67kg. Tänään kävin puntarilla niin se näytti 65,9kg.
Olen sopeutunut hyvin nutraamiseen ja se sopii hyvin elämäntyyliini :) Mukavaa vaihtelua myös kun ei aina tarvitse juosta kaupassa ja miettiä mitä sitä tänään nyt laittaisi ruoaksi! Olen juonut 1,5l vettä/funlight mehua ja mustaa kahvia myös. Vitaamiineista syön päivittäin A, B, E-vitamiineja, sinkkiä ja omega 3.
Itselläni on 15pvän nutrilett pussit (5xpvä) joten katsotaan miten paino tai sentit lähtevät vai lähtevätkö. Itseäni motivoi tuleva ulkomaanmatka tämän kuun lopussa.
Miten muilla menee? :)
Moro n.7 täällä! Eli 159 ja 57kg. Tänään vaaka näytti 54.5kg :) syömisiäni en ole muuttanut mutta uusi lenkkipolku + nilkkapainot on saanut ihmeitä aikaan.
Nro 19 päivittää (en löytänyt ketjua niin siksi on kestänyt... hyvä kun joku nosti!):
Viimeviikolla käytiin jo 63,7 mutta tänään 63,9 viikonlopun ylppäreiden yms jäljiltä. Hittaasti mennään 200-300g viikossa.....
Ai tämä ketjukin on elossa vielä. Paino on nyt 95,9 kiloa, hieman takapakkia tuli viikonlopun juhlien takia. Ihan mukavalta tuntui palata taas normaaliin ruokavalioon.
Pullero
Saavutus ei ole lihavalle niin hieno kuin normaalipainossa kiristeleville, mutta tulenpa silti kertomaan. Viiden kilon pudotus tuli täyteen tänään! Paino 93,4 kg, lähtöpainosta olen keventynyt 16,6 kiloa.
Iltaa 7 täällä. 57kilosta tippunut 53 kiloon. Hitaasti ja terveellisesti hyvä tulee :) persus on pehmyt ja huomasin että pakaroiden alle on ilmaantunut pienemmät nahkapakarat. Nuo ei lähde kun salilla kyykkäämällä ja hommaamalla lihasta täytteeksi. Kylläpä v*tuttaa kun bikinikuntoa tässä tavoteltiin eikä sitä tähän kesään ollut tulossa. Olen aiemmin tiputtanut n.19kg.
19 kävi jo 63 kilossa mutta tänään taas 63,4 :( Vielä pitäisi kiristää sen verran että 1.7 oltais 62 kilossa. Sitten olis kiva lähteä lomalle nautiskelemaan herkuista.
Mukana ollaan! Jospa tämä nyt motivois, kun täytyy tulla päivittämään etenemistään ja saada samalla tukea sekä kannustusta muilta. Laihtumaan lähdetään mitoilla 160 cm ja 61kg (luultavasti 60-62kg välillä, mutta ei ole vaakaa, niin kerron tarkasti myöhemmin tällä viikolla)
Voi ei, tänää pistin ketjun pystyyn ja nyt jo tekisi mieli herkkuja!!
ap
Minä olen mukana! -5kg kuullostaa juuri hyvält, että mahtuisin taas koon 36 housuihin. Tätä ihmettä ei ole tapahtunut kymmeneen vuoteen ja nyt tavoite on jo lähellä, vaan viimeistä rutistusta vaille. Mulla olisi tavoitteena maltillinen painonpudotus, tyyliin kilo kuussa - näin kilot myös pysyvät poissa. "Laihistelija"
Vahvana vain ap. ja muut!!!
Tosin minunkin on myönnettävä, mieli teki karkkia ja sorruin napsimaan tietokoneen vieressä olleesta avonaisesta karkkipussista neljä ässämixiä. Vaikka voinhan pitää sitäkin jo voittona, sillä vielä eilen olisin vetäissyt koko kourallisen... Tästä se lähtee!
-Aurinkoinen
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 17:51"]
Voi ei, tänää pistin ketjun pystyyn ja nyt jo tekisi mieli herkkuja!!
ap
[/quote]
Mä olen messissä. Olen jo pudottanut yli 20 kg, joten viiden kilon pudottaminen ei ole enää helppoa
Minä myös. En koskaan ole saanut pudotettua kiloakaan, niitä tulee vain lisää. Pituus 168, paino 66 mutta olen vyötärölihava. Säikähdin kun luin H&M:n kokotaulukosta että vyötärömitan puolesta kokoni olisi 44. (tai jopa 46) Olen siis mukana.
Jess mukana! Lähtöpaino 88 kg, pituus 161 cm. Otetaan nyt ensitavoitteeksi se 5 kg. Eli 83 kg heinäkuun loppuun mennessä. Toivottavaa tietysti olisi isompikin painonpudotus =)
Itsensä palkitsemisesta vielä. Mä stan yhden ihanan mekon, kun on -10kg.
-Kerttu