Yksinäinen, ostatko itsellesi joululahjoja?
Jos ostat, niin mitä? Itsellä on tapana ostaa, tuntuu jotenkin surulliselta jos ei mistään voi ilota jouluna, siksi kiva edes yhden asian ostaa itselleen. En vain ole keksinyt mistä tänä vuonna ostaisin, siksi olisi kiva kuulla ideoita.
Kommentit (71)
Nosto ketjulle, tuli mieleen tämä tuosta toisesta raivoketjusta. Mikä on jouluvalmistelujen tilanne? Minä olen jo joululomalla ja ruokatilaus tuli kotiin. Alan tehdä laatikoita ja sillikaviaaria ja poromoussea. Muuten onkin kaikkea valmiina, hyasintit tuoksuvat ja kuuntelen jouluista äänikirjaa samalla.
Olen ihan perheellinen ja ostan lahjan itselleni.
Nyt pitäisi taas keksiä jotain itselle joululahjaksi. Ideoita tälle vuodelle?
ap
Uusi tyyny ja /tai pussilakanasetti
Erikoiskahvia, Lindt Lindor suklaakuulia (punaisia maitosuklaan ystävälle), pistaasipähkinöitä, hedelmäkakkua, kuivattuja karpaloita
Silikonitonta sampoota
Pieni lahjoitus kehitysmaahan, lahjan voi monesti valita, esim. Kirkon Ulkomaanapu: toisenlainen lahja tai lahjoitus kotimaan vähävaraisille, itselle hyvä mieli ja esim. suklaarasia tai joulutorttukahvit (kahvilassa)
Villahuivi tai kaunis neule
Lämpimät käsineet
Nastakengät
Tietysti ostan! Saan kyllä lahjoja muiltakin, mutta kun ostaa itse, niin saa mieleistä :) Kivaa availla paketteja. Mikäli ei ole niin nökönuuka lahjoistaan, niin voi pyytää vaikka myyjää valitsemaan ja ottaa paketoituna mukaan tietämättä mitä saa.
En.. Ostin kyllä kaksi joulukalenteria itselleni :D
Ennen kuin vaimokulta tuli elämääni, saatoin ostaa viidenkympin viinin tai Macallanin viskiä. Kyllä ne pyhät aina siten sujuivat
Tuli tilattua hifi-tason testivoittaja-vastamelukuulokkeet. Saksasta saa paljon halvemmalla kuin Suomesta joten ei mennyt niin paljon rahaakaan kuin olisin odottanut.
Vaikka pyrin välttämään viihde-elektroniikkaan tuhlaamista, olen monta kertaa tänä vuonna harmitellut kun edelliset nappikuulokkeet aika huonoja eikä voi kunnolla nauttia musiikista. Kerrostalossa ei voi kaiuttimiakaan soittaa lujaa. Joten voisi sanoa että tarpeeseen ainakin tulivat. Edelliset langattomat nappikuulokkeet jo yli 5v vanhoja.
Olkoon se lahjani itselleni tänä vuonna ja pääsee pitkään taas nauttimaan musiikista.
Jotain pitäisi ostaa mutten vaan keksi mitä... Ei löytynyt hyvää BF tarjoustakaan
Mä neuloin itselleni villasukat ja lisäksi ostin rasian vihreitä kuulia.