Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena yllätyin että 55+ vuotiailta vietiin eläkeputki. Raihnaiset vanhukset joutuvat tekemään töitä ja olemme sivitystvaltio.

Vierailija
18.12.2020 |

Minusta epäinhimillistä.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä oletko nainen vai mies? Sano MINÄ olen tätä mieltä.

Tasa-arvo!

Vierailija
62/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että huoltosuhde ei toimi jos 25-55 vuotiaat elättää 0-25 vuotiaat ja 55-105 vuotiaat.

Etkö pösilö tajua, että ensinnäkin nykyiset 55 vuotiaat eivät pääse putkeen ja sitä vanhemmat ovat maksaneet eläkkeensä runsaina eläkemaksuina jo etukäteen palkan yhteydessä sekä eläkkeen veroina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että huoltosuhde ei toimi jos 25-55 vuotiaat elättää 0-25 vuotiaat ja 55-105 vuotiaat.

Etkö pösilö tajua, että ensinnäkin nykyiset 55 vuotiaat eivät pääse putkeen ja sitä vanhemmat ovat maksaneet eläkkeensä runsaina eläkemaksuina jo etukäteen palkan yhteydessä sekä eläkkeen veroina.

Nykyisin eläkkeellä olevat eivät ole maksaneet edes neljäsosaa siitä mitä 70-luvulla ja sen jälkeen syntyneiden pitää maksaa

Vierailija
64/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokaisen suomalaisen syy. Rahaa ei tule seinästä. Mitäs ei tehdä rahaa Suomelle.

Vierailija
65/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun teillä nuoremmilla alkaa "yllättäen" kroppa prakaamaan 50+ vuotiaina, nauran ja lujaa.

Se voi tapahtua ennen 50v.

Useat nuoret ovat niin lihavia, että terveysongelmat alkavat vääjäämättä jo ennen keski-ikää.

Vierailija
66/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 50v pois töistä ja nuoret heidän tilalleen. Suomessa paljon työttömänä nuoria ihmisiä, jotka ei ole koskaan saaneet palkkaa.

Esim minä 35v nainen.

Vierailija
67/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 50v pois töistä ja nuoret heidän tilalleen. Suomessa paljon työttömänä nuoria ihmisiä, jotka ei ole koskaan saaneet palkkaa.

Esim minä 35v nainen.

Oletko kotiäiti?

Vierailija
68/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jotain rajaa. Olen 60 vuotias, enkä raihnainen enkä vanhus.

Vierailija
69/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosda iässä on jo kaikki hankittu. Miksi ihmeessä niiden pitäisi saada vieläkin enemmän kuin muiden?

Mikä kaikki hankittu? Ei ole asuntoa tai autoa. Elän palkasta toiseen, ei palvelualan palkasta voi säästää paljoa, kun pieni palkka.

TÄMÄ

joka ikinen nuori kuvittelee et yli 50 vuotiaalla on omistusasunto ja vakiduuni.

niin EI totta.

Ja joka ikinen nuori kuvittelee, että yli 50-vuotias on jo haudan partaalla.

Vierailija
70/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, kun 55-vuotias irtisanotaan, alkaa itku ja raivoaminen ikäsyrjinnästä ja vakuuttelu, kuinka ko. henkilö on täysin työkykyinen, terve ja reipas, työpaikkansa tärkein lenkki.

Vierailija
71/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin eläkkeellä olevat eivät ole maksaneet edes neljäsosaa siitä mitä 70-luvulla ja sen jälkeen syntyneiden pitää maksaa

Älä viitsi valehdella - me 60-vuotiaat, jotka ollaan oltu töissä jo 16-vuotiaasta lähtien, ollaan maksettu eläkettämme, niitä lellejä ja tellejä ja ennakonpidätystä tietenkin jo siitä lähtien, mutta meidän eläke lasketaan kuitenkin vasta siitä työstä, mitä teimme 23-vuotiaasta lähtien.

Niin että tajuatko yhtään, miten epäoikeudenmukaista se on??

Vierailija
72/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänä vuonna, olen ollut onnekas ja saanut tehdä muutamassa eri paikassa putkeen töitä jo yli 30 vuotta, mutta nyt mielelläni jo henkisesti väsyneenä kantamaan yhteiskunnan elättäjäkuormaa antaisin mielelläni tilaa nuoremmille. Jos vaikka saisin edes sen eläkekertymän, mitä tähän asti olen kasannut (2ke/kk). Mutta eikun pakko jatkaa töitä, maksaa veroja eikä säällisillä ehdoilla pääse antamaan tilaa nuoremmille ihmisille. Nuorille perheellisille ja asuntovelkaisille.

Vierailija
73/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että boomereita kuritetaan. Loppuu se nuorempien kuppaaminen.

Vierailija
74/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna, olen ollut onnekas ja saanut tehdä muutamassa eri paikassa putkeen töitä jo yli 30 vuotta, mutta nyt mielelläni jo henkisesti väsyneenä kantamaan yhteiskunnan elättäjäkuormaa antaisin mielelläni tilaa nuoremmille. Jos vaikka saisin edes sen eläkekertymän, mitä tähän asti olen kasannut (2ke/kk). Mutta eikun pakko jatkaa töitä, maksaa veroja eikä säällisillä ehdoilla pääse antamaan tilaa nuoremmille ihmisille. Nuorille perheellisille ja asuntovelkaisille.

Siis täytän 55 vuotta. (Ja työura toki alkoi jo 16 vuotiaana, mutta intin ja opiskelun täysipäiväistä vakkarityötä tuo 30v).

Vierailija
75/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun teillä nuoremmilla alkaa "yllättäen" kroppa prakaamaan 50+ vuotiaina, nauran ja lujaa.

Se voi tapahtua ennen 50v.

Useat nuoret ovat niin lihavia, että terveysongelmat alkavat vääjäämättä jo ennen keski-ikää.

Mulle ei tapahtunut noin. En ole lihava.

Vierailija
76/109 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne menot lopu kun täyttää 55 vee. Nyt valoja tauluun!

Vierailija
77/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU-Insider kirjoitti:

SDP + Vihreät + Vasemmisto on hallituksessa ja Suomen Naisiltä ei viedä pelkästään eläkeputkea vaan myös eläkkeet. 

Nimittäin aikovat antaa EU paketin nimissä Italian ja Ranskan pankeille käytännössä 13 miljardia joista itse saavat 3 miljardia takaisin = kaikki naisten alat jäävät vaille korotuksia 10 miljardin verran tulevaisuudessa

Näin käy koska naiset antavat rahat mielummin etelän pankkiireille kuin omille äänestäjille.

Kepuhan se oli into pinkeenä eläkeputken poistamassa!

Vierailija
78/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 60-vuotiaskaan ole raihnainen vanhus. Ei ainakaan pitäisi olla, jos on elänyt terveellisesti. Terveydestään kannattaa huolehtia nuoresta pitäen.

Ei auta terveellinen elämä kaikkeen kun perii krooniset sairaudet

Vierailija
79/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53 vuotias nainen

Hiukset pitkät ja vaaleat , iho silkkinen ja rypytön.

Olen hoikka ja kiinteärintainen.

Sivistynyt ,luen paljon.

Silti ..työttömyys uhkaa koronan vuoksi.

Minut varmaan irtisanotaan HETI eikä 55 vuotiaana :(

Tota . . . en mä usko että sua ekana irtisanotaan jo sä kerran oot "hoikka ja kiinteärintainen".

Vierailija
80/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päättäjät olettaa, että kaikilla somalitytöillä on hoivavietti kun ovat suurperheistä. Se että esim alapesua ei haluta tehdä kulttuurisyistä, ei ole merkitystä. Hoitoalan pulmat ratkaistu.

Mahtavaa kun Suomen päättäjät tekee laskelmia paperilla for nothing.

Moni ikänsä töitä tehnyt kuolee kun jää eläkkeelle eikä ehdi nauttia elämästään. Mukava kuitenkin että työperäisiä maahan tulijoita on runsain määrin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi