Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin vähän aikaa sitten aamupalaa ja taas vatsa kurnii!

Vierailija
12.05.2014 |

Eikä kyseessä ollut edes mikään hiirulaisen aamupala, 2 ruisleipää, juustoa ja levitettä sekä kurkkua, puolikas avokado ja 1,5 kananmunaa. Tuntuukohan kehossa kahden edellisen päivän heikommat syömiset? Oon raskaana, ja ruokaa menee aika suuria määriä normaalisti. Mulla oli kurkku pari päivää tosi kipeänä, joten ei oikein ruoka maistunut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nälkä menee niin, että 48 viimeisen tunnin syömiset vaikuttaa nälän tunteisiin, ei pelkkä edellinen ateria. Eli ihan varmasti sinulla nyt vaikuttaa kahden edellisen päivän heikko syöminen.

Lisäksi raskaus voi tehdä aika kovia ruokahaluja muutenkin toki, keho vaan tarvitsee enemmän ruokaa.

Vierailija
2/5 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän flunssan takia ei oikein ruoka meinaa maistua, ei tekisi yhtään mieli ottaa mitään. Mutta ehkä sitä voisi kohta syödä vaikka omenan ja banaanin.

Mä oon sairastellut tämän raskauden aikana aivan ennätyspaljon, normaalisti oon aika terve. Meinaa vähän voimat ja usko loppua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei leivät ja puurot pidä nälkää kuin pari tuntia!

Itse join 3dl rasvattoman marjasmoothien klo 6.30 eikä vielä ole ollenkaan nälkä:)

Vierailija
4/5 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa mun aamupalassa oli paljon muutakin kuin leipää. Mulla taas esim. jugurtit ei pidä nälkää ollenkaan, niitä pitäisi syödä kauheita määriä kerralla. Normaalisti tuollainen aamupala kyllä riittää lounaaseen asti!

Ap

Vierailija
5/5 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai aamulla on nälkä jos on syönyt huonosti kaksi edellistä päivää. Syömistä pitää tarkastella viikkotasolla. Sun olisi pitänyt syödä aamulla nälkä pois. Oma aamupalani on usein noin 1000kcal. Aamulla on nälkä jos on syönyt illalla kevyesti ja itse painotan syömistä mielummin aamuun, koska iltasyömiset tuppaa olemaan niitä vähemmän terveellisiä ja enemmän lihottavia. Aamulla sen sijaan on helppo syödä terveellisesti kaurapuurot sun muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä