Naisena yllätyin että 55+ vuotiailta vietiin eläkeputki. Raihnaiset vanhukset joutuvat tekemään töitä ja olemme sivitystvaltio.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Tuosda iässä on jo kaikki hankittu. Miksi ihmeessä niiden pitäisi saada vieläkin enemmän kuin muiden?
Minulla ei ainakaan ole mitään muuta kuin velkaa ja ikää on 56v.
63v jäin eläkkeelle. Jälkeenpäin voin sanoa, että pari vuotta ennenaikaisesti. Olin muutosvastainen?
Käsitit väärin. Nykyään unelma on ollut nuorekas ja terveellinen työjuhta, joka ei pahemmin sairastele.
Vanhusten elämään panostetaan. Pitää olla protskua ja vilkas seksielämä. Äläkä sinä yhtään vähättele aktiivista vanhuutta!
Hyvin pystyy työskentelemään ainakin 67-vuotiaaksi. Sitten ei niin väliä kun eläkkeen aika missä kunnossa on.
Mä on just jäänyt leskeksi, asun liian kalliissa asunnossa, mutta puolet kuuluu lapsipuolille, > jos myyn. Menetän asumisoikeuden , ja puolisko ei riitä uuteen. Mä olen tän asunnon rahoittanut, mutta ei ollut avioehtoa, mies kuoli yllättäen. Jos menetän nyt työni, en tiedä kuinka pärjään. Vähemmän mä olen sairaana kun alle 40 vuotias tiimin jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Ei 60-vuotiaskaan ole raihnainen vanhus. Ei ainakaan pitäisi olla, jos on elänyt terveellisesti. Terveydestään kannattaa huolehtia nuoresta pitäen.
Ei raihnainen mutta kyllä minä mielelläni jäisin eläkkeelle että nuoret saisi duunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosda iässä on jo kaikki hankittu. Miksi ihmeessä niiden pitäisi saada vieläkin enemmän kuin muiden?
Minulla ei ainakaan ole mitään muuta kuin velkaa ja ikää on 56v.
Se on sinun ihan oma valinta.
Ei Suomi ole enää sivistysvaltio.
Luuletteko, että eläkkeellä saa rauhassa oleilla. Jos puoliso sairastuu on velvollisuutesi toimia omaishoitajana.
Raihnaisia riittää