Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen, ostatko itsellesi joululahjoja?

Vierailija
17.12.2020 |

Jos ostat, niin mitä? Itsellä on tapana ostaa, tuntuu jotenkin surulliselta jos ei mistään voi ilota jouluna, siksi kiva edes yhden asian ostaa itselleen. En vain ole keksinyt mistä tänä vuonna ostaisin, siksi olisi kiva kuulla ideoita.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä neuloin itselleni villasukat ja lisäksi ostin rasian vihreitä kuulia. 

Vierailija
62/71 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto ketjulle, tuli mieleen tämä tuosta toisesta raivoketjusta. Mikä on jouluvalmistelujen tilanne? Minä olen jo joululomalla ja ruokatilaus tuli kotiin. Alan tehdä laatikoita ja sillikaviaaria ja poromoussea. Muuten onkin kaikkea valmiina, hyasintit tuoksuvat ja kuuntelen jouluista äänikirjaa samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullunako minua pidät?

Vierailija
64/71 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan perheellinen ja ostan lahjan itselleni.

Vierailija
65/71 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi taas keksiä jotain itselle joululahjaksi. Ideoita tälle vuodelle?

ap

Vierailija
66/71 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tyyny ja /tai pussilakanasetti

Erikoiskahvia, Lindt Lindor suklaakuulia (punaisia maitosuklaan ystävälle), pistaasipähkinöitä, hedelmäkakkua, kuivattuja karpaloita

Silikonitonta sampoota

Pieni lahjoitus kehitysmaahan, lahjan voi monesti valita, esim. Kirkon Ulkomaanapu: toisenlainen lahja tai lahjoitus kotimaan vähävaraisille, itselle hyvä mieli ja esim. suklaarasia tai joulutorttukahvit (kahvilassa)

Villahuivi tai kaunis neule

Lämpimät käsineet

Nastakengät

Vierailija
67/71 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ostan! Saan kyllä lahjoja muiltakin, mutta kun ostaa itse, niin saa mieleistä :) Kivaa availla paketteja. Mikäli ei ole niin nökönuuka lahjoistaan, niin voi pyytää vaikka myyjää valitsemaan ja ottaa paketoituna mukaan tietämättä mitä saa.

Vierailija
68/71 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.. Ostin kyllä kaksi joulukalenteria itselleni :D

Vierailija
69/71 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin vaimokulta tuli elämääni, saatoin ostaa viidenkympin viinin tai Macallanin viskiä. Kyllä ne pyhät aina siten sujuivat

Vierailija
70/71 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tilattua hifi-tason testivoittaja-vastamelukuulokkeet. Saksasta saa paljon halvemmalla kuin Suomesta joten ei mennyt niin paljon rahaakaan kuin olisin odottanut.

Vaikka pyrin välttämään viihde-elektroniikkaan tuhlaamista, olen monta kertaa tänä vuonna harmitellut kun edelliset nappikuulokkeet aika huonoja eikä voi kunnolla nauttia musiikista. Kerrostalossa ei voi kaiuttimiakaan soittaa lujaa. Joten voisi sanoa että tarpeeseen ainakin tulivat. Edelliset langattomat nappikuulokkeet jo yli 5v vanhoja.

Olkoon se lahjani itselleni tänä vuonna ja pääsee pitkään taas nauttimaan musiikista.

Vierailija
71/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pitäisi ostaa mutten vaan keksi mitä... Ei löytynyt hyvää BF tarjoustakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän