Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena yllätyin että 55+ vuotiailta vietiin eläkeputki. Raihnaiset vanhukset joutuvat tekemään töitä ja olemme sivitystvaltio.

Vierailija
18.12.2020 |

Minusta epäinhimillistä.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raihnaisia riittää

Vierailija
102/109 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosda iässä on jo kaikki hankittu. Miksi ihmeessä niiden pitäisi saada vieläkin enemmän kuin muiden?

Minulla ei ainakaan ole mitään muuta kuin velkaa ja ikää on 56v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

63v jäin eläkkeelle. Jälkeenpäin voin sanoa, että pari vuotta ennenaikaisesti. Olin muutosvastainen?

Vierailija
104/109 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitit väärin. Nykyään unelma on ollut nuorekas ja terveellinen työjuhta, joka ei pahemmin sairastele.

Vanhusten elämään panostetaan. Pitää olla protskua ja vilkas seksielämä. Äläkä sinä yhtään vähättele aktiivista vanhuutta!

Hyvin pystyy työskentelemään ainakin 67-vuotiaaksi. Sitten ei niin väliä kun eläkkeen aika missä kunnossa on. 

Vierailija
105/109 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on just jäänyt leskeksi, asun liian kalliissa asunnossa, mutta puolet kuuluu lapsipuolille, > jos myyn. Menetän asumisoikeuden , ja puolisko ei riitä uuteen. Mä olen tän asunnon rahoittanut, mutta ei ollut avioehtoa, mies kuoli yllättäen. Jos menetän nyt työni, en tiedä kuinka pärjään. Vähemmän mä olen sairaana kun alle 40 vuotias tiimin jäsen.

Vierailija
106/109 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 60-vuotiaskaan ole raihnainen vanhus. Ei ainakaan pitäisi olla, jos on elänyt terveellisesti. Terveydestään kannattaa huolehtia nuoresta pitäen.

Ei raihnainen mutta kyllä minä mielelläni jäisin eläkkeelle että nuoret saisi duunia. 

Vierailija
107/109 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosda iässä on jo kaikki hankittu. Miksi ihmeessä niiden pitäisi saada vieläkin enemmän kuin muiden?

Minulla ei ainakaan ole mitään muuta kuin velkaa ja ikää on 56v.

Se on sinun ihan oma valinta. 

Vierailija
108/109 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomi ole enää sivistysvaltio.

Vierailija
109/109 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että eläkkeellä saa rauhassa oleilla. Jos puoliso sairastuu on velvollisuutesi toimia omaishoitajana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme