Itävallan viisupartanainen ja lopunajan eksytys
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:27"]
En ole koskaan viitsinyt aukaista tuota Paavolan blogia. Sisällöstä olen kyllä kuullut ihan riittävästi mm. tällä palstalla. Minusta on ikävää, että joku ihminen on niin ahdistunut, että kirjoittaa jatkuvalla syötöllä tekstejä siitä, kuinka hänen uskonsa tuomitsee muut. Toivon Petri Paavolalle ja kaikille muille yhtä ahdistuneille hyvää jatkoa sekä kykyä nähdä muitakin värejä kuin mustaa ja valkoista. Silloin ehkä ahdistaisi vähemmän.
[/quote]
Kuulopuheisiin uskovan kommentilla ei ole minkäänlaista arvoa.
Rauhoittukaa! Ainoa järkevää selitys sille on että Natsi Saksassa ja Itävallassa olivat ihmiset ja varsinkiin homot siis vainottuna heitä sen perustella sulkivat keskitysleiriin..mm olivat tietenkiin juutalaisetkiin ja muut. Niin Saksassa just homovähemmistä on kaikista agressiivisiin sen takia että se on ikään kun vastarinta tai alitajuinen mieliosoitus..se han on ihan ymmärrettävä kyllä. Nyt mä en tajuu miksi kaikken meidän pitää hyysätä homoja ja osoitta heille ylikorostetusti ylenpalttista kaikkivoipa rakkautta kun en vihaa heitä niin mun ei tarvii esittä hyväksyntä..minusta he ovat ihmisia siinä missä muutkiin.. Venäjällä homoja oli ja on,työssä ja baletissa ja näytteljöitä...Sorri että tää on täyttä paska että heitä vainottiin. Taas se propaganda täällä-VANKILAAN menivät PEDOFILIT eikö oo niin että pedarit täälläkiin vankiloissa istuvat. Niin pä antakaa saksalaisten ja itävaltalaisten käydä omat kasvukivut läpi missä muualla Homoja ei vainottiin joten me muut voidaan rauhoittua sen homouden kanssa ja lakkaa sen homohysterian kanssa. Tasaarvolaki on se saman ilmiön -antifasistisen kapinan sivuhaara,koska ajattelen ihan loogisesti jos minun maassani joku kansanryhmä sadistisesti vainottiin ja vihattiin ja yritettäisi tietoisesti hävittää maanpäältä ja vielä poltettaisi uunissa ja veisi ihmisarvon niin luultavasti myös kapinoisi kuten saksalaiset nykyään. Mm Latino Amerikassa homomyönteinen liike on vahva...mmm miksikahan? Brasilian ja Argentinan hallitus sodan jälkeen suojelii Natsi Saksan sotarikollisia ja olivat aktiivisia Natsien rahapesussa ja sen takia kansa pistii vastaan II Maailman Sodan jälkeen siellä homoroihu syttyi -ei varsinkiin homorakkaudesta vaan kapinamielissa Saksan Natsi vainojin vastaan ja ihmisyyttä vastaan. Tietäkseni Suomessa homoja ei ikinä keskitysleiriin suljettiin ja heillä oli ihan hyvät oltavat täällä niin miksi meidänkiin suvaitsevaisuus pitäisi mennä överiksi miksi täällä pitää lyödä postimerkkit ja salli Tasaaviolittolaki eihan suomalaisien tarvii KORVATA homoille mitään-ihan suvaitsevia täällä muutenkiin.
Milloin tästä Petri Paavolasta on tullut mielipiteiltään kiinnostava auktoriteetti? Kuka tahansa höyrypää voi alkaa blogata, ja noin tuossa lienee käynytkin...
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:36"]
Kyllä minä niin järkytyin kun nuorena ja viattomana tyttönä näin elokuvan Piukat paikat, jota muuten tähdittää iki-ihana Marilyn Monroe. Nähtyäni kaksi elokuvassa esiintyvää miehimystä tiesin, että lopun ajat ovat lähellä. Erityisesti elokuvan loppurepliikki sai silloin kiharat hiukseni oikenemaan. Odottelen edelleen niitä lopun aikoja.
Rouva, 55
[/quote]
Kyllä minäkin niin järkytyin ja mieleni pahoitin, kun venäläinen valtion edustaja eli ministeri alkoi huutelemaan, että Itävalta pitää sulkea Euroviisuista. No, kukaan ei ole täydellinen.