Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen se kuluisa toinen nainen, saa haukkua, olkaa hyvä!

Vierailija
12.05.2014 |

....antaa tulla...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:48"]

....antaa tulla...

[/quote]

Mistä sinä olet kuuluisa?

Entisen avokkini toiset naiset olivat kyllä hauskoja tapauksia. Miksi niitä haukkumaan. Sääliksi kävi sitäkin mimmiä, joka kapakassa kävi minun päälle, kun en muka päästänyt miestäni vapaaksi, vaikka olin kuulemma kuin lahna sängyssä yms.

Toinen kärähti olkkarin ikkunan takaa vakoilusta. Istuin katsomassa telkkaria ja ihmettelin, että mikä vittu tuolla lumihangessa vilkkuu. No siellähän eukko konttasi lumihangessa ja vakoili meitä.

En ollut mielestäni tilivelvollinen näille toisille naisille kertomaan, miksi asuimme yhdessä. Vapaa liitto nääs. Minulla oli ihan samalla tavalla muita miehiä. Jaoimme asunnon keskenämme rahallisen syyn takia ja meillä oli hauskaa sängyssä, mutta ei sitä kuuluisaa rakkautta, joten ihan sama, vaikka kumpikin pani kenen kanssa halusi. Mutta nämä toiset naiset eivät vain oikein ymmärtäneet sitä.

Taisivat olla melkoisia raivottaria sen jälkeen, kun muutin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja erosimme ja mies ei alkanut kenenkään heidän kanssaan seurustelemaan.

Miehen kanssa ollaan edelleen hyviä kavereita.

Vierailija
22/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla käy kyllä sääliksi. Sua käytetään hyväksi, ja jos saatkin sen miehen lopulta niin pelkän mulkun saat. Ja itse et sitä ymmärrä kun olet niin rakastunut että selität itsellesikin että "heillä menee niin huonosti, mies on vain lasten takia vielä kotonaan", tai "en mä haluakaan kuin seksiä, ja mulle passaa loistavasti ettei varattu mies jää roikkumaan". 

Se kun maailma on täynnä niitä sinkkumiehiäkin jotka eivät pihtaile seksin kanssa, eivätkä tosiaan mitään suhdetta jää anomaan (mikä saattaakin tulla järkytyksenä).

Olen itsekin ollut kyllä vastaavissa tilanteessa, kun myöhemmin selvisi että mies/miehet onkin varattu, olin jo itsekin liian syvällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että mieheni saa käyttää sinua masturbaatioon. Arki sujuu rennommin ja mies jaksaa olla huomaavainen, huolehtiva ja hellä, kun on saanut purkaa itseään!

Vierailija
24/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku. Omasta toisesta naisestani tuli myöhemmin vaimoni, joten automaattisesti toisena naisena oleminen ei välttämättä ole paha ja moraaliton teko. Joskus suhteet vain ajautuvat siihen pisteeseen, jota ei ollut tarkoittanut.

Vierailija
25/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:10"]

Kiitos, että mieheni saa käyttää sinua masturbaatioon. Arki sujuu rennommin ja mies jaksaa olla huomaavainen, huolehtiva ja hellä, kun on saanut purkaa itseään!

[/quote]

Hyi, oli rumasti todettu. On sinulla ällö mies kertakaikkiaan. MIten voit olla yhdessä tuollaisen hyväksikäyttäjän kanssa? Onko hän rikas. Heillä on usein hyvin pinnallinen arvomaailma, toisen hyväksikäyttö on ihan piece of cake. 

Vierailija
26/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä uskallan haukkua. Tosin en viitsi kaikkea päässäni liikkuvaa sanoa etten saa bannia palstalle. Mutta mennään vaikkapa kevyillä...

Olet säälittävä. En tajua miksi roikut varatussa?! Kai sinä tajuat ettei teistä ikinä tule vuosisadan rakkaustarinaa. Joskus vuosia itkettyäsi päätät hoitaa asian päiväjärjestyksestä ja ilmoittaa vaimolle. Ja mitä sitten tapahtuu, käykin ilmi että olet ollut jonkun panopuuna kun olit helppo. Mies ei edes halua sinua. Tai"saat" miehen itsellesi koska parempaakaan ei ole juuri silloin saatavilla. Onpa onnellista.

Tai jos selität että haluat vain seksiä, etkä edes halua miestä itsellesi... Miten ihmeessä jaksat viettää aikaa ihmisen kanssa josta et edes välitä oikeasti? Eikä yksikään mies ole niin täydellinen sängyssä että jaksaisi vuodesta toiseen antaa tajunnanräjäyttävää seksiä.

Hoh hoi... Voisit vaikka liittyä Nasaan ja lähteä kuuta kiertävälle radalle pariksi vuodeksi.

Vierailija
27/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:14"]

[/quote]

Hyi, oli rumasti todettu. On sinulla ällö mies kertakaikkiaan. MIten voit olla yhdessä tuollaisen hyväksikäyttäjän kanssa? Onko hän rikas. Heillä on usein hyvin pinnallinen arvomaailma, toisen hyväksikäyttö on ihan piece of cake. 

[/quote]

Mieheni nainen on ihan aikuinen ihminen, joka omilla arvioillaan, valinnoillaan ja päätöksillään mahdollistaa mieheni käytöksen!

Vierailija
28/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:24"]

[/quote]

[/quote]

Mieheni nainen on ihan aikuinen ihminen, joka omilla arvioillaan, valinnoillaan ja päätöksillään mahdollistaa mieheni käytöksen!

[/quote]

Mutta se ei ollutkaan kysymys vaan mitä mieltä olet tuollaisesta miehestä, joka käyttää naista hyväkseen. Miten voit hyväksyä sen? Sehän kertoo että miehesi on täysi kusipää. Et vastannut myöskään, onko miehesi rikas? Miksi et riitä miehellesi?

Vierailija
29/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mutta se ei ollutkaan kysymys vaan mitä mieltä olet tuollaisesta miehestä, joka käyttää naista hyväkseen. Miten voit hyväksyä sen? Sehän kertoo että miehesi on täysi kusipää. Et vastannut myöskään, onko miehesi rikas? Miksi et riitä miehellesi?

[/quote]

Miehelläni on tarpeita, joita ei voi tyydyttää minun kanssani, esim. peppuseksi. Ja seksi on minulle muutenkin yhdentekevää. 

Ketään ei voi käyttää hyväksi tai kohdella huonosti, jos itse tilanteen hyväksyy. Vai, mitä ap?! Mieheni turvaa meille hyvän ja vakaan toimeentulon, mutta rikas hän ei ole.

Vierailija
30/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap en viitsi haukkua mutta lähinnä mua säälittää kaikki te toiset naiset. Ettekö arvosta itseänne? Sitä paitsi jos haette pelkkää seksiä voi sitä seksiä harrastaa myös vapaan kanssa. Eli sellanen ystävyys-seksi suhde. Siinä saa muutakin kuin pelkkänä reikänä olemista.

Itse olen ajatellut hakea tälläistä suhdetta koska en pysty nyt välttämättä sitoutumaan enkä pysty myöskään yhdenillan juttuihin.

Mies24

Vierailija
31/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä uskallan haukkua. Tosin en viitsi kaikkea päässäni liikkuvaa sanoa etten saa bannia palstalle. Mutta mennään vaikkapa kevyillä...

Olet säälittävä. En tajua miksi roikut varatussa?! Kai sinä tajuat ettei teistä ikinä tule vuosisadan rakkaustarinaa. Joskus vuosia itkettyäsi päätät hoitaa asian päiväjärjestyksestä ja ilmoittaa vaimolle. Ja mitä sitten tapahtuu, käykin ilmi että olet ollut jonkun panopuuna kun olit helppo. Mies ei edes halua sinua. Tai"saat" miehen itsellesi koska parempaakaan ei ole juuri silloin saatavilla. Onpa onnellista.

Tai jos selität että haluat vain seksiä, etkä edes halua miestä itsellesi... Miten ihmeessä jaksat viettää aikaa ihmisen kanssa josta et edes välitä oikeasti? Eikä yksikään mies ole niin täydellinen sängyssä että jaksaisi vuodesta toiseen antaa tajunnanräjäyttävää seksiä.

Hoh hoi... Voisit vaikka liittyä Nasaan ja lähteä kuuta kiertävälle radalle pariksi vuodeksi.

[/quote]

Mistä sinä sen tiedät, että heistä ei ikinä tule vuosisadan rakkaustarinaa? Tuli omasta rumasta pettämistarinastanikin ihana rakkaustarina lopulta. Ihastuimme miespuolisen ystäväni kanssa toisiimme, olimme varattuja kumpikin, mutta huonot parisuhteemme ajoivat meidän toistemme syliin. Kaveruus muuttui rakkaudeksi ja miehestä tuli sieluntoverini ja elämänkumppani, jota ilman en osaa enää elää. Mies tuntee, ainakin sanojensa ja tekojensa mukaan samoin. Näin siis seitsemättä vuotta. Paljosta olisimme kumpikin jääneet paitsi, jos olisimme riitaisissa, seksittömissä ja välinpitämättömissä aiemmissa parisuhteissamme jatkaneet ja uskollisina pysyneet. Tarvittiin se toinen nainen ja toinen mies avaamaan silmämme.

Ja näin ohimennen, kyllä seksi pysyy tajunnanräjäyttävänä myös vuosien päästä, jos on löytänyt sen oikean, jota jaksaa rakastaa, jumaloida ja himoita vielä vuosien päästä.

Vierailija
32/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi ihmeessä sinä et anna miehesi purkaa itseänsä sinuun?

Vierailija
33/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen vähän liittyvä kysymys. minulla oli pienimuotoinen salasuhde erään naisen kanssa (olen siis itsekin nainen), vaikka tämä nainen seurusteleekin miehen kanssa. Mikä minä siis olen? En varmaan kuitenkaan toinen nainen? :D

Vierailija
34/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä oot kuuluisa? Ootko sä joku oikeasti joku julkkis?! Jos se tarkoitus on toinen niin ei honey, se tekee susta halvan huoran.. Ei siitä kannattais mainostaa..

Vierailija
35/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miehelläni on tarpeita, joita ei voi tyydyttää minun kanssani, esim. peppuseksi. Ja seksi on minulle muutenkin yhdentekevää. 

Ketään ei voi käyttää hyväksi tai kohdella huonosti, jos itse tilanteen hyväksyy. Vai, mitä ap?! Mieheni turvaa meille hyvän ja vakaan toimeentulon, mutta rikas hän ei ole.

[/quote]

Olet valitettavasti hakoteillä ja empatiakyvytön. Kerroit, että miehesi käyttää naista masturbaatioonsa! Järkyttävää lukea tuollaista. Siis tuo nainen on mielestäsi miehellesi aivan kuin esine, ilman tunteita, vai. Ja sitten siihen, eikö ajattelevaa itsenäistä naista voisi käyttää hyväksi. Totta kai voi. Nainen on vaikka voinut rakastua mieheesi. Silloin jokainen on aika vietävissä. Tai jollei hän olekaan rakastunut, tuntee kuitenkin vetovoimaa mieheesi. Silloin ihmistä voi hyvinkin käyttää hyväkseen. 

Kuules nyt. Hanki miehellesi ensi tilassa vaikka ihan itsesi kokoinen seksinukke kotiin. Miehesi voi sitten touhuta sen kanssa. 

Maksaako miehesi naiselle hänen hyväksikäytöstään? Noin äkkiä ajatellen sopiva korvaus, jos sellaista onkaan, voisi olla 500-1000 e kerta. Esim. anaalipanosta voi seurata ulosteenpidätyskyvyttömyyttä. Voisit kertoa miehellesi tämän.Voisitte yhdessä miettiä, mitä vahinkoa aiheutatte siksi, että ette saa seksielämäänne yhdessä toimimaan halutulla tavalla.

Vierailija
36/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia naisia ja toisia miehiä löytyy tästäkin maasta varmaan useampi miljoona. Pettäminen parisuhteessa on niin tavallista. Tilanteessasi ei ole mitään erityistä, vaikka tunnet itse olevasi pääosassa jossain vuosisadan ihmissuhdedraamassa.

Vierailija
37/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:38"]

Toisia naisia ja toisia miehiä löytyy tästäkin maasta varmaan useampi miljoona. Pettäminen parisuhteessa on niin tavallista. Tilanteessasi ei ole mitään erityistä, vaikka tunnet itse olevasi pääosassa jossain vuosisadan ihmissuhdedraamassa.

[/quote]

Tottakai jokainen on pääosassa omassa elämässään. Siksi onkin niin tärkeää pohtia, miksi tai kannattaako tehdä jotain.

Vierailija
38/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:16"]

[/quote]

Mistä sinä sen tiedät, että heistä ei ikinä tule vuosisadan rakkaustarinaa? Tuli omasta rumasta pettämistarinastanikin ihana rakkaustarina lopulta. Ihastuimme miespuolisen ystäväni kanssa toisiimme, olimme varattuja kumpikin, mutta huonot parisuhteemme ajoivat meidän toistemme syliin. Kaveruus muuttui rakkaudeksi ja miehestä tuli sieluntoverini ja elämänkumppani, jota ilman en osaa enää elää. Mies tuntee, ainakin sanojensa ja tekojensa mukaan samoin. Näin siis seitsemättä vuotta. Paljosta olisimme kumpikin jääneet paitsi, jos olisimme riitaisissa, seksittömissä ja välinpitämättömissä aiemmissa parisuhteissamme jatkaneet ja uskollisina pysyneet. Tarvittiin se toinen nainen ja toinen mies avaamaan silmämme.

Ja näin ohimennen, kyllä seksi pysyy tajunnanräjäyttävänä myös vuosien päästä, jos on löytänyt sen oikean, jota jaksaa rakastaa, jumaloida ja himoita vielä vuosien päästä.

[/quote]

Uskomatonta shittiä. No joskus vielä huomaat.

Vierailija
39/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita itseäsi, olet säälittävä.

Vierailija
40/58 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä totta, että jos löytää sen oikean, niin seksi voi pysyä tajunnanräjäyttävänä vuosikymmenet. Harvalla vaan on sitä oikeaa ainakaan tässä mielessä. Ja vaikeaa se onkin löytää kumppani, joka olisi niin sopiva.