Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurovision2014--FINAALI--

Vierailija
10.05.2014 |

keskustelua

Kommentit (700)

Vierailija
621/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta..voittiko parta nainen? Huhhuh tosiaan 2014

Vierailija
622/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Softengine!!!!

Ja onneks Undo-ulina ei voittanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos minunkaan ei tarvitse ylähuulesta enää hormoonikarboja nyppiä...?

Vierailija
624/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis toi naiskuuluttaja turpa kiinni välillä. ihme ämmä

Vierailija
625/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:27"]

Haha, muuta Venäjälle! In your FACE! :D

[/quote]

Venäjä pärjäsi aivan helvetin loistavasti kun otetaan huomioon mikä propagandasota sitä vastaan EU:lla on käynnissä!

Tulos osoittaa, että Euroopassa kytee vahva oppositiohenki pinnan alla vaikka julkisuutta saakin vain "yksi totuus". Ranskan vahva oppositiopoliitikko Le Pen on esim. antanut aika avoimen tukensa Venäjälle. 

Vierailija
626/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten tosi lähellä etteikö Softengine ois ollu kymmenen parhaan joukossa. 

Vierailija
627/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että Puola ei voittanut...

Vierailija
628/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon melko varma, että jos ton biisin olis esittänyt joku ihan normaali mies tai nainen niin ei todellakaan olis saanut niin isoo pistepottia. Toisaalta ihan kiva, että ihmiset haluaa osoittaa tukensa transihmisille, mutta ei tolla oo sit enää mitään tekemistä musiikin kanssa ja mä kyllä soisin euroviisujen pysyvän nimenomaan musiikkiin keskittyvänä kilpailuna. Ja samasta syystä ne venäjälle buuaamiset vois jättää.

Vierailija
629/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi pärjäsi hyvin, mutta on vielä pitkä matka Ruotsin tasolle, lähes aina 5 parhaan joukossa ja tänä vuonnakin hienosti kolmas.

Vierailija
630/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:27"]

Haha, muuta Venäjälle! In your FACE! :D

[/quote]

Venäjä pärjäsi aivan helvetin loistavasti kun otetaan huomioon mikä propagandasota sitä vastaan EU:lla on käynnissä!

Tulos osoittaa, että Euroopassa kytee vahva oppositiohenki pinnan alla vaikka julkisuutta saakin vain "yksi totuus". Ranskan vahva oppositiopoliitikko Le Pen on esim. antanut aika avoimen tukensa Venäjälle. 

[/quote]

Tulos osoittaa, että Venäjällä on paljon naapurimaita, kuten aina. Mutta ei voi kauhalla ottaa jos...;)

Vierailija
631/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:32"]Oon melko varma, että jos ton biisin olis esittänyt joku ihan normaali mies tai nainen niin ei todellakaan olis saanut niin isoo pistepottia. Toisaalta ihan kiva, että ihmiset haluaa osoittaa tukensa transihmisille, mutta ei tolla oo sit enää mitään tekemistä musiikin kanssa ja mä kyllä soisin euroviisujen pysyvän nimenomaan musiikkiin keskittyvänä kilpailuna. Ja samasta syystä ne venäjälle buuaamiset vois jättää.

[/quote]

Euroviisuissa ei ole enää vuosiin ollut kyse (pelkästään) musiikista.

Vierailija
632/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:32"]

Oon melko varma, että jos ton biisin olis esittänyt joku ihan normaali mies tai nainen niin ei todellakaan olis saanut niin isoo pistepottia. Toisaalta ihan kiva, että ihmiset haluaa osoittaa tukensa transihmisille, mutta ei tolla oo sit enää mitään tekemistä musiikin kanssa ja mä kyllä soisin euroviisujen pysyvän nimenomaan musiikkiin keskittyvänä kilpailuna. Ja samasta syystä ne venäjälle buuaamiset vois jättää.

[/quote]

Olet aivan oikeassa. On ikävää, että musiikki ja politiikka sekoitetaan keskenään, Venäjän laulajat eivät ole tehneet mitään pahaa. Ja jos tämä itävaltalainen olisi laulanut Tomina, tuskin olisi voittanut.

Vierailija
633/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi YLITTI odotukset.

Vierailija
635/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että Itävalta voitti. Oli musiikillisesti yksi kisan parhaimmista myös, eli ansaitsi voittaa silläkin perusteella. Koskettava kappale, hyvin esitetty.

Vierailija
636/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 00:38"]

Emmelie oli paljon kauniimpi viime vuonna, se oli nin upee ilmestys luonnollisessa meikisä. Nyt kaikki kauneus jää vaan meikin alle

[/quote]

MInusta oli kyllä edelleen kaunis.

Vierailija
637/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jokseenkin samaa mieltä. Musta on kuitenkin hienoa, että noin avoimesti tukevat erilaisuutta. Buuaaminen on mun mielestä epäkohteliasta, vaikka tavallaan onkin ansaittua. Mun mielestä tulee mahtavasti ilmi ne asenteet siellä taustalla, maailma muuttuu. Ääh, en osaa pukea tätä ajatustani sanoiksi. Jotakuinkin niin, että asenteissa ollaan menossa oikeaan suuntaan.

Vierailija
638/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:35"]

[/quote]

Olet aivan oikeassa. On ikävää, että musiikki ja politiikka sekoitetaan keskenään, Venäjän laulajat eivät ole tehneet mitään pahaa. Ja jos tämä itävaltalainen olisi laulanut Tomina, tuskin olisi voittanut.

[/quote]

Todennäköisesti tukevat Putinia, kuten suuri osa propagandan sokaisemasta Venäjän kansasta. Siinä riittävästi pahaa.

Vierailija
639/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:32"]

[/quote]

[/quote]

Samalla logiikalla ei olisi lordikaan voittanut tavallisena tomina

Vierailija
640/700 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi pärjäsi hyvin, mutta on vielä pitkä matka Ruotsin tasolle, lähes aina 5 parhaan joukossa ja tänä vuonnakin hienosti kolmas.

[/quote]

Ruotsissa Euroviisut on valtaisa spektaakkeli, johon osallistuu maan ykkösartistit vuodesta toiseen. Panostus on massiivista. 

Meillä on umk. 

Siitä huolimatta, hyvä suoritus Softengine!