Lue keskustelun säännöt.
Hurjin äitienpäiväkortti?
11.05.2014 |
Muistan josku 15-16-vuotiaana kirjoittaneeni äitini korttiin "anteeksi että elän, en tee sitä toista kertaa". Ja taustalla äitini osoittama halveksunta minua kohtaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla