Eurovision2014--FINAALI--
Kommentit (700)
No jos minunkaan ei tarvitse ylähuulesta enää hormoonikarboja nyppiä...?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:27"]
Haha, muuta Venäjälle! In your FACE! :D
[/quote]
Venäjä pärjäsi aivan helvetin loistavasti kun otetaan huomioon mikä propagandasota sitä vastaan EU:lla on käynnissä!
Tulos osoittaa, että Euroopassa kytee vahva oppositiohenki pinnan alla vaikka julkisuutta saakin vain "yksi totuus". Ranskan vahva oppositiopoliitikko Le Pen on esim. antanut aika avoimen tukensa Venäjälle.
Oli muuten tosi lähellä etteikö Softengine ois ollu kymmenen parhaan joukossa.
Oon melko varma, että jos ton biisin olis esittänyt joku ihan normaali mies tai nainen niin ei todellakaan olis saanut niin isoo pistepottia. Toisaalta ihan kiva, että ihmiset haluaa osoittaa tukensa transihmisille, mutta ei tolla oo sit enää mitään tekemistä musiikin kanssa ja mä kyllä soisin euroviisujen pysyvän nimenomaan musiikkiin keskittyvänä kilpailuna. Ja samasta syystä ne venäjälle buuaamiset vois jättää.
Suomi pärjäsi hyvin, mutta on vielä pitkä matka Ruotsin tasolle, lähes aina 5 parhaan joukossa ja tänä vuonnakin hienosti kolmas.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:27"]
Haha, muuta Venäjälle! In your FACE! :D
[/quote]
Venäjä pärjäsi aivan helvetin loistavasti kun otetaan huomioon mikä propagandasota sitä vastaan EU:lla on käynnissä!
Tulos osoittaa, että Euroopassa kytee vahva oppositiohenki pinnan alla vaikka julkisuutta saakin vain "yksi totuus". Ranskan vahva oppositiopoliitikko Le Pen on esim. antanut aika avoimen tukensa Venäjälle.
[/quote]
Tulos osoittaa, että Venäjällä on paljon naapurimaita, kuten aina. Mutta ei voi kauhalla ottaa jos...;)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:32"]Oon melko varma, että jos ton biisin olis esittänyt joku ihan normaali mies tai nainen niin ei todellakaan olis saanut niin isoo pistepottia. Toisaalta ihan kiva, että ihmiset haluaa osoittaa tukensa transihmisille, mutta ei tolla oo sit enää mitään tekemistä musiikin kanssa ja mä kyllä soisin euroviisujen pysyvän nimenomaan musiikkiin keskittyvänä kilpailuna. Ja samasta syystä ne venäjälle buuaamiset vois jättää.
[/quote]
Euroviisuissa ei ole enää vuosiin ollut kyse (pelkästään) musiikista.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:32"]
Oon melko varma, että jos ton biisin olis esittänyt joku ihan normaali mies tai nainen niin ei todellakaan olis saanut niin isoo pistepottia. Toisaalta ihan kiva, että ihmiset haluaa osoittaa tukensa transihmisille, mutta ei tolla oo sit enää mitään tekemistä musiikin kanssa ja mä kyllä soisin euroviisujen pysyvän nimenomaan musiikkiin keskittyvänä kilpailuna. Ja samasta syystä ne venäjälle buuaamiset vois jättää.
[/quote]
Olet aivan oikeassa. On ikävää, että musiikki ja politiikka sekoitetaan keskenään, Venäjän laulajat eivät ole tehneet mitään pahaa. Ja jos tämä itävaltalainen olisi laulanut Tomina, tuskin olisi voittanut.
Ihan hyvä että Itävalta voitti. Oli musiikillisesti yksi kisan parhaimmista myös, eli ansaitsi voittaa silläkin perusteella. Koskettava kappale, hyvin esitetty.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:38"]
Emmelie oli paljon kauniimpi viime vuonna, se oli nin upee ilmestys luonnollisessa meikisä. Nyt kaikki kauneus jää vaan meikin alle
[/quote]
MInusta oli kyllä edelleen kaunis.
[/quote]
Jokseenkin samaa mieltä. Musta on kuitenkin hienoa, että noin avoimesti tukevat erilaisuutta. Buuaaminen on mun mielestä epäkohteliasta, vaikka tavallaan onkin ansaittua. Mun mielestä tulee mahtavasti ilmi ne asenteet siellä taustalla, maailma muuttuu. Ääh, en osaa pukea tätä ajatustani sanoiksi. Jotakuinkin niin, että asenteissa ollaan menossa oikeaan suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:35"]
[/quote]
Olet aivan oikeassa. On ikävää, että musiikki ja politiikka sekoitetaan keskenään, Venäjän laulajat eivät ole tehneet mitään pahaa. Ja jos tämä itävaltalainen olisi laulanut Tomina, tuskin olisi voittanut.
[/quote]
Todennäköisesti tukevat Putinia, kuten suuri osa propagandan sokaisemasta Venäjän kansasta. Siinä riittävästi pahaa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:32"]
[/quote]
[/quote]
Samalla logiikalla ei olisi lordikaan voittanut tavallisena tomina
Suomi pärjäsi hyvin, mutta on vielä pitkä matka Ruotsin tasolle, lähes aina 5 parhaan joukossa ja tänä vuonnakin hienosti kolmas.
[/quote]
Ruotsissa Euroviisut on valtaisa spektaakkeli, johon osallistuu maan ykkösartistit vuodesta toiseen. Panostus on massiivista.
Meillä on umk.
Siitä huolimatta, hyvä suoritus Softengine!
Ei voi olla totta..voittiko parta nainen? Huhhuh tosiaan 2014