Kapula kassahihnalla on täysin turha
En laita ikinä vaan jätän hihnan levyisen välin.
Hihnaa ei tarvitse säästää, sitä ei kulu vaan se kiertää kehää. Tätä ei valitettavasti moni yajua.
Kommentit (27)
Mä laitan joskus kapulan omien ostosteni jälkeen jo silloin, kun olen vasta laittamassa ostoksiani hihnalle. Toinen, mitä harrastan, on että laitan tuotteet hihnalle niin päin, että viivakoodi on lukijaan päin.
Kyllä löytyy kapula nopeesti hihnalle kun alan lappamaan tavaraa kärryistä hihnalle edessä olevan asiakkaan ostosten perään!
Olettehan tavanneet myös asiakkaan kuka kertoo tuotteen olevan tarjouksessa kas näin:"joo se pitäis olla tarjouksessa 2.50e "(hakeutuu tihrustamaan näyttöä mihin tuotteen hinta tulee)"joo ja sekin oli tarjouksessa 3kpl/5euroa"
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:08"]
Mä laitan joskus kapulan omien ostosteni jälkeen jo silloin, kun olen vasta laittamassa ostoksiani hihnalle. Toinen, mitä harrastan, on että laitan tuotteet hihnalle niin päin, että viivakoodi on lukijaan päin.
[/quote]
Idiootti! Luulitko olevasi hyödyllinen?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 23:08"]Mä laitan joskus kapulan omien ostosteni jälkeen jo silloin, kun olen vasta laittamassa ostoksiani hihnalle. Toinen, mitä harrastan, on että laitan tuotteet hihnalle niin päin, että viivakoodi on lukijaan päin.
[/quote]
Ihana sinä, olet unelma asiakas <3 oikeesti.
T.23 ja kassatäti
Varmaan vähän riippuu kaupasta. Monessa vilkkaassa kaupassa tosiaan palvellaan asiakkaita liukuhihnalla. Tänään Kampin k-kaupassa oli tungos, jono ja kaikilla kiire. Ilman kapuloita olisi ollut yhtä siirtelyä, järjestelyä ja turhaa odottamista koko kaupassa käynti.
Minulla on taas eri variaatioita. Tarkkailen reaktioita. Sitten kun on kiire kuten useinmit4en on niin laitan kapulan sovinnolla.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:34"]
Kyllä mä yajuan.Sama toimii liukuportaissa.Hyppään kyytiin vasta kun edellä oleva on ylhäällä/alhaalla.Ihmettelen vain,kun porukka sitten tulee heti perässäni,vaikkei olla yhdessä liikenteessä.
[/quote]
reps ja kops