Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääh, mies pilasi ihanan äitienpäivä tunnelman

Vierailija
11.05.2014 |

Lapset ja mies ovat tänään olleet aivan ihania mulle. Äsken sitten mies kysyi ohimennen että olisikos täällä tänään tarjolla mahdollisesti tuheroa kun on huomioinut minua koko päivän. Olisi kuulemma ihan kohtuullista että hän saisi siitä jonkun palkinnon.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että isänpäivä on sitä varten että sinä muistat häntä. Itse kyseenalaistaisin onko miehen huomio,rakkaus,läheisyys vastikkeellista kun odottaa palkintoa tuosta. huhuh.

Vierailija
42/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat noin tyhmiä ja tilannetajuttomia juntteja? Jos olisi ehdottanut vaikka että voisi illalla kaikessa rauhassa hieroa, nuolla, helliä (miten ikinä tietääkään kumppaninsa nauttivan) hitaasti ja pitkään, lopputulos olisi ehkä ollut lämmin, hyväntuulinen oksitosiinia hyrräävä nainen joka olisi varmasti jaksanut ja halunnut tehdä vaikka mitä muutakin. Tuollainen koko seksin typistäminen "tuheron antamiseksi" veisi multa halut kokonaan. Iljettävä törkimys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä, ihan kohtuullista odottaa, tänään kuitenkin juhlitaan sitä että olet ennenkin antanut

Vierailija
44/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tuheron perään kysely on sama kuin nainen pyytäisi mieheltä "saisinko tänään sisääni sitä sinun pikkurillin kokoista pissuvehjettäsi 😉😉😉"

Innostaisiko?

Vierailija
45/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin onnesta soikeana! Heti olisi luvassa.

Mä en katsonut pävää. En edes kellon aikaa.. Milloin vaan saatin näyttää seisovaa ja kysyä haluatko toimintaa? Aika usein se toimi. Pakko myöntää että pettymyksiäkin

Paljon sanotaan että naiset tarvii pitkän lämmittelyn. Kokemusen perusteella voivat olla nopeasti halukasta.

Vierailija
46/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin onnesta soikeana! Heti olisi luvassa.

Sama.

T. Selibaatissa tammikuusta

Vierailija
47/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua miehelle, on itsestään selvä.

Vierailija
48/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat noin tyhmiä ja tilannetajuttomia juntteja? Jos olisi ehdottanut vaikka että voisi illalla kaikessa rauhassa hieroa, nuolla, helliä (miten ikinä tietääkään kumppaninsa nauttivan) hitaasti ja pitkään, lopputulos olisi ehkä ollut lämmin, hyväntuulinen oksitosiinia hyrräävä nainen joka olisi varmasti jaksanut ja halunnut tehdä vaikka mitä muutakin. Tuollainen koko seksin typistäminen "tuheron antamiseksi" veisi multa halut kokonaan. Iljettävä törkimys.

Kuka haluaa nuolla ja hieroa??? Tuheroa kun kysytään niin silloin jyystetään ja lasketaan siemet naamalle.

Vierailija
49/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen tuheron perään kysely on sama kuin nainen pyytäisi mieheltä "saisinko tänään sisääni sitä sinun pikkurillin kokoista pissuvehjettäsi 😉😉😉"

Innostaisiko?

On se hiukan isompi kuin pikkurilli. Oikeasti harvalla miehellä on ns. mikro. En tiedä ketään joka puhuu tuherosta. Jätkien kanssa saattaa olla puhe siitäkin. Silloin enimäseen puhe on seksin saamisesta. 

Erittäin harvoin nainen tai rehellisesti naiset ovat tehneet aloitteen seksiin. Yksi oikeasti punasteli kun sanoi haluaisi olla silleen. Mua huvitti. Pyysin että sano kunnolla mitä haluat. Toinen ei puhunut vaan oli aloitteelinen. Hän oli kyllä aika humalassa kun veti housuni pois ja meni suoraan asiaan. 

Mietitäänpä sama toisin. En ole niin tehnyt mutta leikitään ajatuksella. Vakisuhde niin mieti jos kysymättä vetää housut pois ja nai. En mä valittanut. Nainen oli huomannut että mulla seisoo välillä nukkuessa.. Hänellä oli lupa mun antama että aina saat käyttää.

Kiero muija kun heräsin niin kysyi kenestä näit unta? ensimmäisillä kerroilla olin niin täh etten sanonut nähneeni mitään. Hyvä kun tajusin jee seksiä. No puoleksi unessa niin hyvä jos tajuaa mitään kerran olin aika ilkeä Olin herännyt ja sanoin ajattelen sun mutsin herkku pebaa. 

Liian pahasti sanottu.. Naiselta loppui halut sillä sekunnilla. 

Vierailija
50/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihana aamu, käytiin syömässä äitienpäivälounas, jonka jälkeen käytiin ajelulla. Oli leppoisan mukavaa, kunnes mies sanoi pojille, että käydäänpäs viemässä kukka mummulle.

Vit... anoppilaan äitienpäivänä! Kiitti vaan. Olisi edes vienyt mut ensin kotiin.

Vierailija
51/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet miehesi valinnut

Vierailija
52/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa nuolla ja hieroa??? Tuheroa kun kysytään niin silloin jyystetään ja lasketaan siemet naamalle.

Mä haluan nuolla ja antaa naiselle silleen kaikkea mahdollista. siitä olen saaut juttuja että osaa sitå toinenkin. Mä en ole sanonut tuheroksi. Monia muita nimityksi olen käyttänyt. Naista nauratti kun pilnensä jutteli mulle. Liikutin sormilla ja puhuin. 

Mitä haluut sä pusun? No sano nyt suoraan mitä tykkäsit munasta? No ois se voinut olla isompi. Tää sun alapää kertoo että tykkää pusuista. Nainen sanoi että olen v pöljä. Pyysi silti jatkamaan.n 

Ehkä valehteli koosta? Hyvän kokoinen tuntuu muttei satu. Luultavasti valehteli kauniisti. isoa saaneelle ei yleensä vähempi riitä.

Vierailija
53/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton juntti.

Vierailija
54/54 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin että ALFA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi