ÄITIENPÄIVÄLAHJAPINO
Kommentit (48)
Kaksi kylpypyyhettä. Tuli tarpeeseen. Ison kimpun ruusuja. Lapselta kortin. Ihan hölmöä ostella lahjoja äitienpäivänä. Kaupallistunut koko päivä.
Olen tyytyväinen jos mies huikkaa ohimennen hyvää äitienpäivää. Se riittää.
Ihanaa, kun joku sentään uskaltaa toivoakin lahjoja ja jopa iloita niistä! Kaikista ei ole tullut kyynisiä hapannaamoja.
Mitään en erityisesti odottanut saavani, mutta aina jotain on tullut. Nyt tuli kortteja ja yläkoululaiselta itsetehdyt pannulaput. Nelosluokkalainen oli tehnyt kaksi korua ja tokaluokkalainen yhden. Olivat oikeasti aika mieluisia, kun käytän töissä paljon asusteita. Mies oli ostanut 100 e lahjakortin kosmetologille, kun haaveilin jokin aika sitten jalkahoidosta ennen sandaalikautta. Lisäksi yläkoululainen leipoi kakun, brownieseja ja suolaisen piirakan.
Ihania kortteja, istutetun pienen kukanalun, itse tehdyn kaulakorun ja Kinuskikissan uuden kirjan sekä kukkia.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 19:31"]
Mitään en erityisesti odottanut saavani, mutta aina jotain on tullut. Nyt tuli kortteja ja yläkoululaiselta itsetehdyt pannulaput. Nelosluokkalainen oli tehnyt kaksi korua ja tokaluokkalainen yhden. Olivat oikeasti aika mieluisia, kun käytän töissä paljon asusteita. Mies oli ostanut 100 e lahjakortin kosmetologille, kun haaveilin jokin aika sitten jalkahoidosta ennen sandaalikautta. Lisäksi yläkoululainen leipoi kakun, brownieseja ja suolaisen piirakan.
[/quote]
Mä ole niin kateellinen.... :(
Pojan (1,5v) askarteleman kortin, uusimman sesonki-Muumimukin sekä ruukkuruusun. Kakku oli leivottu ja aamupala valmiina.
Suklaata ja vauvalehden, 5-vuotias oli aamulla kerännyt kukkia pihalta (voikukkia ym :) )
sain herätä oman lapsen vierestä <3 ja yhdessä syötiin itse ostamaani kakkua sängyssä.
En mitään, en edes korttia. Hieman matala fiilis.
Kolme lasta: 19, 17 ja 15.
Mä ostin omalle äidilleni ja anopille kukat ja lahjat, niinkuin aina ennenkin. Isoäitien haudoille vietiin kukkia.
Tosin en muulloinkaan saa mitään lahjoja, no jouluna jotain, mut en saa esim syntymäpäivänä lahjoja. Tykkäisin kyllä, edes valkovuokkoja. Mua jotenkin ahdistaa aina äitienpäivänä, omasta mielestäni olisin jotain ansainnut. Ilmeisesti en kuitenkaan.
paha mieli, ihan itkettää.
Kortteja ja lasten askarteluja. Mieheltä murahduksen..
Lapsilta halit ja pusut ja kummaltakin kaksi korttia. Mies antoi harvinaisen viskipullon (pidän viskeistä) ja omat vanhemmat ja appivanhemmat toivat ruusuja.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:24"]
Ihania kortteja ja johdottoman silitysraudan.
[/quote]
Ooh! Onko sellaisiakin? Siis johdottomia silitysrautoja? Haluan sellaisen!!
[/quote]
On. Varmaan jo kohta 10 v sellaista halunnut ja vihjaillut, nyt se tuli =)
[/quote]
Pääset sitten unelmiesi täyttymyksessä silittämään, ukollesi paitoja.
[/quote]
Kyllä mä olen verhojen ym pitkien juttujen takia toivonut tuollaista johdotonta.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 19:31"]
[/quote]
Mä ole niin kateellinen.... :(
[/quote]
Haaveilee jalkahoidosta ja saa lahjakortin kosmetologille...
Lapsilta itsetehty kaulakoru, kahvikuppi ja kukkapinssi. Mieheltä keraaminen veitsisarja (toivelahja)..=)
Samaa sarjaa olevat korva-, ranne-, ja kaulakorut, suklaata, kasvonaamion, kynsiviiloja ja valkovuokkoja ♡
Mies kysyi viikko sitten, mitä haluaisin äitienpäivälahjaksi. Olin valvonut monta yötä pahojen lihassärkyjen kourissa, ja ärähdin: "Kuula kalloon olisi kiva idea." Mies siihen, että miten olisi lahjakortti hierojalle. Minä siihen että okei.
Pilttipurkkikynttilälyhdyn ja omatekoisen kortin 3 v:ltä. Mies keitti kahvit aamulla. Illalla mies ja lapsi leipoi pipareita mulle ylläriksi. Mies on leiponut viimeeksi joskus 10 v sitten, joten yllätyin hieman :D.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:05"]
Mies kysyi viikko sitten, mitä haluaisin äitienpäivälahjaksi. Olin valvonut monta yötä pahojen lihassärkyjen kourissa, ja ärähdin: "Kuula kalloon olisi kiva idea." Mies siihen, että miten olisi lahjakortti hierojalle. Minä siihen että okei.
[/quote]aloin nauramaan
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:24"]
[/quote]
Ooh! Onko sellaisiakin? Siis johdottomia silitysrautoja? Haluan sellaisen!!
[/quote]
On. Varmaan jo kohta 10 v sellaista halunnut ja vihjaillut, nyt se tuli =)
[/quote]
Pääset sitten unelmiesi täyttymyksessä silittämään, ukollesi paitoja.
[/quote]
Mulla on ihan omiakin paitoja, joita haluan silitää. Mies osaa silittää omansa.
Terveisin se, joka toivoo nyt langatonta silitysrautaa.