Ääh, mies pilasi ihanan äitienpäivä tunnelman
Lapset ja mies ovat tänään olleet aivan ihania mulle. Äsken sitten mies kysyi ohimennen että olisikos täällä tänään tarjolla mahdollisesti tuheroa kun on huomioinut minua koko päivän. Olisi kuulemma ihan kohtuullista että hän saisi siitä jonkun palkinnon.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:16"]16. no kai ny sitä pilluu pitäis saada jos muutenki maksaa kaikki laskut ja tekee kaikki työt, saatanan pihtarit.
[/quote]
Ai. Mun mies ei maksa laskuja eikä tee mun töitä. Meillä on silti paljon seksiä, sillä hän on taivaallisen hyvä sängyssä ja haluan häntä tosi paljon koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:16"]
16. no kai ny sitä pilluu pitäis saada jos muutenki maksaa kaikki laskut ja tekee kaikki työt, saatanan pihtarit.
[/quote]
Vedä käteen.
Miten sitä voi olla antamatta, ei minun itsekurilla ainakaan. Jos ehdottelee niin se on menoa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:13"]
Hyi helvetti, tuollainen kerjääminen veisi multa ainakin halut ihan täysin.
[/quote]
Niinpä...
Kerjääminen on typerää. Mutta meillä ainakin harrastetaan seksiä, suikkareita ja muuta niin paljon että eipä sitä ehdi pyytämäänkään ;) ja tämä käytäntö toimii meillä hyvin ja voi olla varma ettei mukavia asioita tehdä vain pillu mielessä :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:19"]Miten sitä voi olla antamatta, ei minun itsekurilla ainakaan. Jos ehdottelee niin se on menoa.
[/quote]
Tajuatko sä antamisen ja saamisen eron?
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin...
Onko tylsää, kun pitää nostella viisi vuotta vanhoja ketjuja ylös?
Törkeä teko mieheltä, en antaisi anteeksi.
Tietenkin meillä olisi seksiä illalla. Ihan liian harvoin mies ehdottelee.
Tuhero on kyllä aika erikoinen termi
Mä olisin olettanut että mies ymmärtää antaa sitäkin juhlapäivänä. Onko teillä joku ongelma tällä saralla?
Tämä on sitä romanttista nykyaikaa kun täytyy kysyä selvää suostumusta.
öö imaisitko äidiltä pillusta savut aamusta
Idiootti ei osaa edes käyttöstapoja. Veikkaan että seksikin tuon kanssa on ihan tyhjänpäiväistä.
On kyllä surkea vaimo jos ei anna edes tufferoa palkaksi miehelle! Minä annan myös suikkarin ja peppua.
Ja sinä lauloit "Älä droppaa mun tunnelmaa, vaan jatka raadantaa....aa"
Jos et anna sitä synnyttänyttä läysää haisevaa vitttuasi sille niin hakee varmasti ajansaatossa sitä muualta. Tottakai sinun annettava jos toinen haluaa, vaimon velvollisuus. N39
16. no kai ny sitä pilluu pitäis saada jos muutenki maksaa kaikki laskut ja tekee kaikki työt, saatanan pihtarit.