Pinjata lastensynttäreille
Kommentit (10)
Meillä on myös ollut monena vuonna, kiva tehdä itse lasten kanssa, ei ole edes vaikeaa, googleta ohjeet.
Lapset ovat itse saaneet valita aiheet.
Heh näin Suomikin ulkomaalaistuu. Kotimaahan ei tuollaiset jutut sovi.
Itse asiassa mun lapset ei oo kokonaan suomalaisia ja miehen sukuun naitiin meksikolainen jo 80-luvulla, jolloin meillekin vakiintui tuo pinjata...
Ap
Itse en ole tuollaista hoksannut juhliin hommata, mutta kaverini kokemus oli kehno.
Ystävättären tyttärellä oli juhlissa Pinjata, kertomansa mukaan ( itse en siellä ollut mukana ) lapset kovasti tykkäsivät siitä, oli hauskaa. Mutta ongelmana oli se, että toiset saa enempi kuin toiset ;) Minusta asiaan kuuluvaa, mutta ystävättäreni tytär, sankari siis, oli siitä sitten pahoillaan. Tuo lapsi on hidas ja toiset rymistelivät etunenässä, ja veivät tuplasti enempi nameja :)
eli lopputuloksena oli juhlasankarin itukut...
Eli lasten iästä riippuen, ehkä ei ole niin hyvä idea...
meillä juhlissa on tehty kaikille aina samasisältöiset pussit, joissa karkkina on vain yksi pieni esim suklaa tms, muutoin muuta kivaa,
eipä tule riitaa kuka saa mitä saa, kun kaikki saavat samanlaiset ;)
No meillä sankari on jo 10 ekä oo mikään herkkuperse. Ja sinnehän voi laittaa muutakin kuin karkkia.
Ap
Meillä oli just joskus 10-11-vuotissynttäreillä. Syötin lapsille myös tortilloja, joten pinjata sopi hyvin. Lapset tykkäsivät kyllä.
Meillä oli silloin pieni asunto, missä ei ollut oikein tilaakaan huitoa jollain kepillä, niin oli sellainen pinjataversio missä vedetään naruista. Oli riittävän jännää sekin.
Pinjatat lisäävät lasten diabetesriskiä.